Hjælp vedr. Betsafe.dk - manglende udbetaling af penge

#1| 0

Hej

Forum - håber, at nogle kan hjælpe med gode råd og erfaringer med at få
udbetalt penge fra Betsafe.dk!




Jeg oplever KÆMPESTORE problemer med at få udbetalt mine penge
fra Betsafe.dk. Siden jeg modtog mail, om at de lukker for deres poker, har jeg
haft kontakt til dem 17 gange (ja, det er rigtigt 17 gange - jeg har
registreret alt, eftersom jeg har læst om andres kedelige oplevelser med
Betsafe.dk på nettet).




Da jeg første gang forsøgte at få udbetalt mine penge, oplevede
jeg, at der ikke kom noget ind på min bankkonto. Jeg tjekkede min Betsafe.dk
konto og her stod der blot, at min overførsel var annulleret.




Herefter kontaktede jeg selvfølgelig Betsafe.dk for en
forklaring og så er farcen ellers startet. Først fik jeg en forklaring om, at
jeg skulle sende diverse dokumenter til identitsbekræftelse. Dette er fremsendt
og godkendt.




I mine 17 kontakter med kundeservice / "chatten" (man
kan ikke få kontakt med andre) får jeg gang på gang forskellige forklaringer
på, hvorfor pengene ikke bliver overført.




Først var det beskeden om:




"alle udbetalinger der er ventende i mere end 120 timer,
bliver automatisk annulleret og jeg bare skulle bede om at få overført penge
igen, så skulle alt være iorden og at jeg ville modtage en mail senere samme
dag, hvor de bekræftede overførslen."




Den modtog jeg ikke og kontaktede dem igen, hvor jeg fik
beskeden:




"Jeg kan se, at vores økonomiafdeling stadig arbejder på
sagen.. Du vil hurtigst muligt blive underrettet om, at udbetalingen er blevet
gennemført... Det vil ikke vare længe.. Jeg beklager selvfølgelig ventetiden
men uanset så vil den først forlade vores system når bankerne åbner igen i
morgen tidlig - og det skal nok være klaret inden da"




Egentligt burde jeg beskrive alle 17 kontakter, men det vil jeg
forskåne jer for, men jeg kan fortælle, at der er gået mange timer og
frustrationer med mystiske svar - et udpluk:




"Din sag
er blevet sendt til vores tekniske afdeling og vi forventer en endelig
afklaring i løbet af 1-2 dage. Jeg beklager den lange ventetid."




"Jeg kan ikke sige hvornår pengene bliver overført, hvad
jeg kan sige at vi selvfølgelig vil gøre det hurtigst muligt, forstår du er
frustrerede med at vente, og vi vil også hav denne sag afgjort for dig, men da
sagen er hos en anden afdeling kan vi ikke sige status herfra beklager jeg. Så
snart vi har en opdatering og din udbetaling vil vi straks kontakte dig
selvfølgelig. Jeg forstår du har sendt dokumenter til sikkerhed, og vi takker
dig for dit samarbejde, men alt vi ved er at lige nu er der lidt ekstra
sikkerheds tjek om din udbetaling."




"Som nævnt i den email du modtog vil du får svar i løbet af
1-2 dage, så det er nok senere idag vi har en status...andet kan vi desværre
ikke gøre herfra da den er hos en anden afdeling og de har en procedure. Jeg
vil gerne sende det videre og se om vi kan få svar hurtigere, og endnu engang
beklager jeg ulejligheden med din udbetaling."




"Ja det er hos den tekniske afdeling stadig desværre og det
er blot derfra vi venter svar og jeg beklager mange gange, men jeg har også
fået besked at de desværre er gået hjem for idag, så jeg forstår det ikke er
det svar du havde håbet på og jeg forstår det ikke lever op til
forventningerne... Alt jeg kan gøre nu er at bede dig endnu en gang at have
tålmodighed med os og så håber vi på svar i morgen. "




"den specielle tekniske afdeling er desværre allerede gået
for idag, så vi må vente med svar til imorgen"




"Problemet i din sag er jo egentligt i det store hele vente
tiden og det forstår jeg bestemt godt er frustrerende, men der skal nok komme
en konklusion det er blot et spørgsmål om tid."




"det er et specielt tilfælde grundet migrationen" (fra Bettson / Betsafe for nogle år
siden)




...og sådan kan jeg blive ved med, at Betsafe.dk forhaler
udbetalingen og hele tiden skriver, "at om nogle timer er det iorden"
eller "om 1-2 dage" eller andre mærkelige og uklare svar.




Er der nogen, der har råd til mig? Er det noget
Spillemyndigheden kan hjælpe med? Hvor lang tid tager det "normalt"
om, at få sine penge?




...gad vide om disse "metoder" mon er
"interessante" for nogle tv-programmer at dykke ned og gør noget ved,
når nu så mange oplever disse problemer?




Håber på jeres forståelse og hjælp.

11-12-2015 20:05 #2| 0

Det lyder som en sag for Spillemyndigheden.

11-12-2015 20:18 #3| 0
Allan skrev:Det lyder som en sag for Spillemyndigheden.

Har de ikke tørret stort set alt af på forbrugerombudsmanden/forbrugerklagenævnet?


Det fremgår direkte af deres side, at 'Spillemyndigheden kan ikke afgøre uoverensstemmelser mellem dig og en spiludbyder.'


https://spillemyndigheden.dk/Klager

11-12-2015 22:09 #4| 0
OP

Måske skulle Spillemyndigheden alligevel underrettes - de skriver "Spillemyndigheden modtager derfor gerne henvendelser vedrørende spiludbydere, som kan føre til, at Spillemyndigheden undersøger forholdende nærmere og eventuelt resultere i, at spiludbyderen bliver bedt om at ændre praksis, hvis Spillemyndigheden finder det nødvendigt."


Hvad tænker I?

11-12-2015 22:34 #5| 0

.Jeg tænker spillemyndigheden vedr. generel praksis, og forbrugerombudsmanden ift. din specifikke sag. Det virker dog ikke som om førstnævnte har ændret noget som helst.


Derimod kunne det være interessant at høre fra nogen der har kontaktet forbrugerombudsmand/-klagenævn eller andre instanser som kan tage sig af en konkret sag.

14-12-2015 18:47 #6| 0
OP

Jeg har nu kontaktet Spillemyndigheden telefonisk, som har bedt mig sende en beskrivelse af problemerne omkring udbetaling af penge fra Betsafe. Dette er også fremsendt, så nu får vi se, hvad der sker...der er nu gået 21 dage uden, at jeg er kommet videre med Betsafe på nogen måde.

14-12-2015 18:57 #7| 0

Ærgeligt. Mig tog det flere måneder at få slettet min mail i deres kartotek efter jeg havde lukket min konto efter uoverensstemmelser 😞

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar