Hej PN.
Jeg har lige et spørgsmål ang, udbetaling på Cashpoint.
Da jeg først indbetalte penge på cashpoint for godt et halvt år siden, havde jeg mit gamle kort. Det udløb så et par måneder efter, og jeg fik et nyt kort, med samme kortnummer osv. Det er egentlig bare udløbsdatoen der er ændret.
Da jeg så forsøgte at udbetale nogle penge for et par dage siden, havde jeg ikke tænkt over at mine kortoplysninger så egentlig ikke er helt rigtige mere, da det andet kort udløb.
Det opdagede jeg, da jeg fik denne meddelelse:
Dear Customer
Unfortunately we could not process your credit card withdrawal request. The transaction were declined by the credit card institute. we have been informed that your card you have made your first deposit, has already been expired.
Please be so kind and check your card and get back to us.
in the meantime we have sent your withdrawal back on to your betting account
best regards
Support
Jeg har ikke kunne finde et sted derinde hvor jeg kan ændre mine oplysninger, og Cashpoint svarer mig hverken på mail eller i deres message center.
Har i nogle ide om hvad faen jeg lige gør her?
Mvh.