Med chance for at fremstå som lettere ubegavet kunne jeg godt tænke mig. at få afvide hvordan jeg kan finde filen der bliver bedt om her: "Run dbcontrolpanel.exe from the HoldemManager folder, and create a new database if you get the timeout error."
Jeg kan godt finde en HoldemManager mappe. Hvor jeg har 2 programmer "HoldemManager" og "Uninstall HoldemManager" Jeg håber inderligt ikke der bare menes "HoldemManager" filen da denne løsning ikke fungerer.
har forsøgt at søge efter filen dbcontrolpanel.exe med stifinder uden succes.
Håber der kommer en Captain Obvious forbi ;)
HEM1 simpelt spørgsmål
08-04-2012 01:15
#1|
0
08-04-2012 01:34
#2|
0
Er det fordi du har problemer med at få importeret hænder på Microgaming? Det hjalp for mig bare at opdatere HEM, men det tog semi lang tid at åbne den første gang og den bad om serial.
08-04-2012 01:43
#3|
0
Paymakerdk OP
Nej, det er pga. den nye update til zoom poker på PokerStars.
Jeg kunne forstå i HEM support tråden at der var flere med samme problem og fik alle løst det ved hjælp af overstående svar fra hem support admin. Alle pånær undertegnede :)
08-04-2012 01:56
#4|
0
Ah ok. Kan sige så meget at jeg sagtens kan finde DBControlPanel i min HEM mappe :)
08-04-2012 02:01
#5|
0
Paymakerdk OP
Det virker mystisk at jeg ikke har den fil!
Oh well. Jeg lader den lige stå natten over og prøver at geninstallere imorgen, hvis der intet nyt er.
Tak for svar ;)
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!