De er verdenskendte pokerstjerner og har gjort spillet til deres levevej. Mød en af verdens bedste pokeresser, Gus Hansen, og Sander Lylloff, der netop har vundet otte mio. kr. ved en pokerturnering.
18.25 - Go' aften Danmark - TV2
Gus og Lylloff i Go' Aften DK 18.25
Wow.
Skal da love for danske pokerspillere kommer frem i medierne for tiden.
Godt nok mange der har været i God Aften Danmark det seneste år.
God udvikling.
Ja, det ville være kanon hvis nogle ville optage det og lægge det på tuben, for jeg skal spille livepoker i aften.. :P
Når jeg har vundet DM kommer jeg også i Go' aften Danmark... :p
Jeg vil sku hellere ses på bøssebar end at deltage i GO' AFTEN DANMARK.
@Abehjerne
Så kan du jo snildt tage på bøssebar med den den mandelig vært fra Go aften danmark ;)
Abehjerne - Selvfølgelig vil du det, du har bare ikk haft modet til at gå derind?? ;)
Men ja, fed udvikling mht. pokereliten, så må vi håbe "vi" ikke bliver udstillet som en flok blegfede ludomaner med hang til at rippe folk for deres opsparing
@Abehjerne
Forstår din pointe, vil også meget nødigt sættes i bås med de forpulede tabere hvis kære lille kat har siddet fast i et træ i op mod en time inden der kom 50 brandmænd ud og reddede den i en storstilet aktion som hun nu kan berette om i 15 minutes of fame. Så kan det nok være man kan få slået væk fra det lort i en helvedes fart.
Deltagernes historier er ni ud af ti gange så uinteressante at man i løbet af den forgangne uge har været tættere på selv at dø minimum et par gange.
Har nu alligevel tænkt mig at se hvad Gus har tænkt sig at sige, og ja det er sku altid rart at se interviews med prof. pokerspillere i fjernsynet, så behøver man ikke forklare så meget til næste familiefest hvis emnet falder på pokes.
Mon ikke bare gus skal promovere hans nye online pokermagasin
@Lillie
det er da meget sandsynligt og alt respekt for det, gratis meget effektiv reklame.
forstår ikke deres links, de linker til MPN i pokermagasiner, men ikke til pokernet under pokerforums. strange..
Yea, baby! :)
Damm, de sender jo fra Århus i denne uge, hvad laver Gus mon her ?
Nå men han tager, jo nok over på Royal bagefter, så det er nok -EV at joine cashborderne i aften ;-)
Håber ikke jeg går glip af noget, for TV2 er kaput i hele Ringkøbing amt :(
Sander var vist bare meget nervøs. Gus er tydeligvis mere vant til kameraerne.
lol sådan ser han altid ud, han har bare brug for lidt til at at dulme nervende når han er på.
Hva er det for et nyt pokermagasin?
hva er det gus'es nye site hedder ??
man kan dog kun blive VIP-medlem hvis man signer op hos full tilt via et download link fra theplayr... lidt tamt affiliate eller ej. Nok ikke mange pokernettere som brugere der.
PIS!!!
Edit: ah, ok spunik.... fint... nogle der vil linke til den tid?
- Mrkjaer
OT:
thePlayr -> Gus TV -> Velkommen til thePlayr -> klip 2 af 2.
Er jeg den eneste der tænker Kurt Thyboe når jeg ser den video?
Er der en som vil være så venlig at lægge et link til programmet, hvis det er muligt..
nu vil jeg da ikke brokke mig over at poker får TV-tid i primetime!
Men efter at ha kigget siden igennem, må jeg ærligt indrømme at den kære Gus skuffer mig en smule..
Et pressemøde for et ligegyldigt intetsigende site, lol@Gus for den..
aner ikke hvordan PN så ud til premieren, men jeg tvivler på at det var proppet med guldkorn. Alle sites kræver vel lidt tid før der begynder at komme spændende ting.
Da Gus er et stort navn er det nemt for ham at komme i TV. Så hvorfor ikke udnytte det.
Nu?? Hehe
@omfg
Hvis jeg gad i God Aften DK havde jeg nok ikke takket nej da de ringede dagen efter FT i Monte, tror du?