Det er med stor frustration at jeg skriver dette indlæg. Det er en ting at miste sine penge på pokerspillet, men en anden er at miste, eller retter udsigten til at miste, fordi pokerstedet røvrender dig.
Til dem der ikke gider at høre min "tudehistorie" er min pointe blot at jeg håber at I vælger et andet pokersite end thegamingclub når der skal spilles på primapoker netværket.
Min situation er den at jeg oprettede min konto i DK men spillede på kontoen i England. Derfor har de spærret min konto fordi de vil have bevis for min identitet. Fair nok. Men efter et par mails hvor de afviste mit pas og en utility bill fra UK, lavede jeg en dag ud af at skaffe alt den bevis jeg kunne. Dette var kørekort, ny scanning af mit pas (begge sidder, en side var ikke nok), utility bill fra DK og UK.
Men nej. Det var ikke nok. Og det er selvfølgelig ikke et uddybet svar så man ved hvad der var forkert. Blot et nej!
Sagen har nu været igang i 3 måneder og har virkelig gået mig på.
Har I haft lignende episoder med dem eller andre? Hvilke dokumenter kan jeg evt sende?
/Michael
Hader thegamingclub
Prøv evt. at sende en privat besked til ham her på 2+2:
[a:http://forumserver.twoplustwo.com/showprofile.php?Cat=0&User=5200&Number=4106254&Board=inet&what=showflat&page=0&fpart=1&vc=1][a]
Han plejer at være villig til at hjælpe.
Føj føj føj
Endnu en grund til ikke at spille på prima, jeg gør det aldrig selv grundet de tidligere episoder hvor de har røvrendt folk
Hvor stort beløb er der tale om denne gang?
Tak for linket!
Mht beløbet er det $750, om det er meget eller lidt ved jeg ikke. Men det er specielt bittert fordi det gik godt der inde. Satte $100 ind. Så den gode oplevelse blev ødelagt godt og grundigt....
Har nu haft gode oplevelse hos andre medlemmer hos PrimaPoker, specielt hos Bet365.
/Michael
Tjae du kan da true dem med at du kontakter Casino.dk og sætter dem ind i sagen og at det kan føre til at de kommer på "sortlisten"(et sted jeg altid checker inden jeg begynder at spille).
Set i det lys får sagen nok et andet udfald.
Husk forresten at skrive at du har lavet en tråd om det her på sitet(send linket med). Dårlig omtale for dem er noget der koster...
Har spillet rigtigt meget hos gamingclub for et par år siden..
Men droppede dem pga lousy support..
Har haft et hedt kærlighedsfuldt langvarigt forhold til deres support :)
Jeg kan muligvis hjælpe, vil/kan dog ikke love noget.. da jeg ikke ved om min kontaktperson stadig arbejder for dem!!
Hvad er dit nick på gaming??
Hvis du er lidt ubekvem med at smide det her, så skriv en PM
/Martin
Hi
Det lyder super. Jeg ved at du ikke kan love noget, men en kontaktperson hos gaming kunne hjælpe en hel del!
Mit brugernavn er: pgc05942511r
Nick: locoskede
Hilsen Michael
Jeg er lige begyndt at spille på Gaming Club. Synes spillerne er ***elendige. Så det er godt nok.
Det mest irriterende er dog, at det tager ca. 2 hele døgn fra man laver cashout til NETeller til det går ind på din NETeller konto.
Så overvejer lidt at gå tilbage til Party, også fordi trafikken på Gaming Club slet ikke kan måle sig med Party - desværre.
Mvh.
Thomas
P.s Håber det løser sig "hylleberg"
Hej igen
Så er sagen om thegamingclub endelig afsluttet. Pengene kom ind på min Neteller efter ca 3 måneder.
Sidst jeg skrev ville de ikke acceptere det ID jeg sendte ind. Men efter at have send følgende ind gik det:
- Sygesikring
- Pas
- Utility bill (fra både UK og Danmark)
- Bankstatement
Men...
Thegamingclub fandt ud af at jeg havde spillet hos NordicBetpoker under et andet brugernavn. Derfor ville de oprette mig en ny konto med dette brugernavn.
Det er selvfølgelig fair nok. Men Det tog omkring 6 uger. Jeg sendte dem til sidst 3-4 email pr uge for at høre hvordan det stod til. Det skal siges at under hele forløbet holdte en pæn tone.
Da jeg endelig fik mit nye brugernavn kunne jeg ikke logge på fordi de også havde ændret mit password. Igen gik der en uge eller 2. Så jeg valgte at ringe derind. Her fik jeg alle de informationer jeg manglede så det var helt perfekt.
Men...
Jeg kunne ikke logge på min konto fordi den var spærret!
Så jeg må igen til at maile dem hver dag. I deres svar gav de mig det nye brugenavn + password. Men det var jo ikke problemet, min konto var låst!
I går den 15-02-2006 fik jeg endelig pengene. Mit første forsøg på at få pengene ud var den 30-11-2005.
Jeg håber ikke at I tolker dette som en tude historie. Men hvis I vælger at spille hos Prima poker håber jeg at I fravælger thegamingclub. Jeg har i længere tid brugt Bet365 og det virker!
Venlig hilsen
Hylleberg
Kan ikke lide at du bruger ordet tudehistorie, og da slet ikke om din egen tråd. Efter min opfattelse er det bla. sådanne historier/oplevelser der er med til at gøre livet lettere for pokernettere(ved at undgå Gamingclub, og ved at dele de gode, og som i dit tilfælde, dårlige erfaringer med andre).