Betchance skylder mig 1050 Euro.
Den 16/9 2007 bad jeg Betchance overføre 100 Euro til min konto.
Jeg har intet set til pengene endnu, og Betchance svarer ikke på mine henvendelser.
Jeg har i alt 1050 Euro stående på kontoen, og er bange for jeg aldrig får dem.
Det ser desværre ud til mange mennesker har problemer med Betchance.
Hvs nogen her fra pokernet kan hjælpe mig med til få mine penge, får de 3000 kr af mig.
Hjælp Betchance skylder mig 1050 £
så du vil betale 3000 for at få 7500? virker da som en ret god findeløn ;)
Ja det er skam seriøst. Hvis nogen kan hjælpe mig til at få pengene så får de sku 3000 kr af mig ?
K_B_B LOL det er sgu ikke et finders fee det er penge i lommen. ????
Ja hvis du lige kan fikse den ;
held og lykke Caddilac
Har ikke hørt om betchance, men jeg er også en forsigtig-per, der læner mig kraftigt op ad andres erfaringer.
Der må være en ligning der kan afhjælpe sådanne senarier, brugerflade/kritik/grafik,mm i er jo derude smartasses der har brugt mere tid på math than bumser, (i did bumser and scored instead)
finexp
Betchance har Licens hos LGA på Malta BTW. Ved ikke om det kan hjælpe noget.
ved jeg heller ikke, kan det cadillac ?
du må jo ramme deres support på et tidspunkt, hvis du er short (ask a mate, det er jo det de er til )
ellers GL
mvh finexp
Deres support sender bare standard svar om jeg får pengene om en uge. Og det har de desværre skrevet 7 uger i træk nu
Har du ikke en mate.....er du i panik jule mode ?? så spørg !
ellers, lad vær at læn dig op ad cash du ikke har på hånden... lærte min gamle pølsemand mig ( jeg vil ikke se en lærling uden "GRYN" PÅ LOMMEN"
og smækkede gerne døren i med den bemærkning. dvs ingen (ej hellere en dobbelt, har du ikke en tier ?? øhbøøø bla bla. no cash no fråder
efter den support, med alt hvad du kan mønstre, man kan let stille det op, der er mange herinde der tit lader 10$ smutte, det er, de 10$ jeg snupper hver gang, burde du også!! giv et svar når du når til dem
Jeg ringer sku gerne til dem og brænder af for 3k :-D PM hvis du mener det er en chance værd....
MvH Mafrandsen
Det er hvad jeg kan hjælpe med.. men den har du sikkert allerede fundet :)
Forstår ikke hvorfor man spiller på de mest marginale sites.
Spil der hvor der er mange spillere (altså de større sites). Måske er bonusserne ikke så store, men din sikkerhed for at få pengene hjem er nu nok en del større.
Dyr lærestreg, selvom det da er stadig er muligt at pengene kommer.
I øvrigt er mit kundenummer 4556 hos Betchance.
Har tidligere modtaget mange withdrawals fra Betchance via Moneybookers, så troede derfor Betchance var pålidelige.
Men desværre ser det ud til Betchance ikke har udbetalt mange penge til deres kunder de sidste 4 måneder.
hej cadillac
hvis du har en konto hos Betfair (eller Betdaq), så find en begivenhed, du layer hos Betfair og backer hos Betchance. Du kan spille pengene over, hvis bare du vælger sikre tabere - det koster lidt at få spillet dem over pga de dårlige odds hos Betchance, men hellere det, end ikke at få sine penge. Få spillet fordelt over mange kampe.
Selv ville jeg spille det over via correct score markederne, hvor jeg bruger 1-3 og 2-3 i kampe, hvor jeg ser hjemmeholdet som rimeligt sikkert (typisk Mainz og Ipswich generelt).
Jeg skrev ikke det var et poker site, da jeg netop ikke vidste om det var et poker eller bookmaker site.
Jeg formodede at det var via deres hjemmeside du spillede, hvorfor jeg skrev site, som i website!
Uanset hvilken af ovenstående sites det er, mener jeg stadig man skal vælge et af de større samt ikke lade sig friste af bonusserne alene.
Det kan du altså ikke bruge til ret meget Jensen.
Jeg valgte Betchance dengang fordi de konstant havde overodds på tenniskampe næsten hver dag.
At Betchance så bliver en bookmaker som ikke udbetaler til kunden kan jeg jo ikke gardere mig mod.
Det kan ske for stort set hvert spilleside.
Her er i øvrigt sidste svar fra Betchance so jeg ahr fået i dag.
We are very sorry to keep you waiting for your money but we still cannot tell you the exact date of your payment.
