The big 109 igen.
Cancei er vores villain igen. 3-4 orbits senere. Han er set calle med Q høj på flop oop for så at checke ned efterfølgende. Og han har lavet en Jeniffer Tilly på et Kj7K5 board. Han er generelt involveret i mange pots, og der virker ikke til at være antydningen af logik i det, han foretager sig bortset fra, at han virker pænt scared på river. Har en orbit tidligere sendt tre barrells på et for mig temmelig attraktivt board run out K♥5♣7♣ Q♦ A♠ oop, hvor han folder til mit riverbet.
Initialraiseren har været aktiv, mens jeg har siddet semitørt og endnu ikke 3-bettet touren, så jeg vælger at poppe K6s i position. Vores fiskede ven coldcaller, og jeg kvitterer med tre tønder. På flop tager jeg nogle gange ned allerede nu, eller alternativt på senere streets, fordi han er set peele flops så light. På turn fortsætter jeg derfor. På river sætter jeg ham ind, fordi fisk altid er bang for flushes, 9x og helst ikke vil ryge ud af turneringer. You like?
Kommentarer til alle streets er selvfølgelig velkommen.
Table '617010441 26' 9-max Seat #3 is the button
Seat 1: _vXvXvXvXv_ (3115 in chips)
Seat 2: SexSeen (2992 in chips)
Seat 3: Hero (3275 in chips)
Seat 4: MatejK992SLO (3280 in chips)
Seat 5: Cancei (2339 in chips)
Seat 6: P@vlik (3265 in chips)
Seat 7: drovosek63 (3599 in chips)
Seat 8: searchdog715 (2425 in chips)
Seat 9: wantmoreluck (3245 in chips)
MatejK992SLO: posts small blind 25
Cancei: posts big blind 50
*** HOLE CARDS ***
Dealt to HeroK♦ 6d♦
P@vlik: folds
drovosek63: folds
searchdog715: folds
wantmoreluck: folds
_vXvXvXvXv_: raises 50 to 100
SexSeen: folds
Hero raises 210 to 310
MatejK992SLO: folds
Cancei: calls 260
_vXvXvXvXv_: folds
*** FLOP *** 2♥ T♠ 3♥
Cancei: checks
Hero: bets 280
Cancei: calls 280
*** TURN *** 2♥ T♠ 3♥9♣
Hero: bets 410
Cancei: calls 410
*** RIVER *** 2♥ T♠ 3♥ 9♣ 9♥
Hero: bets 2275 and is all-in
Jeg sætter fisken ind for 1330 ind i 2150.
Hero går i barrellmode mod fisk i 109 dollinger
Kan godt lide det i et vakuum, men hvis han er så fisket, er det ikke sikkert han folder tp til et river ai. Han har investeret næsten halvdelen af sin stack og kan sagtens tale sig ind i et "wtf, jeg er god nogen gange, og gider alligevel ikke spille videre med under halv start-stack"....Derudover complet'er flush'en, som er hans anden very likely holding, hvis han er så passiv som beskrevet. Tror du brænder dadlerne for ofte mod hans type på dette board-runout:-(
Du har ikke slettet dit nick på turn, bare så du ved det.
Jeg ved ikke hvordan en fisk tænker, men en tyr betaler 100 ud af 100 gange dér.
Hvis han har par er det ikke den fedeste turn/river at fortsætte på og du slår hans 45, 46, 67, QJ, Q8, J8, J7.
den eneste hånd du får ham fra OG som du er bagud til er vel A-høj?
Synes måske bare det er lidt sygt at baldre afsted med 60bbs når du kan få hans penge så meget nemmere ved at vente?
du snakker sjovt OP - kan sgu godt lide dit "slang" ♥
men jeg holder ikke så meget af den måde du spiller denne hånd på - reelt set er jeg også imod at spille en hånd udelukkende for at udspille en modstander på river - fair nok, hvis vi har et fint flushtræk, et smukt str8 træk eller noget bagdør sjovt, men 3streets kun fordi vi har en idé om at modstanderen folder river - den er jeg ikke lige med på - men heldigvis er der forskel i spillestil - mine godt 65bbs har jeg dog en anden plan med - men jeg er også en gammel nit
gl derude
Virker lidt spewy mod en fisk der nok aldrig folder Tx her.
Samtidig har jeg også svært ved at se hvor jeg vil give op i hånden for det synes jeg egentlig ikke jeg vil da han bare ikke kan have særlig mange hænder der rammer.
Når du tager den sizing på turn skal du også skubbe river så ja det er nok sådan et spot hvor man bagefter sidder og undrer sig over hvorfor man prøver at bluffe fisken når han viser 55 op et eller andet random op.
CMoosepower skrev:
Virker lidt spewy mod en fisk der nok aldrig folder Tx her.
Samtidig har jeg også svært ved at se hvor jeg vil give op i hånden for det synes jeg egentlig ikke jeg vil da han bare ikke kan have særlig mange hænder der rammer.
Når du tager den sizing på turn skal du også skubbe river så ja det er nok sådan et spot hvor man bagefter sidder og undrer sig over hvorfor man prøver at bluffe fisken når han viser 55 op et eller andet random op.
Så meget det her... Er det helt forkerte stadie at begynde at bluffe fisk af svage holdings, den slags udskejelser venter vi imo til, til vi kommer langt dybere. På nuværende tidspunkt er formlen for succes imo, valuebet valuebet valuebet... Ikke fordi det selv stopper mig jævnligt at gøre noget tilsvarende, men +ev er det næppe:)
Unødvendigt :)
Jeg forstår ikke hvordan du kan deducte at han ikke kan have f.eks hus her - når du har set han har c/c/c 3 streets i en limpet pot med JJ på et KJxxx bord. Altså - lykkedes det ? Nogengange. Kan man finde et bedre spot? - Helt sikkert!
Dislike.
Er K6s ikke en dårlig hånd at 3bet bluffe? Og er det overhovedet nødvendigt i en 100$ tour? Samler vi nok op i længden til at vi gider "spilde tid" på de her spots?
Ang postflop, så formoder jeg vi har andre hænder i vores range der virker langt mere appetitlige at empty the clip med.
Jeg har faktisk ikke det store problem med i hvert fald min flop- og turnbet. River er lidt meh, fordi jeg i realiteten jo ikke aner, om han folder Tx eller dårligere, og hvor tit han har sådan en handske. Så det er i hvert fald volatilt i et stadie, hvor det basicly bare handler om at chippe uden at risikere for meget.
Det jeg egentlig hader er mit 3-bet preflop. Det er helt vildt unødvendigt. Ja villain har clicket flere gange, men det er lige meget. Vi er tidligt i touren, og de chips vi kan vinde på at rode os ud i den her situation er risk/reward-wise bare ikke særlig attraktivt. Desuden er boardet lidt klamt at bette, fordi vi har forfærdelig equity. Havde vi i det mindste haft K♠6♠ havde det set lidt bedre ud på floppet.
Det er noget lagtarderi, og det er noteret at en del kompetente spillere blinker spew-alert.
Aktuelt foldede villain.