hvem er med?
lad os få et rent PN FT :)
GSOP 8, 350k GTD, deepstack
jeg er også med, hvis den starter op igen
Nogle der ved om turneringerne fortsætter senere eller refundere de bare ens buy ins i løbet af i morgen?
jubiiiiii....jeg trækkler de sidste skillinger ud nu...det der er forrykt...er total på tilt, sad med gode stakke i alle tours....
jeg har aldrig oplevet at en frosset turnering sarter igen...hvad er jeres erfaringer
som venlov desværre... Sad ellers også med en dejlig stack i 16k gtd... Men hey joakim boldsen tour kører fint!
Er det alle tours der er frosset ?
Mener de havde det samme problem en anden gang hvor en turnering havde over 2000 deltagere ?
Men der er fandme for ringe at der ikke kommer en besked fra ADMIN i chat-boksen - hold kæft hvor er de dumme.
Man er jo tvunget til at blive hængende, ellers risikerer man jo at miste buy in !
Argh irriterende. Havde ellers lige fået regget så jeg sad ude indtil nu :S
Vi er enige om at den er blevet cancelled, ik?
Nogen der kan bekræfte den er aflyst?
Hvor kan man se det ?
Jeg har lobbyen åben og der står stadig "frozen".
Rart at vide til en anden gang.
så det slut med det ongame fis, nej hvor er jeg træt af deres lorte software
@alle
Jeg forstår godt jeres frustrationer. Vi er ligeså frustreret!
Vi arbejder pt. på at få en forklaring fra Ongame, som jeg vil viderebringe.
Alle der har penge "frosset" bør have dem inden for 24 timer!
Har I ellers nogle problemer, skal I ikke tøve med at tage fat i vores support. Eller skriv pm til mig.
Hvis man har købt ind med en ticket, får man så en ticket retur, eller får man $?
Hvis man har købt ind med en ticket, får man så en ticket retur, eller får man $?
+1
Nogen der ved om man får billetten tilbage el. penge?
Havde en GSOP billet til værdi af $200 som jeg brugte til buy-in
@venlov
;-)
@n-v-m
tak
I tilfælde af at der er brugt en ticket, vil det være naturligt at få en sådan tilbage. Men igen - skriv til supporten (supportsnabelabetsafe.com) - de skal svare indenfor 15 min. ellers er der en kontant "præmie" til jer! ;-)
@ -balle-
Kan du ikke få Ongame til at skrive i chatten når sådan noget sker.
Der er da totalt åndsvagt at der er en chat, specifik for touren i lobbyen, og at man ikke bruger den til at kommunikere sådan nogle ting.
Man står jo og checker den i flere timer for ikke at risikere at den bliver sat igang igen og man mister sine penge.
Vi har jo i princippet endnu ikke fået at vide om den er aflyst....
Det er selvfølgelig ikke din skyld :)
Men det er altså helt uforståeligt at de ikke kommunikerer sådan nogle ting i lobby-chatten (i det mindste skriver når beslutningen om at den er aflyst er truffet - det burde være ret ligetil).
Ja, efter humør ? Jeg mailede supporten og fik intet svar.. Det gjorde jeg supporten opmærksom på efter en halv time, hvortil han svarede at han først havde modtaget mailen en halv time efter jeg havde sendt den :(
Date: Sun, 31 Jan 2010 12:02:26 +0100 <- oprindelig mail
Sent: den 31 januari 2010 12:35 <- Her rykker jeg efter svar og understreger tidspunktet fra tidligere sendt mail..
Hej igen Sören,
Ditt första mail kom in till oss 12,35 och jag svarade dig 12,41 vilket är inom vår support garanti så tyvärr kan du inte få någon garanti bonus den här gången.
Ikke fordi 100 kroner vil ændre mit liv, det er ligesom mere princippet i det.. I skal ikke sige at man får 100 kroner hvis der ikke er svaret inden 15 minutter hvis I ikke har i sinde at overholde det.. BAAH
:)
@spliff
Det var en super god idé - jeg bringer den videre!
@hakka
Du har ret! Vi skal ikke love noget, hvis vi ikke overholder dette. Men jeg ved hvordan supporten arbejder, og de gør en dyd ud af at respondere indenfor de 15 min.
Mail mig (se pm) hele din korrespondance og jeg kigger på det asap!
Der SKAL være styr på det, og vi vil kun have tilfredse kunder :-)
Hi Daniel,
Let me apologize for the problems Ongame have had. We have just now received some information regarding the GSOP. It will be rescheduled but its not decided yet if its going to be played next Monday or Thursday. So you will get a ticket regarding this when all is solved.
We apologize for the problems.
har folk fået deres penge tilbage?? Jeg har fået nogen af mine penge tilbage men mangler stadigvæk for 320$ kvallen og lidt andet...
jeg har fået alt retur, men jeg bad også om det, og udspeficerede beløbet.