Til Party Poker spillere!
Vi har været i dialog med Party Poker omkring problemerne i forhold til overgangen til PartyPoker.dk og har i den forbindelse formået at få en aftale i stand omkring hurtigere hjælp til PokerNet brugerne.
Hvis du har problemer med din Party Poker konto skal du gøre følgende:
Send en email til [email protected] med overskriften Party Poker help.
I selve mailen bedes du beskrive dit problem så godt du kan---dette på engelsk. Ydermere så skal mailen indeholde dit nick name hos Party Poker.
Party Poker har lovet at assistere hurtigere indenfor "normal" åbningstid hvilket betyder mandag til fredag.
Har du Party Poker problemer?
Ja de er ret lang tid om at svare. En uge siden jeg skrev til dem. Ved du om det er muligt at få forøget deposit limits for Moneybookers. De har sat det ned til en 10k dk ved skiftet.
Åhh nej skal det nu også være et problem når de engang får lukket mig ind...
@Micki
Den er 10K så længe din konto ik er vertifiseret. Bliver den det har du samme limits som altid. Dette skyldes den danske lovgivning. Også derfor mange highrollers kun har 10.000kr (eller tilsvarende i $$) på deres konto mens resten ventes på at blive rykket.
// KD
kasper s fra pokernyhederne har gjort noget lignende, hvor han bad spillere der stadig manglede $ på deres konto om at sende ham en mail med brugernavn, hvorefter han så ville tage fat i party.. og jeg ved nu at mange af "highrollerne" har fået det hele i orden..
men lækkert i gør det samme Henrik :)
Endelig tilbage på PP, fik af vide jeg bare kunne lave flere deposits og det virkede.
Det er godt nok lidt til grin den post her. Sendte en mail for en lille uge siden, stadig ingen svar eller hjælp. Det kan da selvfølgelig godt være at det er hurtigere end normalt, men alligevel.
Party er sgu en joke...
Jeg skrev en mail til dem med et par spørgsmål. Ventede ca. en uge på svar, men de svarede slet ikke på mine spørgsmål - bare en eller andet tilfældet standard formulering.
Så rykkede jeg for svar og måtte vente igen. Da der endelig kom svar, var det en tom mail, hvor der stod "insert text". De havde altså glemt at paste teksten ind!
Jeg rykkede igen og afventer svar. Der er nu gået 9 dage denne gang og jeg har forsøgt at rykke 2 gange yderligere, men der sker ikke noget!
WP Party
Hej Neemos
Du sendte en mail torsdag, og den blev sendt videre til Party Poker samme dag. Du er som altid velkommen til at sende en opfølgende mail, hvis du ikke mener at du har fået løst dine problemer.
Når man arbejder med mennesker kan der ske fejl, og jeg skal nok følge op på dit spørgsmål i morgen. Jeg har lige kigget mine mails igennem, og du er den eneste der mangler svar.
@7913
Skriv en mail hvor du beskriver dine problemer (på engelsk), så skal vi nok få sat fut i tingene.
Min partykonto er vist ældre end pokernet :-)
Med andre ord, er den ikke oprettet gennem jer, så jeg ved ikke, om I vil hjælpe?
Jeg har dog Betfair, Betsafe og for nyligt også PokerStars gennem pokernet...
@dieb
Jamen ser da frem til at høre fra enten jer eller partypoker, da jeg ingen svar har fået overhovedet. Jeg takker som altid for din hurtige hjælp :D
Done.
Håber det hjælper at gå denne vej.
Jeg kan ikke helt lade være med at tænke på, om de bare kan gøre som det passer dem?
Nu hvor Party poker har fået dansk licens, er der så ikke nogle regler, der skal overholdes? Er det helt ok blot at ignorere kunders emails/at have svartider på foreløbig 10 dage (and counting)?
Partypoker reklamerer med en 100% op til 3000 DKR bonus.
Jeg kan ikke lige hitte ud af om det kun gælder nye spillere eller om det også gælder gamle spillere, der er flyttet fra Partypoker.com over til Partypoker.dk?