DENNE TRÅD ER BLEVET KLARET.
Hej klit.
Vil du venligst kontakte mig, da jeg har prøvet at få kontakt til dig, og har stadig ikke modtaget mine penge. Det er 1 uge siden, du sagde du ville overføre dem.
Du har ikke svaret på mine PM's og lign.
Mvh
Boevle.
Lukket.
Har lige godkendt et stake til ham over pm:-(
Godt nok dårlig stil..
Først slet ikke at melde op til stakere at man IKKE spiller den live turnering man har solgt bap i.. og så endnu ikke har tilbageført pengene...
Ja, jeg det er rigtig dårlig stil. Jeg måtte selv kontakte ham, da jeg så han grindede online, istedet for at spille live tour. Og nu dette.
jj binzer, er det i dag du har godkendt stake til ham?
så han har også brudt sig på reglerne at søge stake over pm eller var det via søg stake tråden???
Nej til søndag. Han skrev ikke i tråden, men sendte pm til mig. Er sgu nok for godtroende!
Okay. :-)
Jamen han må vel kontakte mig når han har pengene.
Bare irriterende han siger de er overført, og der intet er sket endnu, mig bekendt går der ikke en uge med overførsel, selvom vi har forskellige banker. Ved godt det var helligdag osv, men tirsdag til nu var alm arbejdsdage, her snakker vi 4 bankdage.
Har lige snakket med ham, og han overførte penge i går.
Har fucking overført!!!!
Jamen jeg takker liderdider.
Klit1337 - Jeg kan forstå på liderdider, at du overførte i går.?
Du lovede at overfører i lørdags, så det er rimelig dårlig stil. Men fint at du har overført nu.
Jeg lukker tråden igen.
Her er beviset
jeg overførte faktisk igår, da jeg havde glemt det og de pm'ede, kan være det er efter bankens lukketid, og derfor de først er kørt ud idag.
Jeg undskylder forsinkelsen, og utrolig dårlig stil. Jeg gir en bajer!
God weekend.
Du må også have god weekend.
Jeg drikker carlsberg!
God weekend til jer.
Så får du sådan en ;)
Jeg drikker hof..
Ikke at jeg har en skid med det her at gøre ..
Kan bare godt li' hof..
Haha :D tager en budweiser selv så :)
grovfil skrev:Newcastle Brown Ale, oder?
NBA!!!
Nå men så vil jeg ha en dame..
Jeg vil bare gerne have at folk overholder hvad de lover
Micebulldogs skrev:
Jeg drikker hof..
Ikke at jeg har en skid med det her at gøre ..
Kan bare godt li' hof..
Gamle mand, de har vidst ikke heddet hof i + 10 år :-) Carlsberg :-)
xx4acesxx skrev:
I mine øjne hedder Carlsberg FCK øl, så ik noget jeg drikker ;)
OB øl;)
Woooooooow, den havde man aldrig set komme...
Kan I ikke bare stoppe med at handle med hinanden? wupti så er problemet løst...så ville alle fuskerne fra Randers også få svært ved at klare sig...
Luk røven forhelved Gækkeren!!! de har fået deres penge, hvad fuck er problemet... har undskyldt, både her og i pm..
Det var procenter i en live tour, hvor jeg blev syg op til.
Det var en Bap hvilket er meget normalt i denne verden. ....
Jeg er med på NBA
klit1337 skrev:
Er det rigtigt du bryder reglerne i staking, og søger stake på PM?
Det er satme hurtigt at folk bliver hængt ud, nu om dage.
Desuden er det endnu mere latterligt, hvis man ser på beløbene!!
Drejer89 skrev:klit1337 skrev:
Er det rigtigt du bryder reglerne i staking, og søger stake på PM?
se nu hvad der bliver skrevet :)
Gækkeren skrev:
Std. staking. lol.
Man skulle tro du havde været her længe hvad hed du før ?
Spinner_POE skrev:
Det er helt forkert.
Uanset beløb har man altså bare at overholde aftalerne herinde (og andre steder)...
Hvad der er et lille beløb for dig, er måske meget for mig.
Det er fint at klit har fået overført pengene, og jeg har heller ikke i denne tråd meget til overs for gækkerens måde at kommunikere på. Men faktum er bare at der ikke er reageret på pm's o.lign - og først når der kommer en separat tråd bliver der overført. Ikke iorden imo.
Jesus man...
Fint klit.. Bare vi har pengene mandag/tirsdag så er jeg tilfreds.. Jeg støtter boevle i denne sag, da jeg selv har snakket med ham om det.. Dog først set tråden nu...
Men klit... Herinde fungere det ikke med at "glemme" penge sager, for så opstår der tvivl med det samme.. Du starter med slet ikke at melde op i tråden, at du var syg, Det er fandme dårlig stil at boevle skal finde dig spille online i stedet.. Også har vi sendt pm for over en uge siden om at få vores penge igen, uden der skete noget, fordi man har "glemt" det.. Det er ikke for at være en nar eller idiot jeg skriver det, det er bare for at hjælpe dig selv..
B22
Sendt fra iPad
Klit1337 skal selfølgelig have gult kort, vidste der ville blive problemer med ham
Moffa skrev:
@MODs
Går udfra at der bliver delt et kort ud her?
- Søgning af stake på PM.
- Overførelse af penge skete ikke iht. aftalen.
Skal du ikke ind på Nationen! og diskutere nogle artikler?
@Emne
Mener ikke det er til gult kort, selvom aftalen ikke er overholdt 100%. Der har været værre sager i tidens løb, hvor der ikke er givet kort og nu er de jo betalt. Skal imo bare være en advarsel om at huske at afregne med det samme i fremtiden.
Skal vi alle ikke bare lade PN afgøre det .. Er sikker på de er med på sidelinjen
/tråd imo af mods!
(Eller er det kun når Dieb laver en tråd der giver larm at Dieb selv lukker den?)
Penge modtaget..
Jeg drikker kun Carlsberg Vintage No. 3 2010 kr.
Cheers.
Spinner_POE skrev:
Tjek lige forløbet inden du blander dig
Der er købt BAP i en livetour, klit vælger ikke selv at skrive til backers at han ikke spiller , 1 uge senere finder de ud af han ikke har spillet og penge ikke er sendt tilbage , det er ikke ok at man selv skal rykke efter pengene, klit burde have brugt 30 sek på at skrive at han var syg og at der ikke blev spillet, samt at han ville sende penge retur ASAP
Gækkeren skrev:
Std. staking. lol.
Dob profil ????
3 måneder på PN og du ved hvad der er typisk på PNS ???
HomeMade skrev:Gækkeren skrev:
Std. staking. lol.
Dob profil ????
3 måneder på PN og du ved hvad der er typisk på PNS ???
Jeg tror han er identisk med Granaten11. Det kan dog være jeg tager fejl :D
Jeg har snakket med Witten over PM's.
Og jeg ved ikke om bergkamp & Tiesto har snakket med ham, jeg har dog valgt at lukke denne sag, og vælge at klit IKKE får et gult kort. Dog et lille prik på skulderen, med at huske sådan noget næste gang. Samt han skylder Bergkamp, Tiesto og jeg en kvaje bajer ;-).