I forbindelse med Acemags Poker in the Sky tour var jeg lige inde på Party for at se om jeg havde flere penge stående (jeg har ikke spillet dér i 1½ års tid).
Det havde jeg så ikke da Party synes det er sådan et stort besvær at have mine penge stående at de har taget "inaktiv konto"-gebyr indtil min konto gik i nul. Godt nok var der kun $19 tilbage, men det er da mange penge når man er casual micro-level spiller :(
Og med et gebyr på $7.88 pr. inaktiv måned, ja så gik det jo hurtigt.
De penge jeg havde stående hos Mermaid og Stars i samme periode er ikke blevet rørt, så det er umiddelbart kun Party der synes deres kunder er en byrde når de holder en pause?
Nå, slut med surt opstød, synes måske bare jeg blev lidt skuffet og har da ikke lyst til at sætte flere penge ind, tænk nu hvis jeg skulle holde endnu en pause :/
/Jesper
Grådig Partypoker!?
standard...har været oppe at vende før.
i øvrigt virker det temmelig dumt at have penge stående på pokerkonti hvis man ved man ikke vil spille.
Jeg havde indtil nu kun hørt om det fra pacific poker.
Hvor mange steder foregår dette?
Mon ikke det handler mere om at få "afviklet" de inaktive konti mere end det handler om grådighed?
sygt... de skal have penge for af låne dine penge til 0% i rente.
Iøvrigt så brækker jeg mig også over deres insta pop up af deposit vindue når man går buust på deres site...mig selv om en million andre ludomaner kan ikke styre det og hopper lige i fælden...
Kan godt være det har været oppe at vende før - men det er da røveri ved højlys dag at afvikle bruger konti på den måde. Har også en kammerat der var ude for det samme. Jeg nægtede at tro det - men ganske rigtig, Partypoker havde taget 6,15 $ over tre omgange.
Det kan godt være de vil afvikle inaktive kontoer - men det hører ingen steder hjemme at tage folks penge.
Så vidt vides står der ikke nogen steder- når man åbner en konto hos Party - at man SKAL spille regelmæssigt for at beholde sine penge.
Røveri ved højlys dag... Næppe - du har jo skrevet under på at du har læst og forstået T&C som lyder:
INACTIVE ACCOUNT FEES AND ABANDONMENT OF ACCOUNTS :
11.1. If You do not access Your Account by 'logging on' to Your Account using Your Account name and password and either (i) place a cash wager or bet via the Services, or (ii) enter a tournament with a cash entry fee via the Gaming Services, or (iii) play a raked hand via the Gaming Services, or (iv) make a deposit as applicable, for any consecutive period of 180 days, then after those 180 days (the 'Grace Period') Your Account (and any related account with any ESP) will be deemed 'Inactive'.
11.2. Once Your Account has been deemed Inactive we will be entitled to charge You an administrative fee (the 'Inactive Account Fee'). We will deduct an amount up to the Inactive Account Fee amount from Your Account Balance on the day following the end of the Grace Period and then every thirty (30) days thereafter in accordance with the Inactive Account Fee Schedule. If we continue to deem Your Account Inactive for a period of eighteen consecutive calendar months, in order to safeguard your monies, we may withhold any remaining monies in Your Account and close Your Account. You may contact us to reclaim any such withheld monies at any time.
We will stop deducting the Inactive Account Fee from Your Account Balance if Your Account is re-activated by entering a tournament, or making a cash bet or wager, or by playing a raked hand, by making a deposit or upon closure of Your Account in accordance with 11.2 above.
Hvis du ikke kan acceptere dette, så kan du jo bare finde et andet sted at spille...
Der er jo også udgifter forbundet ved at have folks konti åbne. I mange lande betaler man et årligt/månedligt gebyr, blot for at have en bankkonto.
neteller bruger det også. De har sendt mig en mail, hvor der står, at de bliver nødt til at trække $30 i gebyr, hvis jeg i fremtiden får lyst til at sætte penge ind på kontoen. Har ikke haft penge på neteller i snart 2 år, så good luck=)De ved sgu hvordan de skal få mig tilbage som kunde=)
Kan ikke lige huske sitet...
Men de kunne lære noget af det site jeg desværre ikke kan huske...
