Har fået 200kr. bonus fra nordicbet

#1| 0

Og de er røget til Luis Nani som første målscorer til aftenens kamp til odds 11.

er der andre der har fået den bonus?

30-04-2012 14:47 #2| 2

jeg anede ikke at Nani hed Louis til fornavn. Pudsigt.

30-04-2012 14:48 #3| 0
ROI: 150.78% (22)

Han hedder Luís Carlos Almeida da Cunha eller Nani. Ikke en blanding :)

30-04-2012 14:50 #4| 0

@Razga
Luis Nani stod der i NordicBet.

@Alle
Nogen der skær denne ud i pap for mig? Vil det sige jeg kun få min bet refunderet hvis der kommer et rødt kort?

Spil et risikofrit Scorecast på aftenens kamp
Hej

Så er det nu det engelske mesterskab skal afgøres. Og så er det endda også et lokalderby! Manchester United gæster Manchester City på Ettihad Stadium i aften, i en kamp, der meget vel kan afgøre, hvor det engelske mesterskab 2012 ender henne.

Det kan vi naturligvis ikke lade gå ubemærket hen, derfor tilbyder vi dig et risikofrit Scorecast bet - så hvis der bliver vist en spiller ud i aftenens kamp refunderer vi dit første tabende Scorecast bet op til 500 kr.! Hvis du ikke har prøvet Scorecast før, går det ud på at lave en kombination af første målscorer og slutresultatet.. Så du kan vinde stort for en lille indsats.

Bare klik på 'Indbetaling' øverst på hjemmesiden, skriv koden REDCARD i bonuskodefeltet, og lav et Scorecast bet på Man City - Man United d. 30. april. Hvis en spiller får rødt kort i løbet af kampen og dit første Scorecast bet ikke vinder, refunderer vi din indsats op til 500 kr.!

30-04-2012 14:52 #5| 0

Vil det sige jeg kun få min bet refunderet hvis der kommer et rødt kort?

Hvis en spiller får rødt kort i løbet af kampen og dit første Scorecast bet ikke vinder

så ja hvis du ikke vinder og der kommer et rødt kort så får du dine penge retur
ellers ikke

30-04-2012 14:55 #6| 0

@minibt

Meget snu af NordicBet.

Var sgu tæt på at smide 500 kr. scorecastbet til en fed odds!

30-04-2012 14:57 #7| 5
ROI: 98.91% (96)

@WhyAlwaysMe
Razga skal bare blære sig - han har nemlig lige fået Wikipedia til hans computer!

Jeg har også kun fået en mail, med det der skod scorecast tilbud.

30-04-2012 15:03 #8| 0

@Emikroy

har fået denne mail
Velkommen tilbage til NordicBet,
Dit gratis oddsspil for 200 kr. venter kun på dig!

1. Klik på knappen herunder og log ind på din konto.
2. Gå til indbetaling og indtast bonuskoden JLN54H66XLEG8XRV i feltet.
3. Dine gratis 200 kr. er klar til spil inden for 5 minutter.

Tilbuddet gælder i de næste syv dage. Hvis du har spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os.

Supportsider: Support
Mail: [email protected]
Chat: Live Chat på NordicBet.dk

30-04-2012 15:21 #9| 0

Er det ikke bare at lave et mindre scorecastbet og bagefter kræve refundering rødt kort eller ej, og så gå til spillemyndigheden hvis de nægter ? De skriver flere steder direkte risikofrit bet, og det har da intet at gøre med risikofrit hvis det kræver et rødt kort...

Specielt NordicBet har meget ofte bevæget sig på grænsen mellem dårlig markedsføringsskik og noget der ligner svindel.

30-04-2012 15:29 #10| 0
ROI: 105.06% (82)
WhyAlwaysMe skrev:
@Razga

@Alle
Nogen der skær denne ud i pap for mig? Vil det sige jeg kun få min bet refunderet hvis der kommer et rødt kort?

Hej

Så er det nu det engelske mesterskab skal afgøres. Og så er det endda også et lokalderby! Manchester United gæster Manchester City på Ettihad Stadium i aften, i en kamp, der meget vel kan afgøre, hvor det engelske mesterskab 2012 ender henne.

Det kan vi naturligvis ikke lade gå ubemærket hen, derfor tilbyder vi dig et risikofrit Scorecast bet - så hvis der bliver vist en spiller ud i aftenens kamp refunderer vi dit første tabende Scorecast bet op til 500 kr.! Hvis du ikke har prøvet Scorecast før, går det ud på at lave en kombination af første målscorer og slutresultatet.. Så du kan vinde stort for en lille indsats.
Bare klik på 'Indbetaling' øverst på hjemmesiden, skriv koden REDCARD i bonuskodefeltet, og lav et Scorecast bet på Man City - Man United d. 30. april. Hvis en spiller får rødt kort i løbet af kampen og dit første Scorecast bet ikke vinder, refunderer vi din indsats op til 500 kr.!

et scorecast er BÅDE målscorer+ciffertips så vidt jeg ved.
30-04-2012 15:46 #11| 0

@werder77

Ja, Det er også der står, første målscorer og slutresultatet(ciffertips)

Nej det er ikke alle målscorer hvis det var det du mente.

30-04-2012 16:05 #12| 1
ROI: 93.08% (5)

ingen bonus her snyd.. skriver til dem

30-04-2012 17:51 #13| 0
WhyAlwaysMe skrev:
@Razga

@Alle

Hej

Fik også en mail med den promotion. Men det stod altså klart og tydeligt hvad der var krævet. Det er et scorecast bet. Altså både målscorer og resultat. Og ja, det refunderes kun hvis der uddeles et rødt kort.

Holder mig selv fra denne promotion, men der er intet fordækt i det de skriver.
30-04-2012 18:28 #14| 0

@cyberbanan

Det er da i den grad fordækt at de både i mailens emne, overskrift samt i teksten skriver et risikofrit bet, når der så er krav om rødt kort for at få refunderet bettet. Så er det jo lige netop ikke tale om et risikofrit bet.

30-04-2012 19:04 #15| 1
cyberbanan skrev:
Holder mig selv fra denne promotion, men der er intet fordækt i det de skriver.

Hvorfor er det ikke fordækt at have en overskrift der siger Spil et risikofrit Scorecast på aftenens kamp når det ikke er risikofrit?
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar