HAHA hvor er bet365 dog til grin .

#1| 0

Jeg oprettede mig for nogle måneder siden hos Bet365 og det gik os rigtig fint i starten , men så sidste mandags skulle jeg have modtaget mit mandags matchup men den kom aldrig , så jeg skrev en email til dem hvor de så kan fortælle mig jeg skal igennem alt muligt sikkerheds lort for at få lov til at få min bonus ?(hvad med at sende en info mail om sådan noget?? ) som jeg havde fået ugen før uden problemer .

Nu er jeg endelig igennem alt det her sikkerheds lort så fortæller de mig så de vil udbetale min bonus men nu er den lige pludselig kun 50% af hvad der står i den mail jeg modtog sidste mandag? og at jeg skal optjene 200.000 merit points for at kunne udbetale min bonus.

Kan det virkelig passe man skal spille sin bonus fri 2 gange??

Til dem der ikke ved det så kører Bet365 med 200% indskuds bonus . 100% for man mens man spiller og de andre 100% bliver udbetalt hver mandag ( Mandags matchup)

10-11-2008 14:16 #2| 0

Mærkeligt...

10-11-2008 15:08 #3| 0
OP

Nu har jeg så lige fået nyt svar fra dem!! de vil have jeg sender den mail ind hvor der står jeg skal have min bonus . Fuck man skulle tro det var aber man har med at gøre . Det var den første mail de har modtaget fra mig!

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar