Hej alle!!!
På torsdag afholdes der igen pokeraften i Hillerød. Turneringer der spilles denne torsdag er en 200 + 20kr freezeout.
Såfremt du ikke er medlem kan alligevel spille med. Dette koster så en "gæstebillet" til 50 kr. De refunderes selvfølgelig hvis du i løbet af aftenen vælger at indmelde dig i klubben.
Dørene åbnes 18.30 og spillet starter kl 19.00.
Kom og deltag - altid hyggeligt og godt spil!!!.
PM gerne for yderligere spørgsmål eller tjek klubbens hjemmeside:
www.hillerodpf.dk
Venllig hilsen
/henrik
Hillerød poker klub, tors. 25/9
Hej
Var inde på hjemmesiden, syntes ikke rigtigt jeg kunne finde addressen ?? kan du maile den til mig
kbo121111
@Hermod og andre
Lørdag, d. 18/10-08, vil der være en tour i HPF :). Ace-bussen kommer også forbi i dagens anledning, så det skal nok blive super sjovt og hyggeligt :)
Super ide, bor selv i Hillerød kan dog ikke de næste par datoer som er nævnt, men glæder mig til at kigge forbi på et senere tidspunkt. God fornøjelse og god vind til alle der deltager
@DeLuck
Vil glæde mig til at se dig hos os :). Lav en bruger på hillerodpf.dk, så kan du følge med som datoerne bliver smidt op :)
undertegnet er på og ser frem til lidt easy money
@mr nurse
last longer bet ?
xander12
@mr-nurse
Kan du huske da vikingerne gik i land på grønland ?
Det er vist omtrent samme tid siden du sidst vandt et last longer bet.
@xander
Du er så spot on! :D .
Btw. tog du en kammersjuk med torsdag?
@Xander12
Du har fået PM..
Vedr. stake som ikke er benyttet endnu. "heldigt" for dig "skidt" for mig.. :-)
Men skrubbet er nok bedre når stars "registrere" at det er dine $$$
hehe
Ku godt være man tropper op d. 18. hvis Ace-bussen kommer! Har stadig et suckout tilgode på Holst efter de var i kælderen!
Vi kan følges så jo Donfe...
Torsdag er jeg umiddelbart klar ja.
Hvor mange er der tilmeldt indtil videre? Mig og 3 andre kammerater kunne godt tænke sig at være med.
@Krede
I skrivende stund er der omkring 10 tilmeldte :). Så hvis i kommer 4 stk, så kan vi få noget hygge game op og stå :).
Skriv gerne PM til undertegnede hvis det er.
@Bisse.
er der ikke tour om points??
BTW @nurse.. tror aldrig jeg skal drikke igen efter i lørdags :D
Uhmm djoffer... lol
Ja men man kan vel melde sig ind? ellers gider jeg sgu ikke :D
@Shulle
Self. kan man melde sig ind :).
btw. lån nu lige din bror lidt penge så han kan være med også - han skal jo forsvare sin 1. plads :)
lol ligger han stadig nummer 1 ??
Ja jeg staker ham da, det plejer jo og være en super deal!
@Shulle
Ja, han føre med nogle få points stadig :P.
Han er altid god value at stake jo(!!) :D:D:D
Hey Nurse
Vi er 3 evt 4 kikker op forbi imorgen - hvor mange tilmeldinger regner du med - bare et overslag
@MNY
Glæder os til at se jer - dejligt med nogle nye ansigter :).
@Alle
Kom frisk - vi får en super hyggelig aften :).
Der er mulighed for at åbne sidegame SNGs efter man er ude af hovedtouren. Her kan der spilles alt fra omaha hi/lo til Badugi.
pm adresse evt - kan sgu ikke rigtigt finde den på jeres hjemmeside/forum
Vi kommer 4stk - 2 donks 1 fisk og en afrensningschef (mig)
Hej alle :).
Vi er 15 til aftens game til nu - og vi ser self. gerne flere :).
