Spillet er 8 vejs 20/20, og der er straddlet til 40.
Relevante stacks mv: Hero 3.000. Hijack 4.000, ny ved bordet og ukendt for hero. Cutoff +4.000 og bordets bedste spiller.
Hero er first to act og raiser til 120 med T♥7♥.
HJ + CO + straddler kalder.
Pot 500
Flop Q♠T♠7♦
C til mig, og jeg vælger her at c af flere årsager. 1) Jeg vurderer, at det rammer deres range bedre end min. 2) CO better med stor sandsynlighed, hvis der er c til ham. 3) For at skjule styrken af min hånd
HJ better 320, CO kalder, straddler folder.
I spottet kalder jeg med en vis frekvens og CR til 1.100 - 1.200 med en vis frekvens. Der er jo super mange træk, som vel taler for CR for at beskytte min hånd. Men hvad gør jeg så, hvis jeg bliver kaldt, og turn completer flush eller straight? Jeg vælger at kalde og håbe på en blank turn.
Pot 1450
Turn 9♣ er good news, bad news. Flush ramte ikke, men der er nu flere straightmuligheder og bedre 2 par komboer.
Jeg c, HJ better 430, CO kalder, og jeg kalder, da jeg nu ikke ser værdi i CR.
Pot 2750
River 4♥
Jeg c, HJ better 600, CO tænker og kalder. Jeg havde forventet et fold eller raise fra CO. Jeg tror, at CO aldrig har bedre end Q9. Det betyder, at han har 9 komboer af Q9 og 6 komboer af T9, som slår mig. Jeg ved ikke, hvor bredt han kalder, men han får en god pris, så han kalder nok ikke super stramt.
Jeg har ingen anelse om, hvad HJ har.
Jeg kalder.
Hvad synes I om min linje?