Jeg overvejer at indsætte en bankroll ved et pokerrum, og i den anledning ville jeg lige spørge jer "kloge hoveder", hvor meget man egentlig bør sætte ind, hvis man ikke vil gå bankerot? Har læst de tidligere tråde omkring emnet, men syntes ikke jeg har fået noget entydigt ud af det. Er reglen om 300*BB (150$) ok, eller duer den ikke? Har tidligere prøvet at sætte 20$ ind et par gange, men så virker det meget tilfældigt om man "overlever" eller ej. Hvad siger i?
Hjælp ang. Bankroll .25/.50 nl
Har samme problem - det er supernemt at tabe et max buyin på 100BB på 1 hånd.....det har jeg aldrig set i limit før. 3 gange af den slags hænder, så er din roll væk....så hvad så?
hvis du er en vindende spiller burde du kunne klare dig med 10 gange max buy-in, hvis uu ikke har bevist (overfor dig selv) at du er en vinder. Så er det et spørgsmål om hvor meget du vil sætte på spil.
Her er Zorglubs trick eminent. Start med f.eks. $50 per måned, hvis de mod al forventning skulle forsvinde så venter du til den første igen og sætter så $50 nye ind. Se pengene som tabte og forsøg at spille så godt du kan + at lære så meget som muligt, ved at læse, spille, tænke og diskutere poker.
Har du nogle specifike spørgsmål er der altid folk som er villige til at hjælpe her