Hej Pokernet
Hvis du er dygtig, arbejdsom og sjov at være sammen med, så har Danske Spil et godt job til dig. Rent faktisk har vi to...
Nedenfor er de to jobopslag
Med venlig hilsen
Martin Grønnehøj
Poker Manager, Danske Spil
CRM Manager til Poker, Casino og Games
Vi søger en dygtig og ambitiøs CRM Manager til vores Salg & CRM afdeling i Danske Licens Spil.
Vil du være en del af det team, som markedsfører nogle af Danmarks mest spændende produkter – Oddset, Poker, Casino m.fl. - så har du muligheden, da vi søger en CRM Manager til en nyoprettet stilling.
Der er tale om et meget alsidigt og bredt favnende CRM job, hvor to dage aldrig er ens. Du får ansvaret for alle CRM aktiviteter vedrørende vores nye produktkategorier Poker og Casino. Som CRM Manager skal du stå for alt vedrørende den daglige kundedialog indenfor Poker, Casino og Games kategorien. Du får ansvaret for hele kundelivs-cyklussen og kommunikationen på tværs af ”CRM-kanaler” (e-mail, brev, sms etc.). Du TÆNKER CRM (strategisk, taktisk og operationelt) og har erfaring med segmentering og kommunikation.
Du kommer til at arbejde tæt sammen med hele CRM teamet og får en daglig og tæt dialog med både produkt- og marketingafdeling.
Vi arbejder i et uformelt miljø med høje ambitioner og en stærk ansvarsfølelse. Vi forventer derfor, at du er i stand til at drive dig selv til nye mål og kompetencer, samtidig med at du medvirker til at fremme det gode, loyale og tværgående samarbejde internt og eksternt.
Afdelingen har i dag 12 medarbejdere, men er i rivende udvikling, hvorfor det er naturligt at din energi og faglighed sætter sit tydelige præg på denne udvikling. Du refererer til den ansvarlige for Salg & CRM.
Ansvarsområder:
• Ansvarlig for kundeloyalitet og re-aktivering på Poker, Casino og Games kategorierne
• Løbende udvikle og vedligeholde kundelivs-cyklus for Poker, Casino og Games kategorierne
• Faslægge målsætninger for kampagner
• Implementere Cross Channel aktiviteter
• Sikre opsalg og krydssalg
• Udvikle kunderettede bonus- og incitamentsstrukturer i tæt samarbejde med de produktansvarlige
• Sikre excellent kommunikation i form af tekst og layout på tværs af kanaler (EM, DM, sms etc.)
• Segmentering af al kampagneaktivitet på Poker, Casino og Games produkterne
Dine kvalifikationer
• Du har stor erfaring med CRM og gennemførsel af CRM aktiviteter på tværs af kanaler (multikanal)
• Du har erfaring med segmentering
• Du har en uddannelse med vægten lagt på det kommercielle og forretningsmæssige, evt. kommunikation
• Du behersker engelsk i skrift og tale
• Du arbejder analytisk og struktureret og er god til at overholde deadlines
• Du er kvalitetsbevidst og omhyggelig, fordi detaljerne er vigtige i CRM arbejdet
• Du har et højt energiniveau og får noget fra hånden
• Du er en team-spiller, og du kan mærke allerede nu, at du brænder for det
• Brancheerfaring er et stort plus, men ikke et must
• Du er interesseret i sport og spil
Vi tilbyder:
• 5 ugers ferie og 8 ekstra fridage
• Attraktiv pensionsordning (12 % betalt af Danske Spil)
• 1,5 % i feriegodtgørelse og feriehuse
• Privathospitalsdækning
• Talentprogram
• Sportsforening
• Sommerfest og julefest
• Et godt arbejdsmiljø, hvor samarbejde og humor vægtes højt.
Send din ansøgning vedlagt CV og anbefalinger til HR Drift eller på e-mail i pdf-format til [email protected], så vi har den senest den 14. september 2012 og mærk den ”CRM Manager”.
Du er velkommen til at ringe til Salg og CRM chef Rasmus Jensen på 40131828, hvis du ønsker flere oplysninger om jobbet.
VIP Manager
Vi søger en dygtig og ambitiøs VIP Manager til vores Salg & CRM afdeling i Danske Licens Spil.
Vil du være en del af det team, som markedsfører og sælger nogle af Danmarks mest spændende produkter – Oddset, Poker, Casino m.fl. - så har du muligheden, da vi søger en VIP Manager til en nyoprettet stilling, hvor du får mulighed for at gøre en kæmpe forskel for forretningen.
Der er tale om et meget alsidigt og bredt favnende job hvor to dage aldrig er ens. Du får ansvaret for alle aktiviteter overfor vores mest værdifulde kunder på tværs af vores produkter og kanaler. Som VIP Manager skal du stå for alt vedrørende den daglige dialog med VIP kunderne og får dermed ansvaret for hele kundelivscyklusen og kommunikation på tværs af ”CRM-kanaler” (email, brev, sms etc.). Du tænker kunderelationer og service (strategisk, taktisk og operationelt) og har erfaring med segmentering, kommunikation og med at arrangere aktiviteter og events for nøglekunder på privatmarkedet. Du ved, hvad der skal til for at skabe en unik kundeoplevelse.
Du kommer til at arbejde tæt sammen med hele CRM teamet og får en daglig og tæt dialog med både produkt- og marketingafdeling.
Vi arbejder i et uformelt miljø med høje ambitioner og en stærk ansvarsfølelse. Vi forventer derfor, at du er i stand til at drive dig selv til nye mål og kompetencer, samtidig med at du medvirker til at fremme det gode, loyale og tværgående samarbejde internt og eksternt.
Afdelingen har i dag tolv medarbejdere men er i rivende udvikling – hvorfor det er naturligt at din energi og faglighed sætter sit tydelige præg på denne udvikling. Du refererer til den ansvarlige for Salg & CRM.
Dit job:
• Ansvarlig for at sikre en unik kundeoplevelse for VIP kunder på tværs af produkter og kanaler
• Løbende udvikle og vedligeholde specifik kundelivscyklus VIP for kunderne
• Tænke, planlægge og eksekvere segmenterede kampagneaktiviteter
• Tænke, planlægge og eksekvere kunde-events
• Sikre excellent kommunikation i form af tekst og layout på tværs af kanaler (EM, DM, sms etc.)
Dine kvalifikationer:
• Du har stor erfaring med CRM og at gennemføre CRM aktiviteter på tværs af kanaler (multikanal)
• Du har erfaring med segmentering
• Du har erfaring med kundedialog, både direkte og via mail, brev etc.
• Du behersker engelsk i skrift og tale
• Du arbejder analytisk og struktureret og er god til at overholde deadlines
• Du er kvalitetsbevidst og omhyggelig, fordi detaljerne er vigtige i VIP arbejdet
• Du har et højt energiniveau og får noget fra hånden
• Du er en team-spiller og du kan mærke allerede nu, at du brænder for det
• Brancheerfaring er et stort plus
• Du er interesseret i sport og spil
Vi tilbyder:
• 5 ugers ferie og 8 ekstra fridage
• Attraktiv pensionsordning (12 % betalt af Danske Licens Spil A/S)
• 1,5 % i feriegodtgørelse og feriehuse
• Privathospitalsdækning
• Talentprogram
• Sportsforening
• Et godt arbejdsmiljø, hvor samarbejde og humor vægtes højt.
Send din ansøgning vedlagt CV og anbefalinger til HR Drift eller på e-mail i pdf-format til [email protected], så vi har den senest den 16. september 2012 og mærk den ”VIP Manager”.
Du er velkommen til at ringe til Salg og CRM chef Rasmus Jensen på 40131828, hvis du ønsker flere oplysninger om jobbet.
Hjælp os - Danske Spil søger dygtige folk
Jeg faldt over VIP Manager opslaget inde på jobindex i søndags så det ene job er i hvert fald postet herinde. :)
www.pokernet.dk/forum/danske-spil-soeger-vip-manager.html
Lyder som et lækkert job.
Hvilke uddannelse kunne være relevant til disse typer jobs eller bliver der mest lagt vægt på erfaring og personligheder?
Hej jurr
Jeg er ikke den rette til at svare på dine spørgsmål, da jeg ikke sidder i den pågældende afdeling, men hvis du er dygtigere og sælger dig selv bedre end de andre ansøgere, så er jeg overbevist om, at du får jobbet. Men det er klart, at du skal kunne slå et ret stort brød op, hvis din eneste baggrund er, at du har arbejdet som bager i de sidste 5 år :-)
Søg stillingen og fokuser på det du kan - måske er det dig vi står og mangler
Med venlig hilsen
Martin Grønnehøj
Poker Manager, Danske Spil
Søger i nogensinde call-center vikarer til besvarelse af telefon og mailhenvendelser?
VH
Morten
Hej Morten
Ja, det gør vi. Jeg aner ikke om der er ledige stillinger, men det skader aldrig at sende en uopfordret ansøgning.
Mvh
Martin Grønnehøj
Poker Manager
Danske Spil
@Martin.
Hvor kan man søge henne ift call center vikarer osv?
slasquer skrev:
Søger i nogensinde call-center vikarer til besvarelse af telefon og mailhenvendelser?
VH
Morten
Er de begyndt at besvare mails ?
Du sender selvfølgelig to, men IMO virker det en smule useriøst at søge to forskellige stillinger i samme firma.
/N-V-M
N-V-M skrev:
Du sender selvfølgelig to, men IMO virker det en smule useriøst at søge to forskellige stillinger i samme firma.
/N-V-M
Enig med der selvfølgelig sendes to, læste bare lige hurtigt fra mobilen... Ang. det med at søge to stillinger så på hvilken måde tænker du? Som jeg læser det så er de to stillinger ret ens(i forhold til de kompetancer de kræver) så derfor virker det for mig rimeligt oplagt at søge begge to men er da åben for andre vinkler?
Efter at have nærlæst op kan jeg godt se de bruger næsten samme tekst i begge opslag, så giver det måske mening att søge begge stillinger.
Jeg har selv for nyeligt været jobsøgende og fandt i den forbindelse 2 forskellige stillinger hos samme firma som jeg fandt spændene, jeg kom dog til den konlusion at det virker for desperat og at man ikke 100% brænder for den stilling man søger.
Jeg er klar over at man ikke brænder for alle de stillinger man søger, men det behøver de jo ikke at vide.
/N-V-M
Attraktiv pensionsordning (12 % betalt af Danske Spil)
er 50% ikke normalt ?
Mon ikke der tænkes På den andel arbejdsgiveren betaler ift de 50% :-)
hvor ligger hovedkontoret man arbejder ud fra?og er det muligt at arbejde hjemme fra?
@Martin, I har lige haft et opslag som CRM manager? Genopslag, eller?
Hej Pokernet
Jeg er lidt på bar bund i forhold til at svare på jeres spørgsmål, da jeg ikke selv har noget med processen at gøre, da de ledige stillinger er i en anden afdeling. Jeg vil derfor opfordre jer til at kontakte Rasmus. Han svarer med glæde på alle jeres spørgsmål, som det også fremgår af jobopslaget.
Med venlig hilsen
Martin Grønnehøj
Poker Manager, Danske Spil