Har i problemer med ladbrokes?

#1| 0

Mit ladbrokes er i den seneste uge begyndt at køre noget ustabilt, og kvaliteten af min forbindelse falder jo længere jeg har været på, hvilket resulterer i utroligt meget lag.
Har nogen af jer der samme problem?

10-04-2005 22:59 #2| 0

Ingen problemer her overhoved

10-04-2005 23:12 #3| 0

Kører du XP?

Så kan du eventuelt prøve at justerer din skærmopløsning op og ned. Dette lille trick fjerner laggen på min comp.

10-04-2005 23:40 #4| 0

Ja, jeg køre xp, og er allerede nede på en opløsning på 1024*768. Men det underlige er at det først er begyndt at køre dårlig den sidste uge

10-04-2005 23:51 #5| 0

Jeg har ingen problemer..

Iøvrigt har den lille øvelse intet med den specifikke opløsning at gøre, laggen synes bare at stoppe når man skifter opløsning.

11-04-2005 00:44 #6| 0

det er rigtigt som nexus skriver!
bare sæt din opløsning op, og så ned igen lige bagefter....og så er laggen væk.
det samme gælder for expekt og sikkert alle microgaming sites!

11-04-2005 00:59 #7| 0

Har godt nok prøvet det, men synes ikke rigtigt det har nogen virkning.

11-04-2005 01:02 #8| 0

hmmmmm.......så ved jeg det ik....

11-04-2005 01:23 #9| 0

Prøver at skrive til deres support. Men tak for hjælpen :)

11-04-2005 16:55 #10| 0

deres sofware får min cpu til at gå til 100% når jeg kører norton firewall, sa nu kører jeg med en anden firewall når jeg spille på lads, men den gør sa at når jeg går ud af softwaren kan jeg ikke åbne min browser eller slukke pcen :D

11-04-2005 17:52 #11| 0

Det er lige præcis det samme der sker ved min. Den får CPU"en til at køre op på 100%.
Jeg er igang med at skrive frem og tilbage med ladbrokes, så vender lige tilbage hvis de finder en løsning.

11-04-2005 19:51 #12| 0

OKay Liberal, Expekt bruger samme software og der har jeg samme problem, dem har jeg mailet ca 5-6 mails med, men de kunne ikke hjælpe.... Men Skriv endelig hvis du finder en løsning... :)

12-04-2005 18:26 #13| 0

Har fået svar fra ladbrokes.

"Our software developers are aware that certain programs such as Norton
Security could be increasing the CPU usage to upwards of 90% which
results in your pc"s performance slowing down and the poker application
becoming unplayable. We obviously would not recommend disabling these
programs.

At present, our developers and IT staff are exhaustively investigating
and testing various applications whilst running our poker client, in
order to determine the cause and to find workable solutions to these
issues. It would appear however, that it is not in fact Ladbrokes Poker
Client which is causing these issues.

As soon as we have any further information on this subject, we will
advertise it to our customers, via www.ladbrokespoker.com, our Message
of the Day and player forum facilities.

så er det jo bare at håbe de snart for løst problemet

12-04-2005 23:55 #14| 0

Jep må man håbe :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar