Jeg har for nogle dage siden oprettet en neteller konto og indsat 200d.
Har så modtaget en mail om at de har spærret kontoen og vil ringe hjem til mig hvorefter alt skulle være på plads.
Jeg har dog ikke været hjemme i nogle dage og kommer det heller ikke de næste par uger - derfor har jeg nu skrevet 4 mails til dem om at de istedet skal ringe p min mobiltelefon for at få bekræftet at det er mig osv osv.
Jeg får dog intet svar overhovedet tilbage fra dem..
Nogen der ved hvad jeg kan gøre ??
Ps.
Det nummer man kan ringe til dem på kan man ikke ringe til fra mobiltelefoner - hvilket er noget møj....
Hælp med Neteller
30-11-2006 13:38
#1|
0
30-11-2006 13:45
#2|
0
Det kan være fordi du har logget på fra en anden IP adr (anden computer) end den du oprettede dig fra. Var ude for det samme, men efter opkaldet har alt fungeret ok. Prøv deres live chat og få dem til at ringe
30-11-2006 13:57
#3|
0
Jeg havde det samme problem, men som Maximus skriver kan du prøver deres live support. Det gjorde jeg og 2 dage efter ringede de. Der var endda dansk tolk på, hvis man skulle have behov for det. 3 hurtigere svar og så var pengene klar:-).
30-11-2006 13:59
#4|
0
okay - det prøver jeg så...
Håber bare de gider ringe på min mobiltelefon.....
Det squ temmelig irriterende - troede det bare ville funge med det samme :(
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!