Så kom frisk, det bliver super sjovt - skriv mig evt PM for mere info.
@krede88:
Er du den, jeg tror du er (3450)?
@nurse
Jeg kunne osse godt være int. savner dog osse en adresse at sigte efter
jegersqok
Kan fortælle at vi er 20 til start nu, så der er stadig pladser til et par stykker mere - kom frisk :).
Husk John, Jeg og lillebror twajz kommer os!!!
@Annezh:
Hedder du Mark, om jeg må spørge? :-)
@ pokerprince:
Nej, navnet er sku Anders....
@ Bisgaard og mr nurse:
Tak for en hyggelig aften og et godt arrangement...
Hey all, tak for en super aften, nej ikke tak til dig Mads aka du spiller pisse godt aka suge kongen!!! køb nu bare den skide sugemalle!
Jeg kan VARMT anbefale jer at møde op. Som en EXTRA service serverer Hillerød Poker Forening GRATIS kaffe. Er selv ny i foreningen og føler mig rigtig velkommen og MASSER af hjælp at hente for en ny spiller som mig.
Tak for en god aften. Jeg prøvede at buste mig selv med måde, men der gik sgu skrub i den. Ingen cashgame til mig på CC, det må blive i dag :P
@xschultz
Og som update kan jeg fortælle dig at Mads blev nr 2.
@Mixland
Gratis kaffe - det er og bliver et hit!.
@Bakerizzle
God tur til CC - sikker på at du suger dem derinde godt og grundigt. Tillykke med sejren, altid rart at se der er nogle der kan suge lidt på Mads.
Endnu en hyggelig aften i Hillerød Poker Forening, vi ses igen Torsdag d 9 Oktober.
/henrik
Tog Mikkel sejren?
@Poker Prince
-Krede her i egen høje person. Vil du med i HPF næste gange - kan varmt anbefales? (Fyldt af donks der suger mig ud)!?!!? :)
Tak for et godt arrangement
/krede
@allesammen
Tak for en igen hyggelig aften (selvom touren for mit vedkommen kun varede et enkelt level )
Det er sgu fedt at komme et sted med en stemning helt i top og kæmpe humør. Det er fedt at selvom folk bliver suget, badbeatet eller dummer sig som undertegnet..... tager folk det med et stort smil, og råber op "Hvornår er der SNG" og bare kommer videre ingen sure miner men masser af god stil.
Tak
Xander12
Hej alle :).
Undertegnede takker for en super aften -´det var rigtig hyggeligt og kanon fedt at se en masse nye ansigter.
Som Patrick/xander er inde på, så var det lækkert at se, at selvom der var mange, så var humøret i tiptop, alle kunne snakke sammen og ingen sure miner når man røg ud på klamme 3. og 2. outere.
Håber at se rigtig mange af jer igen - ville være helt kanon hvis vi kunne stille omkring de 20 til start hver gang jo :).
Husk at oprette en profil på hillerodpf.dk , så kan i følge med i hvad der sker i foreningen :).
Tak for i går alle sammen, det var virkeligt hyggeligt men også lidt klamt at ryge til skrubaben på en 3 outer - jeg tager min hævn næste gang jeg kikker forbi :)
Yeps :) vil også lige sige tak for en som sædvanlig super hyggelig aften, med masser af go' poker.
Very nice "buffet" btw :)
Håber også rigtig mange af jer vil komme igen.
PS: Vi må på en eller anden måde få skrabet sammen til den Sugemalle i ZOO, til Mads :)
/Dafne
A9s er nuts mod raise fra knappen :P Jeg havde jo noget, jeg skulle nå. Du kunne også have snappet mit bluff med 67s.
Specielt hyggeligt at møde Foldepikken HA HA HA HA Selv om jeg ikke kender ham
foldepikken må være bisgaard :D :D haha
@krede88:
Ja, kunne da sagtens tænkes. Det lyder til at være nice.