You will be informed as soon as your withdrawal will be processed.
Please accept our apologies for the inconvenience.
Kind regards,
Evgenia,
Betchance Ltd.
Det er over 3 måneder siden jeg bad om en withdrawal gennem Moneybookers.
Du kan tage noget hos Betchance og noget hos en anden sikker bookmaker, så hvis du er uheldig, går der over hos den sikre tillige. spil blot lidt over ad gangen.
Udnyt f.eks at Danske Spil en gang imellem har odds 75,00 på 1-3 og 2-3, hvor Betfairs odds er lavere.
@cadillac
ja du kan blive ved med at tabe men mon ikke man skulle kunne finde et par kampe med hold der max får uafgjort. jeg kunne måske godt overtales til at hjælpe dig med at sælge på Betfair mens du køber hos betchance. og så når alle pengene på betchance er tabt. så sender jeg dig pengene minus min findeløn :o)
Den manøvre er teoretisk set umulig. Hvis I kan finde kampe hvor I kan flytte pengene, fordi noget tilsiger det, ville alle folk jo udnytte det skæve odds, hvilket i også burde.
Det er da muligt i kan finde en kampe til 1.05, men hvis i vinder til odds 20 på Betchance i stedet, så er problemet pludseligt blevet 20 gange så stor.
Hør nu her, jeg er ikke helt inde i jeres odds-termonologi, men jeg har indtryk af at "spille pengene over" bare virker som en gang odds-martingale.
Vi har 1k på en konto, som reelt ikke betyder noget da pengene ikke kan hives ud, så at bruge den konto som insurance-bet-konto for at sikre bets på en anden side er da fuldstændig ligesom at insure sig med fun money!
Hvis der tabes på den reelle booking-side og vindes på betchance har vi jo så istedet bare feks 2k, der heller ikke kan bruges til noget!
Der er jo mega mange som har samme problem som dig, ser desværre ret sort ud.
Royal
Jeg er helt enig.
Forskellen er bare at Betchance måske udbetaler på et eller andet tidspunkt.
Choco
Jeg ved det, nægter simpelthen bare at Betchance slippe afsted med det her, det er alligevel rigtig mange penge.
Det ser desværre ikke for godt ud,men helt nyt udbetalingskoncept.
Hvis pengene er overført med Visa gå da i banken og spørg dem, ellers må du nok forvente dine penge er tabt, hvis ikke BC udbetaler dem... Tror ikke der er så meget at gøre
"It is not possible to withdraw more than what deposited."
Hvor er det langt ude.....helt sygt faktisk.
Har godt set tråden på Betxpert og andre tråde på andre forums.
Det ser ud til at Betchance er over et halvt år bagude med deres udbetalinger, så man kan håbe man får sine penge på et eller andet tidspunkt, men indtil da giver jeg stadig 3000 i dusør hvis en eller anden kan hjælpe mig til at få pengene ud.
@Clrawe
Ja det er en rigtig klam regel de har fået indført, og helt sikkert i strid med loven, da meningen med en bookmaker er man skal have en chance for at vinde penge.
Altså i kan da godt gå ind og bruge det betting system ting. Det kræver bare man lige regner lidt på det også tager små beløb istedet for det hele på en gang.
Cadillac, held og lykke med at få pengene. Det er fandme så usselt sådan noget.
Tak Myth
Ja har også haft det dårligt pga Betchance ikke udbetaler.
8000 kr er meget for en som studerer.
@ Myth
Vil du ikke være så venlig at forklare hvordan man kan bruge systemet for små beløb, og ikke for store?
Uanset hvad du vælger, så er der måske en arbitrage mulighed der kan udnyttes, problemet er blot at du så burde udnytte den uden at involvere Betchance kontoen heri.
Under alle omstændigheder ændrer det ikke ved det faktum at du ikke kan spille pengene den vej du gerne vil, og meget længere er den faktisk ikke.
Har i dag fået denne mail af Betchance.
Hvordan synes i det lyder ??
We would like to inform you that betchance has started to process withdrawals again. Sorry for the inconvenience caused during these months. Please note that we have tried to process your withdrawal requested through credit card and the system gave us an error. This is due to the expiry of your card. Can you please register a new card, send us a copy (front and back of it) and we will process the payment again today.
Please note that at least a minimum withdrawal of 1 euro has to be made in order for the system to let you withdraw on your new credit card. Note that as soon as you confirm me, i will cancel your previous withdrawal and you can make a withdrawal of the same amount on the new credit card.
Hope to hear from you soon,
Thanks,
Kind Regards,
Jessica
Betchance Limited