Grand Tournament på Bet365

#1| 0

Jeg har lige et spørgsmål som jeg håber nogen kan være behjælpelig med at afklare. Prøvede oprindeligt i en anden tråd, men fik ingen svar, så prøver igen her.

For et par måneder siden sluttede jeg nr. 6 eller sådan noget på deres (Bet365) VIP5 pointleaderboard.

Fik nogle kontanter som præmie samt adgang til noget de kalder Grand Tournament eller sådan noget. Tror det er en årlig ting, de afholder, men jeg har søgt og søgt og kan intet finde på hjemmesiden om hvad det præcist er, eller hvornår den afvikles. Ved blot at man kan optjene flere startchips inden den afvikles ved at slutte i toppen af leaderboards'ne.
Jeg skrev til Support og kunne ikke få et seriøst svar udover at jeg skal holde øje med den i deres lobby. Da jeg ikke spiller der i øjeblikket logger jeg jo ikke ind og tjekker, så det kunne være rart at kende en dato. Anyone?

08-09-2008 01:20 #2| 0

den ligger i den sidste weekend i hver måned

08-09-2008 01:30 #3| 0

Har ellers henvendt mig til support i flere omgange, men de har aldrig kunnet svare mig før nu...

Hej Benny,

Turneringen som heter Grand Tournament spilles ikke før i ca starten av desember, det er ikke fastsatt noen dato på den enda, men du vil bli kontaktet i god tid før den starter.

08-09-2008 03:15 #4| 0

@ gezatoldi

Jeg er kvallet til deres annual tour eller hva fanden den nu hed. Den er ikke fastsat endnu men skulle komme i starten af det nye år.

Du kan finde den under promotions på deres hjemmeside.

Jeg kvallede via et månedligt leaderboard. Spillede en måneds turnering (hvor 50% var sit-out) og røg videre til en turnering man ikke ved hvornår spilles og hvor mange deltagere der er. 1. præmien er 6xept i den årlige turnering.

Uldahl

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar