Gratis 1000$

#1| 0

Ja overskriften er sku god nok.

Har ventet lidt med at poste det men tænkte jeg ligeså godt kunne gøre det. For ca. 2 måned siden ville jeg sætte 1000$ ind på unavngiven pokerhjemmeside via mit visa. Jeg går ind og vælger 1000$ og indtaster så de forskellige oplysninger. Man skal oprette forbindelse til ens netbank og godkende transaktionen og det gør jeg så.

Lige da jeg trykker godkend går min internetforbindelse dog ned og der kommer den velkendte fejl i firefox når man ikke har forbindelse til internettet. Jeg går ind på min poker side for at se om jeg har fået de 1000$ jeg satte ind - men nej :-( desværre ikke. Jeg prøver så igen at indsætte 1000$ og denne gang crasher min forbindelse ikke. Jeg opdaterer beløbet på min pokerkonto og der står nu 2000$ mere end før jeg begyndte at sætte penge ind.

Jeg venter et par dage, tjekker min netbank og der er kun hævet 1000$ og nu her 2 måneder efter er der stadig kun hævet for det ENE beløb. Jeg har spillet meget på siden både før dette og efter og har trukket penge ud siden og der har aldrig før eller siden været 'problemer' med det.

Synes bare jeg ville dele min historie med jer og sige det åbenbart må være muligt på den ene eller anden måde at snyde det pågældende pokersite i overførslen af penge. Ved ikke hvordan den slags registrering burde virke - men jeg FORSTÅR IKKE at det kan ske. Håber nogen kan opklare eller fortælle om de har prøvet det samme.

Har snakket med en ven der har styr på data registrering at gøre og han var i fuldstændigt chok da netop den måde systemerne er skruet sammen på burde ovenstående være 110% umuligt. Ikke desto mindre skete det nu her for mig.

Skal siges jeg ikke har prøvet at gøre stuntet efter eftersom det jo ikke engang var med vilje første gang men kunne være det kan betale sig at eksperimentere med dette.

04-12-2006 16:00 #2| 0

Okay det er ret sygt!

Har jeg aldrig oplevet selv eller hørt om!

04-12-2006 16:32 #3| 0

Hvad så hvis forbindelsen crasher og de trækker 1000$ fra din bankkonto, men de popper ikke op på poker-siden, så vil du vel heller ikke nævne det for dem.... Ville du?

Mvh Slot

04-12-2006 16:39 #5| 0

sikker på der ikke var instant 100 % deposit bonus??

04-12-2006 16:39 #4| 0

Hentyder du til at jeg burde rapportere det til dem og ikke tage i mod de 1000$ hvilket da er en spændende problamatik?
Har valgt ikke at gøre det selvom jeg i dit eksempel ville have valgt at gøre det.

Hvad havde du selv gjort Slot?

04-12-2006 16:45 #6| 0

"Skal siges jeg ikke har prøvet at gøre stuntet efter eftersom det jo ikke engang var med vilje første gang men kunne være det kan betale sig at eksperimentere med dette."

Super ide!

- Det kaldes så vidt jeg husker også "svindel" med et pænt ord....

04-12-2006 16:48 #7| 0

Mads, det er 2 måneder siden... hvis jeg havde villet prøve det igen havde jeg jo gjort det nu....
Synes blot det var en interessant historie for folk herude at vide at pokersiderne ikke har så styr på deres in and out som man går rundt og tror.

04-12-2006 16:51 #8| 0

Har aldrig hørt om noget tilsvarende og så måske alligevel. Jeg købte sidste år en mobiltelefon, med 6 måneders binding, hvor jeg de første 6 måneder skulle betale 250 kr. om måneden, og herefter gratis abonnement. I stedet for det bliver jeg konsekvent opkrævet 30 kr. om måneden frem til nu. Jeg overvejer at opsige mit abonnement men spekulerer så på om det får dem til at opdage fejlen, og at jeg rent faktisk skylder dem over 1000 kr?

04-12-2006 16:52 #9| 0

@mads og poker-slot
Lol, hvor er i selvfede. Moral er godt dobbeltmoral er dobbelt så godt.

04-12-2006 16:56 #10| 0

snif -

Jeg kommenterer udelukkende på det sidste afsnit johnson har skrevet.

04-12-2006 17:19 #11| 0

@snif
Som Mads Møller siger, så kommentere jeg også kun på det sidste.

At det kan lade sig gøre er i mine øre også utroligt, men at sige at man skal eksperimentere med det igen lyder i mine ører latterligt.

Også lidt besynderligt at Johnson12 siger at han ikke vil rapportere det når det er ham der får profit ud af det, men havde det været ham der havde tabt 1000$ så havde han promte kontaktet det pågældende site...
Det kan jeg ikke helt følge logikken i....

Mvh Slot

04-12-2006 17:20 #12| 0

Wow, nej det burde ikke kunne lade sig gøre, men tillykke med de 1000$.

04-12-2006 17:35 #13| 0

Bortset fra, at det reelt er at sammenstille med tyveri eller svig, når man i ond tro og mod bedre vidende beholder noget, der ikke tilhører en selv, er det da en sød historie.

Dit forslag om at forsøge at eksperimentere med nye forsøg på samme ville dog være decideret dumt, eftersom du har indrømmet din lovovertrædelse her på forummet og nye forsøg blot vil være gentagelse og skærpende omstændigheder.

Og hvad ville jeg selv gøre....?

I hvert fald ikke dele oplevelsen med resten af verden, selvom en indlæg på nettet jo kan virke som aflad for den dårlige samvittighed :)

04-12-2006 17:42 #14| 0

Borsa-Boy -

I thought it, and you wrote it. 100% enig.

04-12-2006 17:45 #15| 0

lol
dårlig samvittighed er sku det sidste jeg har...

synes det er fedt for jer andre der uden tvivl bare afleverer de 1000$ tilbage uden at tænke sig om. Rart for jer at jeres moral/etik er så høj når det drejer sig om at kommentere en anden historie end hvis I selv stod med situationen.

Hvis du læste mit andet indlæg borsa boy ville du kunne læse at jeg heller ikke havde tænkt mig at gøre det, så havde jeg i så fald allerede prøvet jo hvilket jeg ikke har. Har ikke behov for yderligere at undersøge hvordan jeg kan snyde internet cashier blot fortælle jer andre at det åbenbart har/er muligt at gøre det.

@slot

rent moralsk set er jeg på nøjagtig samme side som du er. men hvis hele verden blev fulgt 100% af moral ville det være en underlig verden og den verden er ikke mulig. Derfor principielt 'burde' man jo aflevere penge tilbage osv. når man ville brokke sig omvendt.

Hvis jeg fandt 6000 kr. på gaden i en pose ville jeg altså beholde dem. Dem ville du vel straks gå til politiet med???? Fordi du ville jo gå hen og sige til politiet du havde tabt 6000 kr. vel?

04-12-2006 17:51 #16| 0

@Johnson12
Inden vi roder os ud en dum diskussion om hvad der er rigtigt og hvad der er forkert. Så vil jeg påpege at jeg kun tilkendegav min holdning og mit syn på sagen. Hvad du gør er fuldstændig op til dig selv.

Mvh Slot

04-12-2006 17:54 #17| 0

Der er sgu ingen på pokernet der ville skrive til det pågældende selskab og gøre dem opmærksom på at de havde sat 1000$ for meget ind på ens konto uden at trække dem fra ens visa-kort.

De folk der påstår "at det ville de" lyver....

04-12-2006 17:55 #18| 0

helt sikkert.....

ville blot tilkendegive min viden om det 'rigtige' move i den her situation. Men synes da det er flot at der er så mange der blankt gør det 'rigtige' at aflevere pengene tilbage.

At jeg fortæller om det var blot for at give andre et indblik i at alting måske ikke er så sikkert som det virker, hvis der er denne fejl kan der også være andre jo?

Det var ikke for at gøre det igen/opfordre andre til at gøre det... en informationspost om man vil. Men fint med folks meninger dem skal I da have.

04-12-2006 18:07 #19| 0

@ johnson12

For lige at gentage Breyens spørgsmål:

Sikker på det ikke er en 100% instant deposit bonus du fik??

04-12-2006 18:09 #20| 0

nå ja, troede det var sjov han skrev det...

Har spillet der i lang tid og der er ikke nogen 100% instant bonus på det site!!!

04-12-2006 18:28 #21| 0

@johnson12

Fedt! ...og pisse heldigt!

Gid jeg selv li kunne smide 1000$ ned i foret pga. de havde begået en fejl.

04-12-2006 18:32 #22| 0

Jeg ville sgu også sige at det jo næsten måtte være en bonus....

men ja måske ikke og så er du sgu bare en heldig lille fisk... :-)

Og nej jeg havde sgu også holdt min kæft....

og havde selvfølgelig brokket mig hvis det var mig der var blevet snydt for 1k.....

04-12-2006 18:40 #23| 0

ingen chance for at det er en bonus da det er et respekteret site alle kender herinde.. og ingen af dem der har 100% instant cash bonus....

04-12-2006 18:46 #24| 0

vild nok historie.

for en uge siden satte jeg nogle penge på en College kamp fra usa, så på bookmakeres side at kampen skulle starte kl 1 om natten dansk tid, men kunne se kampen var igang, fra kl. 22.

så jeg satte bare hele rullen på kampen da den var færdig, om en time efter fik jeg så mine penge, DET havde jeg sku ikke prøvet før.

04-12-2006 18:53 #25| 0

Ektoras snyd.. ku da være nice så at bette på final result.. og tror da nok lige at visa var blevet overtrukket hvis jeg havde haft den chance som du skriver :D

johnson12 Nice one.. Spend them well :D Se det som en ekstra god rakback på forskud :D
Og jeg havde sku gjort det samme 100% :D

04-12-2006 18:57 #26| 0

@ektoras....

det prøvede jeg også for mange år siden....
troede sgu ikke der var nogle steder der lavede den mere... :-)

har prøvet det nogle gange siden, men der har de annuleret væddemålet...

04-12-2006 19:03 #27| 0

johnson12:

"Hvis jeg fandt 6000 kr. på gaden i en pose ville jeg altså beholde dem. Dem ville du vel straks gå til politiet med????"

Ja det ville jeg. Kald mig bare naiv og blåøjet, men i den givne situation ville jeg ikke kunne lukke et øje med pengene i baglommen. Tanken, om at en enlig mor manglede 6000 kr, ville for mig være nok til, at jeg leverede dem tilbage. (Og ja det ville jeg også gøre den dag, jeg stod i situationen - Har faktisk for 1 år siden fundet 2500 kr i et bundt på fortovet foran en grønthandler, hvor jeg gik ind og afleverede dem i butikken. At jeg så bagefter kunne se, at jeg burde have afleveret dem til Politiet er en anden sag).

Asger Dokkedal
www.dokkedalpoker.dk

04-12-2006 19:12 #28| 0

ja fordi pengene går nemlig til politiets julefrokost i stedet for din hygge og det er jo meget bedre... :-)

du er sgu et stort menneske dokke...

At du så i dette tilfælde havde lyst til at give en grønthandler en meget bedre dag og ellers havde lyst til at støtte politiets personale forening...
det er sgu flot....

04-12-2006 19:14 #29| 0

For 3.5-4 år siden midt under alt det her sommer/vintertid kunne jeg spille på nfl kampe som have været i gang op til en time.
Tror jeg nåede at smide et par tusind dollars på kampene. Skæbnen ville dog at et hold jeg havde spillet godt på og førte 3-0 spillede uafgjort så min netprofit var meget lille.
Tror desuden jeg er 4-5 gange gør har fået varer, billetter eller deposits af mindre beløb uden at skulle betale en øre/cent for det og jeg kunne aldrig drømme om at gøre amazon(sælger varer de ikke leverer efter en måned selvom der er lovet 2-3 dage) , et site jeg betaler tonsvis af dollars til i rake eller billetnet(gebyrnet) opmærksom på dette.

Hygge hjemme i stuerne

04-12-2006 19:27 #30| 0

Jeg har en lign. historie. Jeg hævede engang for 1 års tid siden fra mit daværende site, ca 1000$. Disse blev overført pr bankoverførsel, og istedet for at der gik 1000$ ind på min bankbog, gik der 2000$ ind - Haps sagde jeg bare.

Dårlig samvittighed? Nein - men hvem havde også regnet med det :p

Mickey

04-12-2006 19:30 #31| 0

@ Dokkedal

lmao, lol lol.... du gav dem bare ikke til en random grønthandler. Tror du de var røget med ud på gaden sammen med æblerne eller hvad? =)

04-12-2006 19:33 #32| 0

RW:

Var det nu en enlig mor, håbede jeg, at hun måske kom tilbage og fik dem. (Småpenge for en pokerspiller, men mange penge for en lille husholdning).

Asger Dokkedal
www.dokkedalpoker.dk

04-12-2006 19:39 #33| 0

dog ikke mange enlige mødre der render rundt med 2.5kilo på lommen...

men ja forstår hvad du mener...

2.5k er små penge for dig så du ville hellere glæde grønthandleren.. :-)

04-12-2006 19:42 #34| 0
ekstrabladet.dk/112/article248570.ece

hvorfor sker sådan noget aldrig for mig ;)

hehe

Jeg kan faktisk huske engang da jeg var ca. 10 år gammel, og på vej med hjem til en kammerat. Vi begge får pludselig øje på en 100kr seddel, og flyver over efter den, han når den desværre først, og jeg spørger ham om vi ikke skal dele den, og købe en masse slik. Men nej det ville han ikke, han ville hellere aflevere den på politistationen. Så det gjorde han, og kan dog ikke huske om han fik de obligatoriske 10% i findeløn. Men hvordan pokker vil de finde ud af hvem der ejer den????

Jeg var godt nok sur på ham, ikke så meget over han ikke havde delt med mig, men over han afleverer den, og fik måske 10kr ud af det... Ja han har en god samvittighed bagefter...Og hva`så????.... Jeg tabte engang min pung med over 6000kr i da jeg var inde og hente morgenbrød ved bageren...... Den var der sku ingen der afleverede.......

pokkers77
www.pokerliv.dk
04-12-2006 19:50 #35| 0

surt pokkers.... men også vildt at have 6 K med ned til bageren om morgenen...

@dokkedal

helt enig hvis det er 6000 kr. til en enlig mor.... men chancen for det er en enlig mor og at det er en random person... men forstår din pointe og synes det er pænt gjort.. dog er en grønthandler ikke så smart IMO

04-12-2006 20:03 #36| 0

Johnson

Du ved jo ikke hvor meget jeg spiser vel ;) hehe

nej jeg havde været hos en kunde med en computer dagen før, det var en lørdag, så kunne ikke komme i banken før om mandagen.

pokkers77
www.pokerliv.dk

04-12-2006 20:05 #38| 0

Finder jeg en pung med penge afleverer jeg den.

Finder jeg penge tager jeg dem selv....

04-12-2006 20:05 #37| 0

Dokkedal@ den historie er fck priceless , finder 2500 på GADEN , tilfældigvis foran en grønthandler og går ind og afleverer dem til
fyren bag disken.....
Hvis nu Fru jensen styrter ind i forretningen 5 min senere og spørger , "har nogen set mine 2500 ?" tror du så fyren afleverer??
Hvis det strider mod din natur at beholde pengene , skulle du have doneret dem til et godt formål...
Mvh Søren

04-12-2006 20:12 #39| 0

wow. den grønthandler har måttet lukke resten af dagen bare for lige at få ro til at fatte hvad der skete.
tror faktisk jeg ville aflevere de 6000 inden man har rockere på ryggen. eller ham den rødhårede fra operation x. han kunne godt finde på at plante en pose penge, vente på at nogen fandt den og så genere dem i et halvt års tid, hvis de valgte at beholde pengene.

04-12-2006 20:17 #40| 0

Abberline@LMAO
Mvh Søren
NB , den grønthandler har tænkt "julen kommer tidligt i år" , hvis han da fejrer jul.....

04-12-2006 20:22 #41| 0

Har tabt min pengepung med penge 3 gange, F.eks glemt den i telefonbox i rosengårdscentret, har fået den tilbage med penge alle gange.....
Kender en der skulle hente sin på politigården, han var ikke helt glad for det, for der havde ligget 100 gram hash i, han fik den dog tilbage med både penge og hash, de havde bare fundet navnet og ringet, uden at kigge nærmere, det kan man da kalde held ;-)

04-12-2006 20:24 #42| 0

100 gram hash i sin pung...????

04-12-2006 20:30 #43| 0

mbond@LOL

04-12-2006 21:00 #44| 0

Grundet manglende moral overfor div poker sider, havde jeg klart suget de 1000 i mig med et smil paa laeben, og straks holdt chicken curry garden party for nabolaget.)

De 6000 kr ved groenthandleren er mere tricky, og vil jeg lade vaere svar ugyldigt, indtil jeg finder dem.

04-12-2006 22:06 #45| 0

sgu en ordentlig pung han har mbond

04-12-2006 22:26 #46| 0

SBRO.DK:

Jeg ved ikke, om grønthandleren afleverer dem til den enlige mor, der kom og spurgte, men jeg tror på det bedste i mennesker. Og igen, der var større chancer for, at personen fik dem tilbage ved at aflevere dem til grønthandleren end ved at beholde dem selv.

2500 kr er jo ingenting for en pokerspiller, men mange mange penge for en lille husholdning.

mbond:

100 gr hashis i en pung, det er vist festhistorien, du giver her ;)

Asger Dokkedal
www.dokkedalpoker.dk

04-12-2006 22:58 #47| 0

Jeg vil svare på denne tråd sådan her...
havde da aldrig nævnt et ord med de 1000$ og ja havde brokket mig promte hvis de havde fået 1000$ af mig ja bare 20$ så havde jeg brokket mig... mendet skal også ses som at 1000$ er jo nada i deres indtjening de opdager vel dårligt de er væk... og det med pungen der vil jeg til hver en tid aflevere den tilbage med alt hvad der ligger i pungen... da jeg intet aner om personen og jeg ku aldrig finde på at stjæle på den måde det er formodentlig et menneske der har været uheldig og tabt sin personlig ejendel og det skal de ikke bøde for... Kald det dobbelt moral for det er det vel... Men sådan vil jeg gøre...

/bif9

05-12-2006 00:31 #48| 0

hvis man finder en pung skal den selvfølgelig bare afleveres på nærmeste politigård. men i mine øjne er der forskel på en pung med id og en pose penge(jeg går ud fra at posen kun indeholdte 6000 og ingen sygesikringsbevis).
jeg mistede for nylig min pung i en brandert på mit gamle kollegie. den kunne hentes på politigården et par dage efter indeholdende kontanter, alle kort og billeder af venner og familie. i sådan en situation sender man en (meget) kærlig tanke til den ærlige person der indleverede lædertøjet.

PS! pungen indeholdte også 100 kg. heroin
PPS! ok, det gjorde den ikke, men resten af historien er sand.

05-12-2006 00:31 #49| 0

"100 gr hashis i en pung, det er vist festhistorien, du giver her ;)"

Det er overhovedet ikke umuligt. Der kan da sagtens være to plader af 50g i hver side af pungen (der hvor sedlerne ligger).

05-12-2006 03:59 #50| 0

den er sgu god nok, det var dengang i slutfirserne (måske stadig), hvor nogen folk havde sådan nogen kæmpepunge, og han havde lige kunne presse en hel plade i folie og det hele, ind i et af de der flade rum, der er til kørekort, dankort og den slags.....Var der faktisk både da han kørte derop, og kom tilbage.

05-12-2006 05:03 #51| 0

Jeg tabte over 20.000 kr. for et godt stykke tid siden (har en grim tendens til at smide ting væk). Lige nok til at man bliver lidt halv-bitter.

/Mikael

05-12-2006 05:59 #52| 0

HAHAHA Nice One!!! Hvorfor er jeg aldrig så heldig?
Har kun fået udbetalt en live freeroll SNG præmie dobbelt engang. .. men det var kun 40$ ekstra :S :D...

05-12-2006 06:49 #53| 0

Fik to fiskestænger to hjul to gange snøre.

Fedt med happy hour på fiskeudstyr

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar