Havde en hånd i går sent i $100k GTD på Ongame.
ITM er top 90. Vi er 50 nu. Pengene stiger fra $370 til $500ish ved 40 tilbage.
Går naturligvis efter toppen. $25k til vinderen.
Mit image er ret tight og jeg mindes ikke at have vist andet end gode hænder op.
Blinds er 3000/6000 - ingen ante.
Villain dækker mig med ca dobbelt stack. Jeg har små 50k, hvilket er ca avg.
Villain er en $100 tour reg. Hans OPR stats er dog ikke prængende på nogen måde - kan ikke huske hans nick. Han har ikke spillet rocktight, men heller ikke LAG.
Hånden:
Villain clicker til 12k UTG. Jeg har AQo i pladsen før CO.
What to do?
\Razga
Hånd i 100k GTD (Ongame)
Er det ikk en ret syg stuktur ?
Jeg skubber da jeg tror vi er foran hans range. Mange er begyndt at bruge click UTG sent i tours da det virker meget skræmmende.
Fold.
Villain får næsten 2-1, og rimelig stor chance for vi er domineret.
Der kan kun komme et bedre bedre spot end her
Vi pusher.
Hvis du spiller efter toppen, skal du havde doublet i en af de næste 2 orbits, dette er en fin chance.
Desuden er jeres stacks til at du får en masse FE.
BB er 6000 med anter og avg er 50k??
Sick struktur....jeg skubber også her (som Iskold).
a stig afsted til hest du har 5 runder til du er blindet død resten af skillingrne til midten!
Der er en del FE, da der er stor diff for villain på at sidde med 88k i forhold til evt 50k ved et call og en tabt pot. Ser ofte at folk der har dobbelt average gerne vil styre bordet med raises, men er lidt bange for at risikere deres chips hvis de får på nak!
Og hvis du som du skriver spiller efter en top-placering, så skal den altså have gas med AQ.
Hvordan endte scenariet?
Mvh Char
Der er i øvrigt også andre overvejelser man skal gøre sig... hvis det er et meget passivt bord, kan man godt overveje at folde denne hånd, hvis man har udsigt til at snuppe blinds hver 3.-4. hånd med skub...
skillingerne skab bare høvles til midten. der er allerede 25k ude i potten hvis han vælger at folde.
spillere der har en Semi hånd clicker tit. for at holde potten nede. så tror tit du ser A10 AJ eller small pair. fra hans side.
antal spillere på bordet ?
@Carl
Hvis der er 50 tilbage må der vel være 5 borde af 10 personer? (Ongame kører ikke med 9handed tables så vidt jeg husker.)
jeg skubber, men jeg spiller også efter ft, hvis du går efter pengene, kan du sikkert spille suuuuuuper tight og folde dig til top 40 penge... men det kommer meget an på hvor vigtige de er.
Isoleret set mener jeg de stacks og det read er et skub, sidder han med raketterne må du sige GG og skrive et indlæg i tudehjørnet, det her et IMHO et fint nok spot til at tage et stand
(men jeg kommer heller ikke i pengene i de to sidste MtT jeg spillede så hvad ved jeg :-))
@Carl
9 eller 10.
@Alle
Jeg skriver resultatet senere. Folk skal lige blive lidt mere enige :P
Nå fair nok.
Jeg overvejede situationen lidt og kom frem til at skubbe. Var dog ikke særlig sikker.
Villain viste AA og bye bye Razga.