HEM 2 køb

#1| 0

Modtog følgende meddelelse efter indtastning af info i HEMs web store

"cashierPayment Flagged For Review


Thank you for submitting your order! Unfortunately, your payment has triggered one of our suspicious transaction filters and is currently pending approval from our sales team.

If you feel you are receiving the message in error, please feel free to contact them directly at [email protected]

We thank you for your patience and apologize for any inconvenience our added security may have caused."

Har nogen prøvet lignende?

ER der iøvrigt noget jeg skal være opmærksom på ved opgradering til HEM 2. Jeg har taget et backup af min HEM1 database. Kan jeg uden videre overføre den til HEM2?

23-03-2012 10:28 #2| 0
Administrator

Jeg har endnu ikke hørt nogen mene at det kan svare sig at opgradere fra Hem1 til Hem2....
Men måske har det ændret sig ?

23-03-2012 10:30 #3| 0

Har heller ikk hørt andet end negativitet omkring HEM2, glæder mig til at se hvordan PT4 bliver .

23-03-2012 10:33 #4| 1

Jeg måtte igennem det samme. Og skulle sende en mail hvori jeg bekræftede, hvilken adresse kreditkortet hørte sammen med.

23-03-2012 10:37 #5| 0
OP

ingen positive oplevelser med HEM2?
iSÅFALD et hint til at få fat i HEM1 igen?

23-03-2012 10:38 #6| 0
Administrator
DrNoe skrev:
ingen positive oplevelser med HEM2?
iSÅFALD et hint til at få fat i HEM1 igen?



Hvis du allerede har købt HEM1 en gang i tidernes morgen er det vel bare at installe det igen ?
23-03-2012 11:14 #7| 0

Jeg har fået samme besked da jeg ville købe hem idag.

23-03-2012 11:17 #8| 0
lolAI skrev:
Jeg måtte igennem det samme. Og skulle sende en mail hvori jeg bekræftede, hvilken adresse kreditkortet hørte sammen med.


hvor lang tid tager det at komme igennem til supporten?
23-03-2012 12:21 #9| 0

De svarer hurtigt på mails, mener der gik 12-24 timer før jeg fik svar om at det var godkendt.

23-03-2012 13:41 #10| 0

Thank you for submitting your order! Unfortunately, your payment has triggered one of our suspicious transaction filters and is currently pending approval from our sales team.

Har prøvet ovenstående i forbindelse med at jeg købte Tableninja (ca 14 dage siden)

Jeg skrev en mail, for at høre om der var noget jeg kunne gøre for at speede processen
op. Efter et par timer modtog jeg nøglen og alt var cool.

Vil tro min mail var unødvendig og jeg havde fået nøglen anyhow på ca. samme tidspunkt.

23-03-2012 14:17 #11| 0

@SW
Jeg undlod at besvare mailen i et par dage, og der skete først noget da jeg fik svaret dem. Så jeg tror det er nødvendigt lige at give sig til kende.

23-03-2012 14:30 #12| 0
lolAI skrev:
@SW
Jeg undlod at besvare mailen i et par dage, og der skete først noget da jeg fik svaret dem. Så jeg tror det er nødvendigt lige at give sig til kende.


Jeg fik så ikke nogle mail, men en rød boks poppede op efter jeg havde betalt.

har dog fået en mail om Thank you for your order!
23-03-2012 18:00 #13| 0

HEM2 er glimrende. Embrace the change!

Jeg fik præcis samme besked ved mit køb. Vil tro jeg modtog nøglen inden 24 timer.

23-03-2012 23:56 #14| 0

Jeg fik min licens nøgle 1 minut efter købet, super service.
Og synes meget bedre om HEM2 end HEM1, uden dog at have nogen forklaring herpå...det ser pænere ud? ;)

24-03-2012 00:17 #15| 0
Administrator
ShadeStar skrev:
Jeg fik min licens nøgle 1 minut efter købet, super service.
Og synes meget bedre om HEM2 end HEM1, uden dog at have nogen forklaring herpå...det ser pænere ud? ;)


hehe - ja ok
24-03-2012 00:25 #16| 0

Jeg er ret glad for HEM 2. Det kraever bare lidt tid at vaenne sig til.

24-03-2012 00:58 #17| 0
Bridgeking skrev:
ShadeStar skrev:
Jeg fik min licens nøgle 1 minut efter købet, super service.
Og synes meget bedre om HEM2 end HEM1, uden dog at have nogen forklaring herpå...det ser pænere ud? ;)


hehe - ja ok


Kommet igang med CAP, Bridge?
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar