Hjælp til Ongame problem.

#1| 0

Forhistorie:
Jeg har gennem længere tid spillet på ongame-netværket, og jeg har altid syntes bedst om dette netværk. For nogle måneder siden opstod der et problem.

Problem beskrivelse:
Når jeg åbner pokerklienten begynder den normale opdateringsrunde, hvor den søger efter opdateringer til klienten. På et vist tidspunkt stopper denne opdatering med beskeden: Could not download the required updates. Please try again later.

I starten var det selvfølgelig hvad jeg gjorde, men intet skete. Jeg tog selvfølgelig kontakt til Bet24, som jeg havde konto hos dengang, men de vidste ikke hvad problemet kunne være. Jeg blev selvfølgelig bedt om at gøre de normale ting: Slette alt, som havde med ongame at gøre, Slå firewall fra, prøvede at downloade andre ongame klieneter osv, men det ændrede intet. De tog, altså Bet24, videre kontakt til selve ongame, der dog heller ikke kunne se, hvad problemet var. Jeg opgav så og fjollede lidt rundt på diverse andre sider.
Jeg har dog aldrig fundet nogle sider, som jeg mener når ongame til sokkeholderne, så nu fik jeg ideen, at spørge pokernet.

Målet med mit indlæg:
Jeg tror ikke der er nogen som kender ongames system bedre end dem selv, så det er ikke der, jeg regner med at kunne få hjælp, men hvis der er nogen som har oplevet det samme, og måske sluppet af med det på en eller anden smart måde (måske ændret noget ved egen pc. eller internetindstillinger) vil jeg håbe i vil hjælpe.

31-08-2007 21:52 #2| 0

Hvis du godt ka logge ind fra andre computere, så må du jo formatere din pokercomp. og prøve igen

31-08-2007 21:54 #3| 0

Det prøvede jeg en gang. Tror jeg udnyttede muligheden for at formatere lortet og få en helt frisk computer igen :)

31-08-2007 22:03 #4| 0
OP

Jeg kan godt logge ind fra andre computere... men ikke min laptop heller?

01-09-2007 12:09 #5| 0
OP

Ingen som ved, hvad man kan gøre uden nødvendigvis at slette alt materiale fra sin computer?

01-09-2007 13:46 #6| 0

Jeg har haft samme problem... Jeg spillede på Eurobet og kunne en dag hverken åbne deres hjemmeside eller klient... jeg fik folk på messenger til at tjekke og for dem virkede det fint.
Jeg prøvede også fra skolen hvor det hverken virkede på min eller andres computer. Jeg har samme net som skolen (forskernet) og det må derfor antages at det var her problemet lå, evt mht. routing eller noget...
Efter en uges tid virkede det pludselig fint igen...

Ved ikke om det har noget at gøre med dit problem men siden du heller ikke kan fra din laptop kan det være der er en lighed...

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar