Hvem spiller hvad?
Jeg er med i
£4k kl 20 (£10+1)
£12k kl 21 (£50+5)
£8k kl 22:30 (£25+2)
De to sidste tæller (så vidt jeg ved) med i noget leaderboard igennem julen (der er også en tredje tour $4k ($25+2), men den spilles for sent :)).
GTD tours på crypto 30/11
er med i 4k til at starte med... 1500 chips ikke skyggen af en hånd:-)
Ved I hvad? Jeg snupper sgu også en lille hygge tour (BIF fører jo 3-0 :D)
£2k GTD (£20+2)
kl 21:30
Ude...
FP +1 raiser til 3 gange BB - Jeg re-raiser i MP til 12 gange BB med AKs
Han caller.
flop 3 6 10 hvoraf 2 hjerter.
Han går all-in og jeg kalder.
og viser en glimrende Q 10 o op.
ingen hjælp og ingen hjerter.... :-(
Ude.
2k GTD 21:30 = om en time
Jeg er lige røget ud af £4k GTD
Først vil JJ ikke vinde over A9 så jeg taber halvdelen af min stack. Hånden efter skubber jeg AQs ind i AKs og taber
dobbelt surt, hænger selv med røven i vandskorben -stadig ingen kort..
Nårh ja i see that 2k
@Razga
Nope du må lige vente et par dage : )
The Xmas Leaderboard runs from December 4th - December 23rd. For each of these 20 nights we're running the following guaranteed tournaments:
Time
Buy-in
Money Guaranteed
20.00 UK (Mon-Sat)
£50+£5
£12000
21.30 UK
£25+£2
£8000
23.00 UK
$25+$2
$4000
Mv
Henrik
Grrr
Havde lige håber min 4. plads i £12k i nat talte :)
Tak for info
startede på 2000
har 1250 nu efter 1010 ikke ville give fortabt mod min AK
Har du problemer med at blive smidt af ?
Jeg kører en del borde over et par forskellige udbydere - og det giver lidt probs.
Er btw også med i 12k. Men kun p.g.a. overlayet - da det er verdens største skodtour med de ledeste beats.
Razga du bruger for meget tid her, du skal i virkeligheden trøste mig når jeg tuder for 10. gang :D
- Thomas
no no no.. Har bare været ude og flytte for en ven :( Røvnederen... Men jeg er selvf. klar til kl 22:30
This one's mine =)
@Lampe
Jeg er ret sikker på at al mit skrub havner i den tour. Har ikke haft skyggen af det i de andre nemlig.
Så held og lykke med at komme forbi mig :)
@Bah!
Hvis jeg ikke vil trøste så er PN der altid :)
Jeg skal hutigt ud og vinde nogle pots så jeg kan være foran Razga hele tiden =)
Jeg er naturligvis også med her klokken 22:30...
Og med mit glimrende spil de sidste par dage, forventer jeg mig store ting af denne tour... :-)
Hvis jeg gerne vil have de spil med flest spillere i toppen af min søgning under SNG's, hvordan får jeg så alle dem der running væk?
(altså lidt ala stars, hvor knappen "show reg and upcomming only" findes...
Hm det gør du faktisk slet ikke
Skriv til supporten og bed dem fixe det
PS. har fået røvdårlig position på en vis Snowking
Hvordan kører I egentlig crypto samtidig med andre pokerklienter...?
Min comp kører af helvede til, er mega tit sitting out på crypto, mens jeg sagtens kan spille de andre... I går måtte jeg helt opgive en tour...
Håbede deres nye software ville afhjælpe dette problem, men ser ikke sådan ud :-(
Any good ideas...?
Hm jeg har ingen problemer.
Så sent som for at par dage siden kørte jeg Pokerplex, 24hpoker + Betfair samtidigt uden problemer.
Normalt (som nu) kører jeg kun Pokerplex og 24hpoker. En sjælden gang oplever jeg enkelte lags, men det er som regel når PT loader HH's
@Lampe
Jeg er på 1995 efter 106o fra BB rammer følgende board 676 5 5 :)
jeg har allerede prob nu, og kører kun det ene bord, har dog 3 andre klienter åbne, da der starter 3 tours mere klokken 23... Frygter at jeg igen i dag, må droppe den her tour :-(
Hm så er mine 2500 jo ikke meget at råbe hurra for. Jeg skal nok hente dig!
@Jungleras
Surt :( Lyder som om din computer ikke helt er hurtig nok til at klare alle bordene. Jeg selv har en tre år gammel bærbar Dell Latitude D600.
eller lå
fik pæne odds til et flushdraw men ramte ikke.. :(
1945 chips
Dealer: #2648347283, Razga2 wins 2300 chips with Four of a kind, Eights, Ace high.
er på 3420
nå 6er her ved pausen.. Udemærket. Ikke fået fine skiver endnu, bare ramt godt på billi.ge flops og folk der så overspiller deres top par er jo altid velkomne.. :)
(Kæft hvor lugter ens værelse sjovt når man kommer tilbage fra lokummet)
Med hensyn til det med at nogle klienter hænger, så skyldes det vist den måde det er kodet på (noget java script ting). Eks. hvis jeg er på Ladbrokes, samtidig med nogle andre.... Så går der tit ged i den... Hvorimod Stars, Paradise og Crypto fungere ubeklageligt.
Nå, men er lige røget ud af en 50 $ på Stars... havde 10 10 og vi kommer all in - da jeg ved han jeg var oppe mod, spiller af lort på knappen.... og mine blinds er ikke til salg.... men men det var de så alligevel... han flasher 33 og rammer runner runner straight... (det er så 3 gang i aften at jeg ryger på denne måde - SYGT)
GL - prøv at eksperimenter med de klienter...
hehe.. nick?
Nå så er jeg 1er.. AA mod ak spar, han fik endda sit træk på floppet, men ramte heldigvis ikke...
U_SHIP_IT fra Randers er lige blevet seatet ved mit bord.
Synes navnet siger mig noget
Pis... Allin pre med 99 mod a2... han spiker sit lorte a på river, men er da stadig leader... :)
Jeg synes jeg kan ane mirmix i det fjerne. Men jeg kommer ikke frem så det må være den anden vej rundt :)
Ligger ikke så godt i det mere.. Tabte en AK vs TT.. Hård stil du ligger for dagen Bluf.... Du stjæler mine blinds =)
Skal snart ha' en hånd..
Ser squ ikk så godt ud razga.. og heller ikk alt for godt mir.. Kom nu drenge vil have en pokernetter med mig på FT:)
phew.. Doblede lige før pausen.. 5800 nu
Ærgeligt Raz.. Kan se at du ikke ligger alt for varmt... :(
Og dog.. Det gik stærkt
Fik QJ i UTG+2 og skubbede
AQ instacallede :(
I'm out
GL
Efter updaten er crypto blevet super rigged :)
Smutter i seng. Regner med at se PN til tops i når jeg vågner kl 6
lækkert mirmix... Så skal vi squ på FT begge to. Skal vi sige mig 1, så frå du 2??:)
Ohhhhh fuck.... Hvad skete der lige der?!?
HAn har spillet SÅ loose.. Og så vågner han med AK.... Sheise und shish kebab.. Var sikker på jeg havde ham....
PIIIIIIISSSSS