:)
hej pn.
jeg vil høre om er er en af jer som har overskud og lysten
til at hjælpe mig ud de sidste par dage her i den her måned.
jeg håber lidt på der er en som kan undværre 300 kr til på
mandag, jeg vil så sende 200 kr tilbage ekstra for hjælpen.
så er er en ok %del der kan tjenes..
jeg har dk bank eller vi vil kunne mødes.
på forhånd tak,og sorry for min post..
ps jeg spiller ikke poker mere,da jeg holder en god pause på en 3 måneders tid pga jeg er lidt spilleliderlig..
så det er simpelthen penge som skal bruges på
mælk æg osv..
mvh mick
hej folkens..en som vil tjene 200 kr?
ps jeg er ready til at blive haglet ned:)
men altså,se det som en forretning for jer selv:) i får ikke en bere rente anywhere:)
nej decoon..jeg snakker kun med min mor,og hun er så broke nu her de sidste dage af måneden
det er simpelthen derfor,jeg søger hjælp herinde,for dete r egentlig det eneste sted,jeg har en mulighed for at få noget hjælp..
hmm, burde satme komme op i byen, men gider sgu ikke, har dog 5 blockbuster film der skal afleveres, så er nok + ev.
hvis du ikke får hjælp kan du så ik lige smide mig en pm lidt i tre, så skal jeg nok få flyttet mit dovne korpus derop.
Tal med din bankrådgiver, som med 99.9% garanti vil lade dig lave et bevilliget overtræk på 300 kr. Du skal så betale overtræksrente indtil der igen er dækning på kontoen - altså på mandag. Overtræksrenten for så få dage vil blive under 10 kr...
kentkay,
Unødvendig kommentar, men desværre altid folk der vil træde på andre når de allerede er slået i gulvet.
Underlig mentalitet
muhsen..det er et godt råd:)
men hvis jeg bare kunne gå i banken,så ville jeg meget hellere gøre
det end at"nærmest tigge" herinde:) mine broer er brændt i min bank
fra i gamle dage af(og det hænger jeg på 4life..
kentkay..de venner jeg har her uden for pokernet,er ikke de rigeste personer..samtidig er det også lidt svært for mig at face dem med det spørgsmål..
HAHA live...de blockbuster film skal afleveres,jeg har selv prøvet det med
at have 5 blockbuster film liggende..1 dag blir til 2..2dage blir til 3..
også ligepludselig skal du betale en giga regning:)
hehe:)
Agrassiv.
ikke for at være hård, menfor mindre end en uge siden indgik du en aftale, man skylder dig og Prasd at overholde den:
Prasd19-08-2009 13:06
Hej,
Mick har helt sikkert et problem med at holde sig fra poker.
Det er vi nok mange der har, men det er ikke holdbart når man i forvejen næsten ikke kan få det til at hænge sammen økonomisk.
Det får nogle kedelige konsekvenser udover de tabte penge såsom dårligt selvværd, dårlig samvittighed og en følelse af at være et skvat.
Jeg har Mick på msn fra sidste gang jeg lånte ham penge, og vi har fået snakket om tingenes tilstand.
Udfra den samtale har vi fundet ud af en løsning, hvilket bla går ud på at Mick ikke spiller poker i min. en måneds tid.
Derfor vil jeg gerne bede om at andre ikke låner ham penge, eller staker ham til noget som helst i min. en måneds tid.
Lad os alle håbe, for Micks skyld, at det bliver meget bedre i fremtiden, både med job og trangen til at spille poker.
Nogle gange skal man desværre helt ned for at indse at der er ting man ønsker at ændre. Tror jeg de fleste vil kunne nikke genkendende til.
Vi vil fortsat have msn kontakt, og Mick kan altid skrive hvis det hele bliver surt. Med det in mente, og Micks erkendelse af ikke at kunne styre poker, så tror jeg på at han kan komme ud på den anden side med en kæmpe portion selvtillid og følelse af at have lært af denne erfaring.
// Prasd
@krede88
Læs det osv. som betyder og så videre. Dvs. (det vil sige) ikke kun på mælk og æg..
