done

#1| 1

.

Redigeret af Andy^2 d. 22-02-2012 13:15
17-11-2011 01:23 #2| 0

Et par ord i OP omkring hvilket emne vi snakker om kunne være rart :)

Jeres spørgskema bliver ret hurtigt underligt hvis man selv ejer en Dell

Samtidigt er disse spørgsmål ret vage i formuleringen
- På hvilken måde kender du Dell?
- Hvad kunne få dig til at købe Dells computere i fremtiden?

Men jeg har da udfyldt det så godt som muligt :)

17-11-2011 01:24 #3| 0

Done. Hvad har jeg vundet?

17-11-2011 01:43 #4| 0

done

17-11-2011 01:49 #5| 0

Done

17-11-2011 02:13 #6| 0

Done

17-11-2011 02:16 #7| 0

Vil foreslå dig at skaffe bogen groundswell, der er nogle gode cases i forhold til hvad dell har gjort i forbindelse med markedsføring i sociale medier - og ikke mindst hvad de har gjort for at forbedre deres kundesupport som jeres opgave hvis handler om..

17-11-2011 02:26 #8| 0
OP

@Razga

Jeps, burde jeg have nævnt, der er obv. en lille fejl hvis man selv ejer en Dell, at man så senere skal svare på om man har kendskab til Dell.

@Lillie

Tak for tippet

Vores opgave handler om at styrke Dell som brand, og skal udmunde i et kommunikationsprodukt, som bidrager til øget salg.

17-11-2011 02:43 #9| 0

Jamen så det SUPER relevant.. der er en casestudy på side 225 i bogen og frem som netop omhandler hvordan de styrker deres brand og hvordan de løste problemet med dårlig omtale efter der gik brand i en af deres notebooks på en messe. Der oprettede de bl.a. et kommunikationsforum online og lyttede på kunder og så videre og ikke mindst da lederne i firmaet begyndte at blogge og svare på blogindlæg gik deres salg op.

Men læs den case i den bog og i er nået meget langt i jeres projekt.:-)

Du kan nok finde bogen i pdf på på library.nu

Btw er jeres spørgeskema ret skidt i forhold til den problemstilling du refererer til, kan umuligt se hvordan det spørgeskema skal kunne hjælpe jer særlig optimalt på vej mod et kommunikationsprodukt ( hvis i selv skal lave et sådant). Og hvordan i på baggrund af det spørgeskema skal kunne udlede noget som bare på nogenlunde vis skal kunne sige noget om at forbedre deres brand. just my opinion.

Redigeret af Lillie d. 17-11-2011 02:44
17-11-2011 03:14 #10| 0
OP

@Lillie

Spørgeskemaet er kun for at have lidt målbart empiri, viden om forbrugeren, kendskabet til Dells dårlige omtale.

Vi er igang med at finde folk til et fokusgruppeinterview, som skal til dels skal bære opgaven.

Men super fedt, mange tak for input.

Redigeret af Andy^2 d. 17-11-2011 03:14
17-11-2011 10:11 #11| 0

done

17-11-2011 10:17 #12| 0

Done

17-11-2011 10:34 #13| 0

Done.

17-11-2011 10:42 #14| 0

Done ;)

17-11-2011 12:09 #15| 0

Done.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar