Hvad mener i om denne hånd? Preflop, flop? Turn er ikke så vigtigt, da jeg ikke folder her, selvom flush kortet rammer (har stadig outs + chance for at jeg rent faktisk har bedste hånd). Har ikke spillet så mange hænder med VILLAIN, men han har været ret loose og aggresiv. Preflop raiseren har været meget aggresiv og har raiset rigtig mange pots preflop (plejer også at følge op postflop).
Seat 1: VILLAIN ( $101.85)
Seat 2: OTMA3KA ( $94)
Seat 3: dyokem ( $99)
Seat 4: MagicAbe ( $60.82)
Seat 5: Mog_Ur ( $315.50)
Seat 6: gotoMountain ( $286.85)
Seat 7: loube111 ( $99)
Seat 8: HERO ( $100)
Seat 9: Poker_Ed ( $208.95)
Seat 10: theratmanmd0 ( $26.80)
OTMA3KA posts small blind (0.50)
dyokem posts big blind (1)
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ 8♦, 9♠, 6♣, A♣ ]
MagicAbe calls (1)
gotoMountain raises (4.50) to 4.50
loube111 folds.
HERO calls (4.50)
theratmanmd0 folds.
VILLAIN calls (4.50)
OTMA3KA folds.
dyokem folds.
MagicAbe calls (3.50)
** Dealing Flop ** : [ A♥, 7♦, 9♥ ]
MagicAbe checks.
gotoMountain checks.
HERO checks.
VILLAIN bets (18.55)
MagicAbe folds.
gotoMountain folds.
HERO raises (74.20) to 74.20
VILLAIN calls (55.65)
** Dealing Turn ** : [ 5♥ ]
HERO bets (21.30)
HERO is all-In.
VILLAIN calls (21.30)
** Dealing River ** : [ K♠ ]
Creating Main Pot with $207.50 with HERO
Hånd i PLO100
Der er ikke så meget at sige til den, du spiller den rigtigt fint.
Mvh.
Eksplicit
Eneste beslutning i hånden, er om du vil call''e preflop. Det er en kende løst, men jeg ville have gjort det uden at blinke. Resten spiller sig selv.
At smide hånden ville være et typisk eksempel på at reducere varians, uden at det ville koste noget EV af betydning.
Ejnar Pik, Sydhavnen.
Plejer normalt ikke at spille sådan en hånd så aggresivt postflop, men gjorde det fordi, jeg mente, at med en loose VILLAIN var der en god chance for at jeg var foran.
Det viste sig at VILLAIN havde J♥9♣7♥2♥ (sagde han var loose) og havde bottom two pair + J high flush draw. Rammer flushen på turn og han tager puljen hjem.
Kørte den igennem en odds calculator. Var 60-40% favorit på floppet, så det er en marginal hånd. På turn er jeg selvfølgelig langt bagud, men er potcommitted og vil alligevel calle hans bet, så kan jeg lige så godt bette ud selv.
Det ville være en grov fejl ikke at gå all-in postflop.
Havde stakkene været en del dybere (ca.$300 hver postflop) kunne et call overvejes, men det hænger på read af modstanderen. (Om han fyrer 2.barrel af på en tvivlsom hånd.)
Hvis du ikke vil ind i et 60/40 coinflip for hele din stak, skal du folde før flop med den slags hænder.
Ejnar Pik, Sydhavnen.
Glad for, at i bekræfter mig i hånden. Var ikke helt sikker på linien i denne. Jeg risikerer dog også, at Villain har ramt f.eks. bottom eller mellem set + flush draw, og så vil jeg være en del bagud, så en 60/40 er vist noget af det bedste jeg kan håbe på i denne hånd.
God pointe Ejnar Pik med, at jeg skal folde preflop med den slags hænder, hvis jeg ikke er villig til at spille 60/40 situationer for hele min stack postflop.