Den sidste hånd fra i aften er sikkert ikke så interessant, men blev dog efterfølgende i tvivl om mit spil på turn og river. Hvis I anbefaler at bette ud på hhv. turn eller river vil jeg også gerne høre hvad planen er hvis jeg bliver raised.
Party Poker 2/4 Hold"em (9 handed) converter
Preflop:/ Hero is MP1 with Q♣, Q♦.
UTG calls, UTG+1 calls, Hero raises/, 3 folds//, Button calls, SB calls, BB calls, UTG calls, UTG+1 calls.
Flop:/ (12 SB) 8♦, K♣, 7♦ (6 players)/
SB checks, BB checks, UTG checks, UTG+1 checks, Hero bets/, Button folds, SB calls, BB folds, UTG calls, UTG+1 folds.
Turn:/ (7.50 BB) K♠ (3 players)/
SB checks, UTG checks, Hero checks.
River:/ (7.50 BB) 5♣ (3 players)/
SB checks, UTG checks, Hero bets/
Hjælp jeg er en fisk - III
Jeg ville uden tvivl bette turn.. Du bliver nød til at vide hvor du står.. Det virker mærkeligt at en person med kongen ikk reraiser på floppet med alle de draws der kunne være.. Bliver du raiset skal du se på hvem der raiser... Tror jeg ville gå i check/call mode..
Bliver turnen checket rundt ville jeg igen bette på river...
Mvh. Conild
Ja bet turn. Det er fjollet at give gratis kort til deres mulige draws.
Kan godt se at der nok skal bettes ud på turn igen. Men ville i såfald folde til et raise. Er det forkert mod en standart modstander?
DEr skal bettes på turn.
Om du skal folde til et raise..?
Turn:/ (7.50 BB) du better, lad os antage en folder og en anden chekraiser. så bliver potten pludselig 10,5BB. Hvis du caller turn skal du også calle river så du skal altså investere 2BB for at vinde 11,5BB (han smider jo også en mere på river)
2/11,5 = 0,174 *100% =17,4% af gangene skal du vinde potten for at dit call bliver plus +EV. Og umiddelbart kan jeg kun se at du er slået af en K. Et set eller et par esser ville blive spillet anderledens. Mod en K har du ingen outs så det der er spørgsmålet er hvor tit din modstander raiser med second pair her og hvor tit det er et decideret bluff hvor modstanderen enten har et draw eller måske slet ikke noget.
Personligt caller jeg her men det er spørgsmålet om det er korrekt. 17,4% det er over hver sjette gang at det skal være bluff eller semibluff.
Bet turn og fold til et raise.
Hvis du ikke bliver raiset på turn så bet river.