Har nogen prøvet at hæve på min starskonto???

#1| 0

Idag da jeg logger på min starskonto popper der en besked op om at de har haft tekniske vanskeligheder og det er grunden til at mit withdrawal ikke er gået igennem, det har de så prøvet at emaile mig om, men da min inbox åbenbart melder fyldt, så gir de mig beskeden i klienten, problemet er bare at jeg ikke har prøvet at hæve penge fra stars, er der andre der har fået denne besked, enten via email eller når de er logget på deres starskonto idag?

19-01-2012 21:22 #2| 0

Lyder underligt.
Jeg ville ændre mit password med det samme. Også på din email konto. Kunne godt lyde som om du har en del spam.

19-01-2012 22:49 #3| 0

Hvordan ændre man sit password på sin email?

Og hvad er det,der gør at det lyder som om jeg har en del spam?

Jeg får mails fra mange mærkelige steder, aner ikke hvordan man undgår dem, når de endelig har fundet frem til min emailadresse, det ændre jo ikke noget at jeg ændre password på emailkontoen vel?

Bær lige over med mig her er ikke helt inde i al det med emails og deslige.

Og de kan vel heller ikke hæve til anden konto end der er sat ind fra?

Redigeret af hannekim d. 19-01-2012 23:00
19-01-2012 23:16 #4| 0

Det kommer jo meget an på hvilken mail du har, men hvis du har Hotmail, kan du trykke profil - konto - skift password.

Jeg tror du får en masse spam, fordi du engang har tilmeldt dig et nyhedsbrev på et forkert site. Og så kører toget bare, og du får flere og flere spam mails.

Du kan afmelde dig ved at åbne mailen (åbn endelig ikke nogle dokumenter!), scrolle ned i bunden af den, og trykke "afmeld nyhedsbrev".

Nu ved jeg ikke om du har antivirus software osv., men du burde lige scanne systemet for at være på den sikre side.

Angående spørgsmålet om man kan hæve fra en anden konto, må jeg indrømme at jeg er blank på det punkt.

20-01-2012 00:00 #5| 1

Jeg bruger windows mail.

Jeg har Norton 360.

20-01-2012 00:05 #6| 0
hannekim skrev:
Jeg bruger windows mail.

Jeg har Norton 360.


Først: :D

Dernæst, han mener hvad din mail hedder.. f.eks @xxx.dk
20-01-2012 00:07 #7| 0

ja der kan I se jeg fatter ikk! en ski´ ;O)

det er gennem tdc @tdcadsl.dk

20-01-2012 00:09 #8| 0
hannekim skrev:
ja der kan I se jeg fatter ikk! en ski´ ;O)

det er gennem tdc @tdcadsl.dk


Inde på tdcs hjemmeside må der være mulighed for at lave det om, hvis du ikk kan finde ud af det, så ring til kundeservice imorgen... Held og lykke med det..
20-01-2012 00:10 #9| 0

ok takker det vil jeg se på.

20-01-2012 10:42 #10| 0

Husk nu at oprette en eller flere emails til når I signer op til diverse nyhedsbreve osv - og brug kun jeres "rigtige" emails til de steder/mennesker, som I ved har styr på sikkerheden og I kender godt.

20-01-2012 10:43 #11| 0

Og en ting mere - pas på, at I ikke hæfter jeres spillekonti op på samme email og med samme kodeord som jeres email men brug flere forskellige kodeord og evt. emails.

20-01-2012 13:22 #12| 2
Supportprofil

PM sendt

20-01-2012 15:41 #13| 1

Takker mange gange for svar samt redegørelse fra stars, sagen er ioden nu ;O)

20-01-2012 19:21 #14| 0

Nice en stars Supportprofil :D

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar