Hemmer101

#1| 0

Jaa så er den desværre gal igen med en PN bruger, stakede manden for vel snart en lille måned siden, han reggede ikke som aftalt og kom "desværre" til at bruge pengene på anden vis, jeg blev lovet penge retur + lidt stake som kompensation til den 1. nu er det vist gået over den 1. og jeg kan se han stadig kan spille på PS (OPR) dog kan han ikke betale et lille beløb tilbage til mig. vil derfor anbefale at man ikke staker ham.

Syntes efterhånden at man bliver nødt til at holde sig til de gamle heste når man staker, da jeg nu er oppe på at have brændt fingrene over 10 gange på nye heste. og så dør dette forum hurtigt hvis der ikke kommer noget nyt blod til.

15-07-2009 16:54 #2| 0

det er dog ufatteligt at de bliver ved... :(

15-07-2009 17:06 #3| 0

Klamt!

Skal der laves en hot-liste herinde, da man efterhånden ikke kan huske alle navnene?

15-07-2009 17:07 #4| 0

Han skylder også mig lidt $, men han har ikke skrevet herinde siden, så han har nok oprettet ny bruger.

15-07-2009 17:16 #5| 0

det er sgu sygt........ødelægger det for så mange andre. Klart man tvivler, inden man giver et nyt ansigt chancen

15-07-2009 17:41 #6| 0

@addict

Super ærgeligt, at nogle mennesker ikke kan begå sig på et forum som dette. Er forholdsvist ny herinde og er først nu begyndt at forstå, hvorfor man som staker kan fremstå meget mistroisk. Ville jeg sgu' også gøre, hvis en idiot som Hemmer101 havde brudt op til flere aftaler med mig.

Håber du får pengene tilbage, selvom man med god grund kan tvivle.

15-07-2009 19:11 #7| 0

en liste over hvem man ikke burde stake ville være fint, dog lidt svart da der sikkert er nogle stykker i gråconen, bl.a. dem som overholder de regler staker har sat op, men som ikke spiller seriøst da det ikke er egne penge. (wonder who)

15-07-2009 20:31 #8| 0

Er det ikke bedre at lave en liste over folk der kan anbefale?

15-07-2009 20:38 #9| 0

@Jizzlen

Det kan vel også være en mulighed. Men folk har jo en masse ting de hver især spiller bedre i. Imo man kan ikke finde særlig mange som overhovedet ikke kan anbefales i. Det vil også være sværre at lave den liste..

15-07-2009 20:45 #10| 0

en liste over dem som ikke betaler hvad de skylder, eller undlader at spille hvad de er staket til, ville efter min mening være fint

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar