Kan ikke få lortet til at virke.
Håber nogen kan hjælpe.
100 kr. Hvis en venlig sjæl over Skype el. lign kan hjælpe.
Mvh Camo
HEM opsætning- Lucky Ace. 100 kr for hjælp.
Tjek deres videoer på hjemmesiden.
Jeg vil anbefale at du gør det selv, du får brug for kompetencerne i længden!
De er idiotsikre :)
Mener du HEM hjemmeside?
Har kigget, men tror jeg har gjort noget forkert med min handhistory osv. Derfor søger jeg hjælp her.
Kan du ikke hjælpe?
Mvh Camo
ved ikke om HEM er på samme måde som PT3 men der virker HH ikke før pokersitet kører i engelsk dvs det duer ikke med dansk på pokersitet. men hvis det bare er det er du hurtigt videre.
Jan D
ja tjek deres videoer på hjemmesiden.
PM og beskriv præcis hvad det er du ikke kan finde ud af, så ser vi på det :)
har du fulgt HEM's guide? -> Import -> Click here to add auto import folders -> Add folder -> Click here for site specific setup help -> find pacific.
Først:
Sæt softwaren til at gemme HH i klienten. Settings -> Handhistory -> Sættes flueben + vælges folder. Herefter burde du kunne autodetecte den, så snart du har nogle hænder gemt. Ellers er det jo bare at manuelt tilføje den sti du har angivet i softwaren.
Jeg prøver at beskrive hvad det er jeg ikke kan finde ud af.
Altså: Det virker som om HEM ikke kan finde mig! Mit screenname.
Så den gemmer slet ingen hænder overhovedet.
Tror jeg.
Ville være rart, hvis en ville snakke om det, da det er svært at forklare, hvordan det hele hænder sammen.
Mvh Camo.
Har flugt HEMs guide, men virker ikke.
Kan du finde dine modstandere? Lader til at den slet ikke importere hænder fra Luckyace, hvilket tyder på du ikke har sat Luckyace til, at gemme dine HH's på din computer.
Gå ind på Cash-games -> Reports. Derefter trykker du på Change. Prøv så at skrive dit eget nick inde på Enter Player Name! :)
@ Alle
Har nørklet mig frem til hvad der var galt. Som nogen var inde på var det min HH der var fucked.
Tak for hjælpen til alle, og god vind ved bordene.
Mvh Camo