Jeg fik en mail fra et site om at jeg ikke havde været aktiv på deres site i flere måneder men at jeg havde dollars stående deinde så det ville de lige minde mig om...
Selvfølgelig sender sitet mig den oplysning for at få mig til at spille igen men det er da bedre stil end bare at tage folks penge...
Og i modsætning til Partys politik om åbenbart bare at tie og tage en glemsom spillers penge virker den også mere kundevenlig samt giver vel også bedre chance for at spilleren gider spille der igen.
Jeg tror det var Betfred men er ikke sikker
@Fuglsang
Hmm my bad ! Men som nævnt af andre burde de give et "Heads up" på at kontoen var ved at blive lukket og at et gebyr vil blive trukket. De skal jo ikke skræmme kunderne væk - men i stedet lokke dem til at genoptage deres spil!
@G-B-P
PartyPoker plejer faktisk også at sende en mail ud inden de begynder at charge fee.
Jørn
@Thyssen
Nå ok, ja så kan det endda være fra dem jeg fik beskeden :)
Er nogle måneder siden så kan ikke lige huske hvilket site det var..
Dette gjorde party også ved mig.
Bare skriv til dem så får du pengene igen !
Jeg skrev dem en sviner da de gjorde det ved mig, og fik en meget venlig mail og pengene tilbage... lol
De forklarede at alle der spørger om det får deres penge tilbage, så de vil nok bare tømme kontoer hos folk der er døde eller lignende...
Country...
For noget tid siden var der en fyr på 2+2 der skrev at han havde mistet ca. $5.000 i inaktivitetsgebyr fra et site jeg ikke lige kan huske. rimelig sick.
Det har vel også noget at gøre med at få nogle af de penge igen som Party pumper ud på inaktive konti for at få spillerne til at vende tilbage.
Omend det er lidt selv modsigende...
Jeg mindes ikke at have modtaget nogen mail om inaktivitet, i det tilfælde havde jeg jo nok lige taget et enkelt spil for at holde den vedlige.
Men som Countryboy skriver, så vil jeg da lige sende dem en mail og høre om de har lyst til at sætte pengene tilbage, så er det jo ikke et problem længere.
Bare sjovt at andre sites ikke har behov for at lukke konti efter et halvt år.
Haha nice kommentar Superkrikken :P
"Iøvrigt så brækker jeg mig også over deres insta pop up af deposit vindue når man går buust på deres site...mig selv om en million andre ludomaner kan ikke styre det og hopper lige i fælden..."
Christ de er tungnemme...
Nu lykkedes det mig at få fat i mine penge, men da jeg ville opdatere min email-adresse fandt jeg ud af at jeg åbenbart på et tidligere tidspunkt havde oprettet en play-money konto under et andet login men med min nuværende, og eneste, email-adresse.
Jeg har 2 gange forgæves skrevet til dem fra playmoney-kontoens registrerede mail-adresse om de kunne slette den konto, da man jo ikke må ha' 2 konti, men det eneste de svarer tilbage er at de kan give mig et godt tilbud hvis jeg indsætter penge! :( Og at jeg skal skrive til dem fra min real-money konto hvis jeg skal bruge yderligere hjælp til den.
Den mail-konto har jeg desværre ikke adgang til mere da den er lukket ned.
Er det muligt at få fat i en kompetent repræsentant fra Party som kan slette min play-konto så jeg kan få rettet mine stam-oplysninger på min rigtige konto?
Jeg har prøvet men der bliver ved med bare at dukke en hvid firkant op i stedet for nogle bokse jeg kan rette i :(
Ellers havde jeg været dér.
Så lykkedes det endeligt at få skiftet mail-adresser til de to konti. Playmoney kontoen fik min spam adresse og realmoney min rigtige mail.
Hvordan slipper jeg så af med Playmoney kontoen? Eller gør det ikke noget man har to konti så længe det kun er den ene der er penge på og bliver brugt?
Der var en stor sag som blev diskuteret meget på 2plus2 hvoret site nuppede ca 20.000$ hvis jeg husker rigtig eller mere fra en kunde som var ude at rejse. Kunden vendte vidst aldrig tilbage til det site ? :)
Men jeg tror det er meget standard at de trækker nogle procenter hvermånede for en inaktiv konto efter eks. 6 måneder