Hmmm... det er et kedeligt mønster med alle de 'tigger'-tråde som crank88 henviser til. 22-07-09 skriver du i en anden tråd at vi aldrig ville se en tigger tråd fra dig igen - det var bl.a. noget med et buschauffør job du skulle genoptage - hvordan er status på det?
har som sådan egentlig ikke lyst til at hoppe ind og smide lidt penge afsted med den besked fra prasd.
omvendt er det nok for mig at du siger det går til mad, selvom jeg egentlig mener det er forkert at låne penge ud til en der har indrømmet at have et spilleproblem.
vil heller ikke stå på at du skal have en herindefra med ud og handle, som der er blevet tilbudt før, mener det er et urimeligt og nedladende krav at stille, da det er "fremmede" mennesker, omvendt ikke en dum ide hvis du intet har imod det.
har ingen anelse om du har et electron/mastercard uden overtræk der gør du kan sætte dem ind på en random side, i så fald, er det obv skidt.
men jeg kan ikke forestille mig at nogen laver sådan en tråd her medmindre lokummet brænder på, og som sagt at du siger det er til mad er godt nok for mig.
ship en pm hvis du ik finder ud af andet.
havde tænkt mig bare at smide 500 afsted, men istedet bliver det 300,- og du sender 300,- tilbage.
det buschauffør job bliver ikke til noget alligevel da,de ikke
overholdte deres aftale med mig..i 4 måneder har jeg gået og troet jeg skulle starte derude,men på dagen fik jeg afvide at de var 10 mand for meget og jeg skulle søge igen til november..
men jeg ved godt at jeg har været lidt dum mht mine tråde!!
det indrømmer jeg gerne,det eneste jeg kan sige til mit forsvar
er at fra i næste måned,ligger jeg bedre økonomisk ..
mvh mick
Live ..
mange tak for hjælpen..
jeg vil lige sende dig en PM..
Måske jeg bare skulle lukke tråden?
mvh mick
@Live
Det er prisværdigt af dig, at du vil hjælpe et medmenneske. Men jeg tror ærligt talt, der her er tale om en bjørnetjeneste i ordets oprindelige forstand.
Med tanke på OPs lange liste af tiggertråde, det cpoypastede indlæg fra prasd og lidt generel skeptisme synes jeg det skriger af, at OP har et meget stort problem, han ikke selv kan styre og som ikke kan ahjælpes af, at tilfældige profiler fra PN sender ham penge.
Jeg tror desværre du gør en slem situation værre.
Kadang
Træde på andre, lol.
Heldigvis forstod Agrassiv hvad jeg mente med min kommentar.
Hvad er årsagen til, at det lige præcis i næste måned skulle blive bedre økonomisk i forhold til juli og august? - I juli ville det hele blive bedre i August... I August vil det hele blive bedre i september..
Nu kiksede buschauffør jobbet og du er derfor stadig henvist til kontanthjælp eller? - og hvis du ikke kan få det til at hænge sammen økonomisk via kontanthjælp er det svært, at få øje på, hvor den økonomiske forbedring skal komme fra lige præcis i næste måned...
Jeg er enig med skizomick i, at jeg tror der ligger langt større problemer bag - og egentlig vil jeg gerne hjælpe af andre veje end bare at shippe 300 kr. afsted - for som skizomick løser det kun et akut økonomisk problem - men langtfra de umiddelbart underliggende og mere omfattende problemstillinger...
@ Live
Syntes det er ok du låner Mick 300 kr.
Er 90% overbevist om at de går til smokes og andre fornødenheder, og ikke poker.
Er selv i norge, så har ikke mulighed for at overføre, ellers havde det været den 110% bedste mulighed at holde gælden på én person, og slippe for de her latterlige og ydmygende tråde.
Derudover har jeg på msn forklaret Mick hvad jeg mener om de her tråde, og at han ikke har kunne få de penge jeg har lånt ham, til at slå til. Og det er ikke synderlig positiv kritik...
skizomick nej det gør han altså ikke..
ja jeg vil da klart give dig ret i at jeg er bidt af en spillefugl..
nu har jeg ikke gamet i 1 uges tid.pga jeg fyret sådan set alle mine penge af i starten af måneden,så derfor har jeg bannet min stars konto.
men du skal have Mange tak for dine bekymringer champ!
man skal jo huske at når det endelig blir den første og der kommer penge på min konto,så vil jeg ikke gå ind og tabe en hulens masse penge på
poker,da 1 . min stars konto er lukket 2.jeg har klippet alle mine bank kort. så derfor har jeg ingen mulighed for at indbetale til nogen somhelst
poker klient..
jeg gjorde meget for at bevise for mig selv at nu skulle den spillelyst stoppe,og der skulle komme andre boller på suppen..
men et nytter jo ikke noget hvis jeg allerede have spillet de små 2600 kr
jeg fik i pengge sidste måned..Prasb har hjulpet mig enormt meget
og er en kanon gut,jeg tog bare ikke lige højde for at jeg manglede alle de små ting som mælk æg smøger osv efter nogle dage så blir det jo brugt op...min fryser ser ganske fyldt ud stadigvæk..
Aggrasiv
Har du noget på skrift om at du var lovet det arbejde for 4 måneder siden?
Fordi så kan du helt sikkert få noget ud af det, er du medlem af fagforening?
Hvis du virkelig ikke vil spille poker på nettet er det ikke nok at "klippe" kortet, du skal jo kun bruge cifre for at sætte penge ind, istedet få din bank til at lave en ny konto som ikke har et kort tilknyttet.
prasd: jeg tager obv ikke renter, låner ham gerne 300,- til mad, og vil have 300,- retur.
hvis du vil overtage når du kommer hjem er det fint med mig, så det kun er en person, jeg kender intet til hans private sager, du har noget mere kendskab til ham end jeg har.
skizo: som sådan enig med dit indlæg, om det er en bjørnetjeneste eller ej er umuligt at sige når man har med spilleproblemer at gøre.
Siden hvornår har smokes, mælk og æg været fornødenheder?
Jeg har været på røven og der bestod mit diet sku kun af vand, spaghetti og ketchup! Men det er jo jeres egne penge i vil give til manden, så det er self. helt jeres egen sag.
Og imo så burde du nok fortælle dine venner om dine problemer, da support fra irl mennesker er bedre en personer fra internettet.
well. fik en pm omkring en anden der gerne ville hjælpe, han har danskebank og kan derfor overfører asap, aggrasiv har muligheden for at smide mig en sms, og hvis der kommer problemer med det andet så overfører jeg, skal bare være inden 15:30.
kadang jeg har ikke noget på skrift desværre..
idag skal alt jo helst være på skrift.
Hvis du ved du får et beløb ind på kontoen næste måned, har banken vel ikke noget imod at du låner 300kr.?
@agrassiv
har du prøvet at søge job i netto, aldi, superbest, brugsen, kvickly, føtex.....?
Eller hos post danmark?
Aggra
En mundtlig aftale er ligeså meget værd som en skriftelig, den er bare sværere at bevise,
Men hvis du i 4 måneder bare har gået hjemme pga en relativ løs samtale, som du (lyder det til) ved godt at han kan springe fra hvis det passer ham, så gør du det heller ikke nemt for dig selv at have knaster.
ALLE discountkæder mangler folk, enten i butikkerne eller i baglandet (Distributionen)
Ud og søg så du kan komme oven på.... Intet bliver serveret !!
Fint at nogen vil hjælpe, men 3-4 måneder i træk så skal der mere end 300kr til at rette op på problemet... SMøger, spil, byture, fastfood og andet weekend lir skal bandlyses hvis det hele skal gå op på kontanthjælp.
Kom nu ind i kampen inden det er for sent !!
Det altså ikke så super svært at få noget parpir fra et gammelt arbejde. Det er blot at gå ned og spørge.
Udover det lyder det sgu meget suspekt at du ikke har penge til mad og må låne dem her. Trods du skriver du har lukket din konto osv er det ikke særlig svært at lyve om. Eller åbne en ny.
Ludumaner, hvis dette ikke er tilfælde beklager jeg denne brug af ord, vil gå meget langt for at få penge. Også selvom det indbære at lyve over for alt og alle.
Og det er ikke pisse svært at finde arbejde så længe man er villig til lidt af hvert. crank88 har nævnt nogle, men der er virkelig mange lagerabejder rundt omkring. Evt. som vikar.
Man skal bare søge en masse steder. Og finder man et arbejde takker man bare nej til noget af det andet der evt. måtte komme.
Jeg ville personligt aldrig give dig penge, men en fryse pizza, æg eller andet mad kunne vi snagtens snakke om. Smøger kan du sagtens klare dig uden.
Best of luck to you sir.
"Jeg ville personligt aldrig give dig penge, men en fryse pizza, æg eller andet mad kunne vi snagtens snakke om. Smøger kan du sagtens klare dig uden."
Du er vist ikke-ryger :)
Hvis man ikke har nogen penge, kan man vel blive tvunget til at kvitte smøgerne...
kdal123 > Hvilken planet lever du på :D?
Nu har jeg forbindelser til et par ledere i to forskellige kæder, og de får super super mange henvendelser og uopfordrede ansøgninger. Det er måske 1/10 der kommer i betragtning til at få et job.
Mads
Man kan sgu altid finde et eller andet supermarked der søger medarbejdere. Eller som tidligere nævnt, Post Danmark.
Han ville købe full tilt penge af mig igår og betale den første. Ved ikk hvad der skal ligges i det, men synes lige det sku frem inden nogen bestemmer sig for noget.
Jeg har endog MEGET svært ved at forstå at nogen bliver ved med at hoppe på OP's historier. Det skriger jo til himlen at det ikke kun er et gamblingproblem han har.....
25-08-2009 16:01
Han ville købe full tilt penge af mig igår og betale den første. Ved ikk hvad der skal ligges i det, men synes lige det sku frem inden nogen bestemmer sig for noget.
Er det rigtigt rigtigt aggra? Det må Prasd være interesseret i at høre nærmere om.
madsmk nu er jeg så selv leder i en af kæderne i den omtalte branche..
Vi kan altid bruge gode folk, og nej så mange uopfordrede ansøgninger får vi altså heller ikke.
Jeg kan kun hjælpe i det jyske...
Well, så må der være stor forskel kæderne imellem.
Jeg ved dansk supermarked har cuttet ned på lønbudgetterne, så der bliver fyret væsentligt flere end der ansættes. Og folk bliver langt hellere i jobbet end tidl. grundet arbejdsmarkedets situation.. :)
Loneranger: det er ikke så meget at hoppe på en historie, 300,- er mere eller mindre ubrugeligt at spille for, tilgengæld kan det gøre en uge til man får penge ufatteligt meget lettere mht mad og smøger.
har han prøvet at låne dollars til spil, så burde ringgården dog være næste skridt, ludomani er en klam sygdom.
personligt tror jeg pengene er gået til mad, men om de rent faktisk er det, har jeg ingen mulighed eller synderlig interesse i at vide, alle ved vel risikoen er der for at det er spilletrangen, der har skrevet disse tråde, men som sagt tror jeg det ikke.
Aggra.. Det er fandme ikke fair at fylde folk med løgn, det er folk som faktisk prøver at hjælpe dig.
Utaknemmelige fjols... Du skal have hjælp, men det er kun dig selv der bestemmer hvornår... Men det er NU !!
@ Live
Jeg har i den grad respekt for din godhed, men manden siger selv at han spillede 2600 op ført på måneden, og forstår jeg det ret, så er det uden at afregne Prasd først.
At OP i det hele taget spiller poker samtidg med at være på kontanthjælp, opfatter jeg som at pisse skatteyderne ned ad ryggen. Ikke engang smøgerne vil han kvitte for at spare lidt.
Prøv at læse Op's tidligere posts. Manden har jo været dybt useriøs fra dag et.
Der er da ikke tvivl om overhovedet at han har brug for hjælp, men selvhjælp er altid den nærmeste.
Hvis nogen kender ham privat, ville det eneste rigtige være at kontakte hans kommune, så de kan sætte ham under 100% administration.
@ OP
Hvis du i stedet for at låne, men vil arbejde for pengene og kan finde ud af at svinge en pensel. Så er der 300.-kr for et par timers maler arbejde.
Da jeg selv ikke er så god til højder (højdeskræk og stiger er ikke den bedste kombi) og mangler at give det øverste af huset gori ;-) (og en smule af hegnet og skuret m.m) ville det være nice at få lidt hjælp på det område.
Sidst men ikke mindst, hvis det kunne blive i morgen, inden den regn de har lovet fra torsdag, ville det være super.
Gori projektet er i Værløse.
Smid mig en pm hvis det har interesse. Hvis der er andre der er interesseret i at tjene lidt håndører her sidst på måneden, er de også velkomne til at skrive.
Jeg checker for pm senere i aften omkring 21 tiden.
abu ;-)
Har før sagt jeg ville hjælpe hvis nogen gik med ned og købte de madvarer og det mener jeg stadig , MEN hvis det er sandt omkring ftp $ køb, så bliver jeg sindsygt skuffet og en anelse vred.
Kom nu ud af skabet agra, har du forsøgt at købe $ så er dine dage altså talte her, imo
Loneranger:
alle folk der spiller deres rådighedsbeløb op har obv problemer, og skal hjælpes, at han nu har fået til mad, hvis de da går til det, hjælper intet, udover det måske kunne give ham overskudet til at få den hjælp, nu når han igen står i denne situation.
worstcase er at han spiller for dem og vinder et par tusinde, i såfald har jeg gjort ham en kæmpe bjørnetjeneste !
spiller han for dem og taber, er det lidt ligegyldigt.
bliver de brugt på gæld så er det ligeledes fint med mig, ikke noget jeg ville ha ondt over.
somsagt tror jeg på de har hjulpet ham, præcist hvordan kan jeg ikke være 100% sikker på, håber det er med mad, men eneste scenarie hvor det vil kunne skade ham, er hvis han spiller for dem og vinder.
SMS quicklån. nok der du skal begå dig hvis du vil låne mod at betale ågerrenter.
@ Live
Fint nok, men nu er det så ikke første gang. Men hvad så næste gang? Er du da klar til at få læderet op af lommen igen?
@alle
uden at vide det, kunne jeg forestille mig OP er i RKI, hvilket ikke er noget specielt eller noget at skamme sig over, men det gør altså de muligheder i nævner umulige.
Fik denne besked af ham da jeg postede et indlæg om at sælge nogle FTP $$:
jeg er interesseret i at købe
400 $ inde på full tilt poker..
jeg har ingen penge før den 1/9
men jeg er villig for at betale dig 500$ igen..dog bare sat ind på din bank konto hvis det ønskes:) så der er 100$ i tak for hjælpen,hvis du kan vente til den 1:)
jeg har før handlet flere gange her på pn,og alle mine handler er gået godt,så hvis du vil tjene lidt kr,så det en alletiders mulighed:)
Mvh Mick
----------------
Prasd har pm'et mig, og jeg har fortalt historien.
LR: eftersom han skriver han er bedre stillet, så nej, ikke ved at overfører til ham, sker det igen kan han dog altid shippe en pm, så skal jeg nok overføre til en profil der gerne vil hjælpe med at handle ind til ham.
efter at have læst han prøvede at købe dollars på klods, vil jeg dog godt erkende det var en fejl at overføre til ham, istedet for en af de profiler der i andre tråde har tilbudt at handle ind med ham.
har han løget om hvad de skal bruges på, vil jeg dog på ingenmåde blive sur, han har erkendt han har et spilleproblem, og med det så bør alle vide at der er en risiko for de går til spil.
vil dog være ked af det hvis han spiller for dem og vinder, det vil kun gøre problemet værre, bliver pengene tabt så er jeg sikker på han har haft strørre fornøjelse af dem end jeg ville ha haft, glemte nemlig at sige at mine penge obv er cursed :O)
@pimpefar
Ja, så ser vi jo hvor langt han er kommet, det er sq lidt en skam da folk har tilbudt hjælp som han åbentbart tager imod og derefter skider på. klamt syntes jeg, og dog også lidt sørgeligt.
Casper
P.s. er da spændt på at høre hvad den kære Mick har at sige.
@ Live
Jeg føler jo halvejs at jeg kender dig, efter at have læst dine posts i en del tid efterhånden. Jeg har dog i den grad svært ved at forstå din naivitet.
God vind til dig...
Super du deler den viden pimpefar!
Det er kun til det bedste for Agrassiv i længden.
Mna bør ikke handle med Agrassiv uden at snakke med Prasd om det, og hvis man får pms af denne type fra Agrassiv, mener jeg også man bør sende dem videre til Prasd med det samme, da det virker som om han gerne vil hjælpe Agrassiv, og derfor skal have det bedst mulige grundlag at gøre det ud fra.
Fuck hvor er du langt ude Agrassiv.. Jeg håber at folk stopper med at sende penge efter en mand som tydeligvis er helgraderet ludoman og spiller sine penge væk og derefter må låne til dagen og vejen.
HVordan kan folk blive så satans overraskede lige pludselig over han har løjet?
det skriger til himlen, manden er ludoman for fanden og det er muligvis det største "symptom" på afhængighed at man begynder at love og lyve til højre og venstre for at kunne holde det kørende.
Desuden skal folk jo også prøve at forstå at han ikke lyver for at score jeres penge eller lover jer guld og grønne skove, han har en sygdom....
Desuden skal folk jo også prøve at forstå at han ikke lyver for at score jeres penge eller lover jer guld og grønne skove, han har en sygdom....
Eller bare mangel på lidt god opdragelse. OP fatter jo nada om hvordan man opfører sig....
Det er jo også tydeligt, manden er desperat. Det lader ikke til det er fordi folk vil tjene penge på det herinde, når de låner ud. Så lige pludselig at give 200 kr. for at låne 300, virker lidt desperat.
LR: ved ikke hvorfor jeg skulle være naiv, jeg er aldrig blevet scammet for så meget som en krone.
tilgengæld har jeg prøvet at stå uden penge til mad da jeg var omkring de tyve, det er satme en skod situation, jeg har også givet en plov til en mand der stod og rodede i en skraldespand engang, det gør mig heller ikke naiv.
en mand der har stået frem og har sagt han har et spilleproblem, selvfølgelig er der en chance for han angleshooter og bare vil have et rush ved at spille.
forstår ligeledes heller ikke hvorfor folk er overraskede-
Han har været åben omkring han spillede hans penge væk.
problemet med gambling er dog større end han først sagde, og det er kun positivt det er kommet frem.
det ændrer på ingemåde at jeg stadig gerne vil hjælpe ham, og han altid kan shippe en pm, tror stadig pengene er brugt på mad (dvs jeg mener chancen for det er over 50%), men fremover vil jeg dog kun overføre til andre profiler der gerne vil handle ind med ham.
Ligeledes bør OP søge noget hjælp til at styrre sit spil (dvs stoppe det)
Folk der siger det er svært at få job i et supermarked har tydeligvis ikke taget sig den tid det tager at skrive en ordentlig ansøgning + cv og så aflevere den personligt ved den personaleansvarlige.
Cade er jo obv spot on. Manden lider af en sygdom, men da den er af psykisk karakter, er der endnu laaang til 100% accept af sygdommen.
Det har jo ikke vanvittigt meget med om han ved hvordan 'man opfører' sig at gøre, eller takt og tone. Sammenlign det hellere med een, som er blevet kørt over og har adskillige knoglebrud, og som råber af sygeplejersken 'SÅ GIV MIG DOG DEN SPRØJTE FOR HELVEDE KÆLLING'. Er det fordi han har elendig opførsel, eller uudholdelige smerter?
Der er lidt for mange herinde, til min smag, som mæsker sig i muligheden for at se ned på folk med psykiske problemer og/eller pengeproblemer.
Når det er sagt, er det her naturligvis noget vi ikke skal give penge til, ligesom jeg selv bliver hammerarrig, hvis jeg bliver snydt for penge til afhængighed (det er ikke så længe siden sidst :) og det er løgnen og bedrageriet MEGET mere end pengene (i det her tilfælde kr. 700, ikke til spil, og ikke en PNer)
@ fryden
Det har da i den grad betydning for hvordan folk opfører sig. Det er da meget muligt at OP lider af ludomani, hvilket da også har skinnet tydeligt igennem siden han oprettede sig som bruger af PN.
Dernæst mener jeg dælme ikke at PN skal anvendes som socialkontor for dem der ikke kan styre hverken spil eller økonomi. Det må der proffesionelle til at tage sig af.
At sende penge til en person, der i forvejen har indrømmet at have scammet folk for penge, hører ganske enkelt ikke hjemme i et forum som PN, og det må anses som værende en bjørnetjeneste af dimensioner.
Sidst men ikke mindst, hvis OP kan, så er der jo frit spil for tiggeriet på PN, hvilket jeg har meget svært ved at se noget fordelagtigt i for de danske pokerspillere....
Først vil jeg sige Mange tak til Live for hjælpen,han er en rigtig flink
person..
så vil jeg sige til pimpefar,da jeg ville købe de 400$ på stars,var det
min eneste intension at få dem solgt promte,så jeg kunne få nogle
penge herhjemme til..og som i kan se så tilbyder jeg 500$ til den 1/9
jeg har aldrig scammet folk,folk har altid fået deres penge..
og live kan være 100% sikker på jeg ikke bruger de her penge på spil
de er allerede givet videre til kæresten:)
så hun står for indkøb nu..
mvh mick
Riiiiiiiite Agrassiv.. Benægt benægt benægt, det virker godt for dig, ikke?
En ludoman som dig som spiller sig fra hus og hjem og gentagne gange sidder og tigger penge kan sku da aldrig finde på at cashe penge ud eller sælge dem, du ville spille lortet op med det samme :)
Synes du burde skamme dig over dig selv.
Hvordan var det også lige det gik med alle de penge du lånte af SHIPit-Me fra Acemag forum? Jeg har hørt op til flere historier om alle dine lunkne undskyldninger om hvorfor folk ikke har fået deres penge, og på et tidspunkt smed du alle dem du skyldte penge på ignore i flere uger.
Mvh en der synes at din indflydelse på PN ødelægger vores forum.
Ikke for at dømme dig eller noget. Men tror sgu ikke på det var for at hive dem ud. Hvorfor så ikke bare 100, så du ikke skulle betale så meget i rente, og hvorfor gøre det over en pokerside, når det tager 3-4 dage for et cashout?
...... og der er også forskel på 300 kr og 400 $.
@LoneRangR
Vi er da vist enige :) Som jeg skriver...
Når det er sagt, er det her naturligvis noget vi ikke skal give penge til
Og ud fra Agrassivs skriverier herinde, er jeg sikker på han godt ved 'hvordan man opfører sig'. Men hans sygdom gør at han ikke sætter sig ned og tænker rationelt over tingene. Ligesom i mit eksempel med den smerteplagede mand der råber og skriger af sygeplejersken.
Mvh. Fryden.
fordi han ville højst sandsynlig gerne have at man købte en god portion $
og jeg ville gøre det atraktivt for ham..
det var jo nærmest et lån jo..jamen jeg er ligeglad med hvad i tænker
jeg ved inderst inde at min intension var at få dem solgt..
jeg spiller ikke mere og har i første omgang sat mig et mål at holde
i 3 måneder..
MartinB riv lige en 2 år gammel historie frem,og den historie har endt som
alle de andre..folk får altid deres penge..
Og ja, selvfølgelig var det ikke for at hive dem ud, de $400. Det er endnu et tegn på misbrug, at man tror folk køber enhver løgn, uanset hvor fjollet den lyder. Hvis pengene skal bruges til hjælp til mad her og nu, skal de naturligvis ikke den lange vej gennem et cashout. Hvis en misbrugers forklaring lyder tvivlsom, er den det osse. 9999/10000.
@Agrassiv
Læg nu kortene på bordet, søg hjælp, og indrøm for dig selv, at de havde ret, som sagde du ikke kunne læse videre herinde uden at spille. For din egen skyld, kærestens og din/jeres fremtid. Kig dig selv i spejlet, og indse at dette ikke kan vare resten af dit liv.
God vind,
Mvh. Fryden.
@Agrassiv
Det her har absolut intet at gøre med den sag, og om så den var 2 år eller 2 dage gammel er det stadigvæk det samme princip!!
Du er syg, du er en ludoman der spiller sig fra hus og hjem, og jeg siger det som jeg tror mange fra PN har tænkt, du skal virkelig tage dig sammen og jeg håber du i fremtiden vil holde dig væk fra PN med alt dit tiggeri og i og med at jeg ved at du har brudt mange aftaler før som med SHIPit-ME så vil jeg sku ikke bare sidde stille og acceptere din måde at smadre endnu et forum på!
Søg noget hjælp. Tag kontakt til et ludomani center.
En af hoved-grundene til at Acemag foraet blev dårligt var pga. dig fordi du røvrendte godtroende mennesker, og jeg tror dine moralske skrupler er lig med nul.
Desuden er jeg sikker på at hvis du var et menneske som overholdte sine aftaler så ville du sagtens kunne have IRL venner at låne af, istedet for at sidde på et offentligt pokerforum og be' om penge.
@Agrassiv
Hvis du har den historie som du har herinde, og køber $ via PM, så mener jeg du regner mig (og mange andre) for helt ufatteligt meget dummere end tilfældet er, hvis du tror jeg tror på den historie.
Hvis formålet er at tage dem ud, låner du naturligvis først på den måde du har valgt i dag, så du ikke skal vente mange dage på at købe mad.
Hvis formålet er at tage dem ud, skriver du det naturligvis i tråden, så der ingen misforståelser sker omkring dine spilleproblemer.
Jeg holder mig til ovenstående velmente råd til dig, og ønsker dig fortsat held og lykke med det hele,
Mvh. Fryden.
Hejsa.
Jeg har før og ofte hjulpet agrassiv med pengene.
Og har fået dem tilbage hver gang.
Og han har da aldrig snydt nogen eller nogen nuværende gæld pt. ?
Og jeg har ofte skrevet med ham mht. hans arbejde bla bla.
Sgu ikke altid heldet lige har været i sprøjten.
Og må indrømme, tror ikke 300 kroner giver ham en formue til poker.
Da sletter ikke at han vil bruge dem på poker, han har både et barn + en kone(kæreste??).
Og hvad skal han gøre?
Gå på rådhuset og bede om penge? Banken har jo sagt nej til ham (hvilket nok skyldes alle hans tidligere pengeproblemer).
Og ja han skal da stoppe med poker, eller i hvertfald kun spille freerolls + 1-5 dollars buy in.
Har også ofte undret mig over at hvis han fik penge, så var han straks inde på de højere borde eller større turneringer.
Men jeg har sgu selv prøvet det, hvor man bare vil spille højt.
Men tror han hygger sig med at skrive her/på acemag, hvilket han da skal have lov til.
Og nu er det jo kroner direkte overført og ikke dollars han spørger om.
Og selvfølgelig er det ikke en sag her, men hvis han skal bruge dem her på de sidste par dage, hvor faen skal han så gå hen? Hvis han i forvejen er inde i et sådan miljø, så er det nok ikke de rige venner han render rundt med uden at have sagt for meget.
Han får vel i forvejen kontanthjælp, og de er brugt op (hvor meget var det, 9200 eller noget i den stil, som skal gå til leje af hus m.m.)
Men true, det må sgu ophøre.
Og han tigger jo efterhånden en del, hvilket burde stoppe aggra.
Både på acemag, msn, pokernet.
Men jeg siger nu god for ham til denne sidste tjeneste, og så håber jeg han får styr på det, da det ikke kun er ham det går ud over men specielt hans familie.
Mvh, Ship ;o
@ OP
Ikke nemt at flygte fra fortiden på PN, især fordi du ikke er blevet det der ligner den mindste smule klogere. Du er, og har siden din debut på PN været en scammer.
