Hej jeg kører 720p component på min xbox360. Der er reelt set intet galt med billedet, men kan se at i nogle baner i tomb raider anniversary, og i en lille panorering i Rainbow Six Vegas 1 i startvideoen i mexico er en lille hakken. Nu har jeg før kørt SD, og jeg kan ikke huske om det også var der dengang. Det kan vel ikke på nogen måde være fordi jeg kører component vel?
Det kan vel kun være xbox360´s hardware der ikke helt kan følge med ikke?
Hakker på xbox360. Hvorfor?
Hvilket TV har du?
Det du beskriver kaldes for "telecine judder" i "fagsproget". :)
Enkelte paneler har generelt problemer med dette.
Har dit TV 100Hz, for eksempel?
Plasma Panasonic tx-p42x10.
www.panasoniccenter.dk/produkter/tv/plasma_tv/tx-p42x10.htm
Det er specielt der hvor der er heftig lys at den ikke helt kan følge med. Jeg kan sætte det til mit andet gamle crt tv imorgen for at se om der sker det samme der.
Hvordan får jeg lagt det ned på harddisken? Er du sikker på at man kan afspille spil via harddisk på 360? Jeg har flashet min xbox360 hvis det er.
Man kan sagtens installerer sine spil på HD'en. Så larmer den heller ikke så meget, da CD drevet ikke kører :)
Det er intet problem, at den er flashet..
1. Load the disk into your Xbox 360 console and go to your Xbox 360 console
2. Scroll down to My Xbox
3. Scroll across to Game Library and hit the A button
This should put you on the Recent Games window and your game should be highlighted, so you should just need to hit the A button. Otherwise, scroll to the Recent Games window and choose the game.
4. On the game screen, choose Install to Hard Drive. This process should take a few minutes, but once it is complete, you'll be able to enjoy improved performance.