Idag da jeg logger på min starskonto popper der en besked op om at de har haft tekniske vanskeligheder og det er grunden til at mit withdrawal ikke er gået igennem, det har de så prøvet at emaile mig om, men da min inbox åbenbart melder fyldt, så gir de mig beskeden i klienten, problemet er bare at jeg ikke har prøvet at hæve penge fra stars, er der andre der har fået denne besked, enten via email eller når de er logget på deres starskonto idag?
Har nogen prøvet at hæve på min starskonto???
Lyder underligt.
Jeg ville ændre mit password med det samme. Også på din email konto. Kunne godt lyde som om du har en del spam.
Hvordan ændre man sit password på sin email?
Og hvad er det,der gør at det lyder som om jeg har en del spam?
Jeg får mails fra mange mærkelige steder, aner ikke hvordan man undgår dem, når de endelig har fundet frem til min emailadresse, det ændre jo ikke noget at jeg ændre password på emailkontoen vel?
Bær lige over med mig her er ikke helt inde i al det med emails og deslige.
Og de kan vel heller ikke hæve til anden konto end der er sat ind fra?
Det kommer jo meget an på hvilken mail du har, men hvis du har Hotmail, kan du trykke profil - konto - skift password.
Jeg tror du får en masse spam, fordi du engang har tilmeldt dig et nyhedsbrev på et forkert site. Og så kører toget bare, og du får flere og flere spam mails.
Du kan afmelde dig ved at åbne mailen (åbn endelig ikke nogle dokumenter!), scrolle ned i bunden af den, og trykke "afmeld nyhedsbrev".
Nu ved jeg ikke om du har antivirus software osv., men du burde lige scanne systemet for at være på den sikre side.
Angående spørgsmålet om man kan hæve fra en anden konto, må jeg indrømme at jeg er blank på det punkt.
hannekim skrev:
Jeg bruger windows mail.
Jeg har Norton 360.
Først: :D
Dernæst, han mener hvad din mail hedder.. f.eks @xxx.dk
ja der kan I se jeg fatter ikk! en ski´ ;O)
det er gennem tdc @tdcadsl.dk
hannekim skrev:
ja der kan I se jeg fatter ikk! en ski´ ;O)
det er gennem tdc @tdcadsl.dk
Inde på tdcs hjemmeside må der være mulighed for at lave det om, hvis du ikk kan finde ud af det, så ring til kundeservice imorgen... Held og lykke med det..
Husk nu at oprette en eller flere emails til når I signer op til diverse nyhedsbreve osv - og brug kun jeres "rigtige" emails til de steder/mennesker, som I ved har styr på sikkerheden og I kender godt.
Og en ting mere - pas på, at I ikke hæfter jeres spillekonti op på samme email og med samme kodeord som jeres email men brug flere forskellige kodeord og evt. emails.
PM sendt
Takker mange gange for svar samt redegørelse fra stars, sagen er ioden nu ;O)
Nice en stars Supportprofil :D