Hej
Sagen drejer sig om Flyhjælp.dk
I forbindelsen med den poker rejse jeg vandt sidste år til Malta har vi oprettet en sag hos flyhjælp.
Sagen er kort fortalt:
Vi skulle flyve fra Hamborg til Malta med mellemlanding i Wien.
De siger det er forsinket da der er tekniske problemer. Vi ser de står og arbejder med et fly .
Efter ca. 40min bliver vi kørt om til et andet fly , som så kører ud på startbanen sætter i gang men bremser hård op 2 gange, og stopper og beder alle passerer forlade flyet.
På dette tidspunkt lugter der brændt om bord på flyet.
Vi får intet info, og skal selv finde ud af hvor vi skal henvende os.
Efter ca. 20min står vi så i den forreste 1/3 del af en kø på ca. 200mand.
De betjener 1 mand af gangen de første 2 timer.
Vi kommer først til efter ca. 5-6 timer og får at vide vi først kan komme med et fly om 2 dage.
Hotel Hilton var booket og betalt parkering var betalt i Hamborg Lufthavn.
Vi fik hverken tilbudt mad, Hotelovernatning eller andet.
Jeg vil mene der er en 100% sikker sag
Men Flyhjælp skriver nu :
Kære Preben & Vibeke
Jeg skriver til jer ang. jeres sag hos os.
Air Berlin har som nævnt tidligere afvist jeres krav om kompensation. Vi har derfor undersøgt sagen videre og er kommet frem tid, at vi vurderer sagen for usikker ift., at stævne på denne. Årsagen er, at der ved planlagt afgangstidspunkt, og kort forinden var kraftig vind, hvilket flyselskabet kan anvende som begrundelse for aflysningen i en retssag.
Vi må derfor desværre lukke sagen herfra.
God dag.
Venlig hilsen / kind regards
Victor Szarka
Er der nogle der har nogle ideer hvad man nu skal foretage sig ?Og nogle der kender forældelsesfristen på sådanne sager ?
Nogle der har prøvet noget ligene
Det ser ud til Flyhjælp.dk kun tar sager der er 100% da der så altid vil være fortjeneste.
Jeg så ellers denne sag som sikker