Du forventer tilsyneladende at folk bliver ved med at holde røven oppe på dig. Men sådan er det ikke, hvilket du højst sandsynligt snart vil opdage...
Og, sorry... Jeg falder altså ikke for dine evindelige syge historier og undskyldninger...
Du er selv den nærmeste til at løse dit åbenlyse problem....
Tror ikke du har læst hele tråden Nopok/Ship. Prøver at låne $400 på full tilt i aftes. Det hjælper vist hverken ham, kone eller barn.
Hvorfor siger du god for ham, men låner ham ikke 300 kroner?
Og tror da bestemt han har snydt nogen før, medmindre man ikke mener det er at snyde at betale tilbage månedsvis for sent. Og skylder vist i forvejen for 'overlevelseshjælp' sidste måned (prasd). Correct me if I'm wrong.
Jeg kunne være helt ufatteligt ligeglad med denne tråd, men håber da at læse det mange gange nok, kan være med til at der bliver stoppet for spil og søgt om hjælp. Der er jo osse folk som kender dig der siger dette er det skal til.
fryden hvorfor hjælper det mig ikke?
hvis jeg kunne have lånt de 400$ have jeg da sørget for de var blevet solgt til en som har danske bank,så jeg havde penge i hånden..
jeg skrev netop til pimpefar,fordi jeg ville undgå at oprette en tråd..
og du er helt forkert på den Mht Prasd,jeg betalte ham til tiden her sidste 1..også lånte jeg af ham senerehen igen i den her måned..
fordi jeg kun fik 2600 kr udbetalt sidste første..
og jeg skal nok søge hjælp,men indtil videre har jeg holdt 7 dage
uden at spille,så et går ganske udmærket med det..
mvh mick
Ikke for at blande mig synderligt, men du har en kæreste og hun kan ikke hjælpe med 300 kr. ?
Og han kan slet ikke huske at det var på tilt... OP skriver
så vil jeg sige til pimpefar,da jeg ville købe de 400$ på stars
@OP
Du er sååå langt ude... Kom ud af det her lort med skindet på næsen, søg hjælp NU !!
kdal helt ærligt døm lige en mere fordi jeg skriver forkert..lol
ja og det er også viden Prasd er informeret om,det jo derfor jeg står som jeg gør..!
Efter jeg tabte de eneste kr jeg havde her sidste 1,så klippede jeg mine bankkort,
og bannede min bruger på stars for 3 måneder..
jeg ved godt det er lidt desperado,at oprette sådan en tråd her
og det må i også meget undskylde..
mvh mick
Altså om Mick har et problem med at spille eller ej, hersker der jo ingen tvivl om.
Der bliver i sidste måned lånt 450 kr. til at overleve for.
De blev betalt tilbage d. 1 i denne måned.
Så kniber det igen med pengene her for en uges tid siden.
Det afføder et lån på 1k kr. De bliver desværre spillet op (er ikke en formodning). Så tager vi en lidt alvorlig snak, og det afføder et nyt lån på 800 kr. (hvorvidt det er naivt af mig, lad nu bare mig om det).
Vi snakker herefter dagligt over msn om hvorvidt det går med lysten til poker, og hvordan Mick kan få andre ting til at fylde i hverdagen.
Nu er der endnu engang ikke penge til, hvad der så viser sig at være cigaretter, og nok i mindre grad mælk/æg.
Jeg vil ikke betegne mig selv som dum, så det er da klart at jeg læser mellem linierne når jeg skriver med Mick, og ser Micks indlæg.
Mit bud på situationen er ikke at Mick gerne vil scamme folk.
Mit bud er heller ikke at han ikke kan opføre sig ordentligt.
Mit bud er derimod at Mick tildels har et problem med at spille poker, og derudover i lige så høj grad, et problem med at styre sit liv.
Det handler jo ikke kun om at spille penge væk, men også at kunne priotere og nøjes, fremfor at give sig selv en selvværdsmæssig olfert, ved gentagne gange at oprette tråde hvor man beder fremmede om penge.
Selvfølgelig kan man overleve på pasta og rugbrød i lidt over en uge. Det handler om at priotere og nøjes. Især når man har sat et barn i verden.
Til sidst vil jeg mene at Mick har dummet sig gang på gang på gang på....
Spiller sine penge op, bryder aftaler, opretter igen og igen låne-penge tråde, når nok burde være nok, prøver at låne penge til ågerrenter osv osv.
Jeg tilskriver det bare ikke arrogance og ondskab fra Micks side, men derimod umodenhed og igrorance overfor at han har problemer som ikke løser sig selv.
// Prasd