Hej, har lige modtaget min Samsung SyncMaster T240, og må siges at den er helt perfekt... Har bare lige et par enkle problemer, som jeg håber i kan hjælpe med, hvis i også har den :)..
- Er det muligt at dreje skærmen, så displayet står mere tilbage?? synes den er lidt forover bøjet nemlig..
Mener, at jeg fik at vide, at den skulle kunne køre 6 borde på en gang, af normal størrelse uden overlap, men den kan lige præcis kører 4 borde, med lidt overlay.. Hvor mange kan i spille på jeres?? Hvilken computer har i evt. til den??
Andre gode ting, som i har fundet ud af ved den, som jeg kan bruge? Skal lige til at have læst det hele igennem, men håber da der er et par stykker, som har samme skærm, der kan ligge en comment
Tak på forhånd :)
Hjælp til Samsung SyncMaster T240??
10-03-2009 20:44
#1|
0
10-03-2009 20:49
#2|
0
Jeg modtog en skærm magen til din for et par uger siden.
Nej, jeg tror desværre ikke det er muligt at dreje skærmen tilbage, min er i hvert fald på samme måde, og jeg har endnu ikke formået at dreje den.
Jeg kan også kun spille 4, men havde også regnet med 6.
Men er det normalt, at den skal kunne køre 6 bordre med en opløsning på 1920x1200? Eller hvad er standarden hos andre 24" skærme?
10-03-2009 22:25
#4|
0
Såvidt jeg ved er et standard bord 800*600 så kan ikke lige se hvordan man skal kunne glemme 6 borde ind på en 1900*1200 opløsning. Det må næsten være miniview resized borde
11-03-2009 00:00
#5|
0
Crazz OP
Okay, kan selvfølgelig ikke lige finde den tidligere tråd, men mente nu ellers det var 6 normal borde, men du har nok ret :)
Nogen der kan svare på det andet spørgsmål?
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!