Sagen er at jeg kom indbetalt 2 x 1750 kr. på deres gebyrfri instant bank deposit. Jeg kan også se at de beløb er blevet trukket på min konto. Men den er kun blevet krediteret på min spillekonto en enkelt gang.
Jeg skrevet en mail til dem imorges ([email protected], og forventer egentlig at får et svar i løbet af dagen, men har stadig ikke hørt noget.
har jeg noget at bekymre mig over? eller skal den nok dukke op?
Har Party.dk et telefonnr.?
03-01-2013 18:24
#1|
0
03-01-2013 18:33
#2|
0
03-01-2013 18:41
#4|
0
Hugging Gun OP
tak, Har lige prøvet det men de henviser også til at maile partydk. :(
Redigeret af Hugging Gun d. 03-01-2013 18:41
25-02-2013 22:23
#5|
0
@Hugging Gun. Har du fået svar (ved godt tråden er gammel). Står i samme problem. Lavede en udbetaling på 1000 kr. for en uge siden og har endnu ikke modtaget pengene. Jeg har flere gange forsøgt at få fat i deres kundeservice (den danske. Der kommer et autosvar hver gang - at de har travlt.
Hvis det er niveauet for deres service, så kan det jo tage uger før hvis du som kunde har flere spørgsmål i email korrespondancen . Underligt at de behandler deres kunder på denne måde - har været kunde hos dem i flere år.
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!