Jeg var røget til Herlev for første gang i livet igår til en hygge 200 kroners re-buy tour med lidt added.
Jeg fik desværre ikke flere penge i lommen efter denne aften men formåede dog at kvalle mig til næste fredags finale.
Men tak for en hyggelig aften i godt selskab og jeg ser frem til at møde flere af Jer igen på Fredag.
Btw er der også cash på fredag?
Jeg har en kammerat der dog aldrig har været hos Jer før der spørger om han kan tage med og spille lidt cash.
Herlev fredag aften 200 kr. Re-buy
@GBP
Hey
Selv tak, godt du syntes om stemningen:)
Jep, der kommer til at kører lidt forskelligt, men 2 borde med forskellige stakes skal der i hvert fald nok komme op og stå, så han er mere end velkommen:)
Vi ses til finalen.
/Kasper
Kanont...
Siger jeg videre... :)
Hvad tid vil du tro cash game starter?
ved 8 tiden ca?
Men som jeg også nævnte igår - jeg er stadig rystet over så god added value der er i Jeres tours :)
Imponerende flot deal I har fået i hus og jeg ønsker Jer held og lykke med forhandlingerne om et fortsat engagement fra Jeres sponsor.
Vi ses om en lille uge...
Jep det er en rigtig fornuftig deal, og tak for det, vi satser på at det lykkedes at lande en god aftale igen.
Jamen, regner med turneringen starter kl 18, og at cash umiddelbart starter omkring 8 tiden, måske før. Jeg ved der er en del der kommer udelukkende for at drikke lidt sjusser og spille sååå:)
Hey :)
Er det et åbent arrangement? Jeg kunne godt være frisk på noget cashgame :) Hvis det er et åbent arrangement ville det være fedt med nogle oplysninger (adresse, blinds, stakes osv)
Håber vi ses
//Vingtoft
Hej Vingtoft
Smid mig en sms på 29 26 27 24, så får du lige de nærmere detaljer:)
Jeg kan kun anbefale herlev poker klub :)
Fiskene er friske = miketysonpoker.blogspot.com/2009/10/live-skrub-for-8500kr-stake-tyson.html
Vi ses Fredag til finalen!
Mvh
-tyson