En eller anden computerkyndig som kan forklare mig punkt 4, 5, 6, 8 og 9.
“Send e-mail til spillere
1. Du kan sende en e-mail til udvalgte eller alle spillere i din turnering via Tournament Planner. For at gøre dette skal der angives en e-mail som afsenderadresse.
2. Vælg ’Ekstra’ – ’Tilføjelser’ – ’Internet’.
3. Angiv den e-mail, som skal være afsender i feltet: Fra mail-adresse.
4. Angiv udgående mail (SMTP).
5. Angiv Port.
6. Angiv Kontonavn (kontoindehaver). Kontonavnet skal være det samme som i feltet Fra
mailadresse.
7. Angiv adgangskode. Adgangskoden som er koblet til den aktuelle e-mail.
8. Kontroller indstillinger for proxyserver, SSL og godkendelse af internetleverandør.
9. Klik på Hjælp for at få hjælp til indstillinger, hvis afsenderadressen er via gmail eller hotmail.
10. For at sende e-mail Vælg ’Beskeder’ – ’Send spillere en e-mail’.
11. Vælg de spillere, som du vil sende en e-mail. Vælg OK.
12. Angiv emne og skriv tekst. Vælg Send. Ja.”