[a:http://www.partypoker.com/offers/bonus_code_disclaimer_topbucks40.html][a]
Fundet på 2p2, har selv brugt den og den virker. enjoy
Hemmelig Party 40%upto100$
Surt når man lige har cashet ud... :(
Top $. Hvad er max deposit? Skal alle hænder være spillet inden d. 10 maj? Hvordan tæller de raked hands hos party?
God weekend
sunek
smid 250$ ind, så får i maks bonus:)
Det kræver 1000 raked hands at frigøre den.
naar nu emnet hedder Hemmelig party 40% upto 100$ maa max jo vaere 250$ :) raken er vidst en haand hvor der rakes nok til at denne fordelt giver mindst 0,01$ til hver synes jeg at jeg laeste... utrolig let at frispille selv for lowstakes spillere.
Skummelt...
Jeg har fået en lignende bonus i et affiliate sites nyhedsbrev.
Det er samme depositcode, men der hedder bonussen kun 20% op til 100$.
Men jeg tror da jeg napper 40% i stedet for så :o)
Knox
Moderator: Husk nu det der med links til affiliates
Hmm, kan kun tilslutte mig Ludomaniac og sige at det er for surt at man lige har cashet ud fordi man ikke var klar over det.
Inden jeg cashede ud, ville jeg da kunne have set den under "bonus offers" Når jeg klikker "See all bonus offers" i lobbyen?
Cashede bare ud fordi jeg troede der kom et pop-up vindue som der plejer hvis der var en bonus, ævs.
@ Ludo/Jensen
Det er sku surt.. vi må være lidt hurtigere til at poste herinde, når der er bonus i omløb...
Jeg er så rimelig glad for at jeg besluttede mig for at cashe ud d. 24.
Knox
Sakset fra bonussiden
"If you cash out any amount from your PartyPoker.com account during the Bonus Period, but prior to making a qualifying deposit, you are ineligible for the deposit bonus."
Det siger vist det hele
Knox
@Knoxville
tak
------------------------
@alle
Jeg får sådan en besked, når jeg logger på:
Welcome to the PartyPoker.com ''VIP Point Builder'' promotion where you can DOUBLE how much you can win - with even MORE bonuses at the end of the promotion!
Your regular points target for the promotion period (April 27th to May 10th) is: 1370 regular PartyPoints. All you have to do is reach this target by the end of this period and we will redeem your points and give you a $160 bonus!
That''s not all! For every additional 10% you earn above your regular PartyPoints target we will redeem your points and give you an additional 10% bonus. This rises in 10% increments up to 100% (double!) your original target.
You have earned 0 regular Points since April 27th. Click here for more details on the promotion!
Hvor mange raked hands skal jeg spille få at få 1370 regular PartyPoints. og dermed $160 i bonus?
hvor lang tid tror i det tager at spille den fri, hvis man 8-tabler 25$ NL?
Yskhyr du er en skat ♥
har selv lige fået 75$ fra Party poker bare for at lokke mig til at spille der igen... skal spille 750 hænder før jeg kna cashe dem ud...
Men hvis jeg nu lavet et deposit til denne bonus i denne tråd kan jeg så have en double bonus igang?? altså optjene raked hands til begge bonus på samme tid???
Hmm... har lige set det her:
This offer cannot be clubbed along with any other deposit / signup bonus offer.
Men det er jo egentlig ikke en signup eller deposit bonus jeg har gang i? jeg fik bare pengene overført til at spille for???
Jeg fik også denne $75 bonus for en måned siden!! Du begynder først at tjene til en ny bonus efter du har cleared de første raked hands... Altså ikke nogen dobbelt optjening :)
Jay,-
I øvrigt nogen der ved noget om deres nuværende magiccard bonus. Har forstået det med at man skal optjene 150 regulere point over et døgn (750 raked hands ved laveste limit), men hvor meget er det lige man vinder. Har forstået det som der er en quaranteed prize på det der kort, men er ikke sikker og er endnu mere i tvivl om det er op til eller altid 100$...
Kunne jo være meget fint at fyre 1000hænder af på en dag og få begge bonuser