KAN IKKE FÅ LOV AT SPILLE Betfair FREEROLLEN
DEN SIGER DER ALLEREDE ER EN FRA MIT NETVÆRK I TURNERINGEN.
HJÆLP POKERNET ASAP
HJÆLP BETFAIR
Prøv at starte med at slå caps lock fra, og se om det virker.
Dernæst må du lige uddybe, men umiddelbart lader det til den ikke accepterer 2 spillere fra samme IP-adresse, og hvem der så ellers benytter din IP-adresse ved jeg ikke.
MVH Skod
Du er ikke den eneste TheStars, har en anden som faar samme besked, og han har ikke andre paa hans ip der spiller med.
Ingen andre benytter min ip.
Jeg forstår intet af dette.
hvad skal jeg gøre skod
Min kammerat har lige snakket med supporten og ongame vil ikke fjerne den blokering der er sat paa ham, saa han kommer ikke til at spille den
FY FOR HELVEDE.
Svineri.
Hvordan kan jeg nemmest kontakte supporten ?
Hvad gjorde din ven ?=
Er lige blevet kontaktet af 2 mere som har problemet.
Jesus kristus
Slap dog af - det er en freeroll og ikke dommedag...
Ro på altså. Hvis nogen er blevet uretmæssigt behandlet, så finder vi en løsning som altid, men folk er altså ikke på arbejde på den her tid af dagen. Jeg får Peter til at se på det i morgen.
MVH Skod
Jeg har samme problem og er nu blindet ud af turneringen.
Har skrevet om det i denne tråd:
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=231782
Supporten lader meget tilbage at ønske, og jeg har også bedt dem kompensere for, på falsk grundlag, at udelukke mig for en turnering jeg gennem flere uger har betalt for at kvalificere mig til. De har lovet at kontakte mig, men hvornår det sker kan jeg kun gisne om.
Tragisk at man som forretning synes det er i orden at behandle betalende kunder på så arrogant vis.
Jeg tror det sidste Betfair har lyst til, er at udelukke dig fra en turnering du har ret til at spille. Så altså hvis der er tale om en fejl som det lader til, så er jeg helt overbevist om at der nok vil blive fundet en løsning, som du kan være tilfreds med. Den danske Betfair support gør det rigtig godt, så det ville være ærgerligt at ligge søvnløs over :-)
Det er muligt, men lige nu sidder man som kunde tilbage med følelsen af, at det sidste Betfair har lyst til er, at undersøge sagen i forhold til de ting jeg rapporterer. Det er i stedet reduceret til rent gætværk. Senest er jeg blevet spurgt om, hvorvidt jeg bruger USB Modem som opkobling. Hvis man har lavet en teknisk løsning i form af en spilblokering, så må man vel også kunne redegøre præcist for, hvorfor man har gjort det. Det må kunne sidestilles med et uomtvisteligt bevis, ellers kan man i mine øjne ganske enkelt ikke tillade sig at gøre noget sådan overfor betalende kunder der intet har gjort galt. Og lad mig med det samme sige: Der er intet uomtvisteligt bevis. Der er ingen som helst tvivl om, at det de hævder, intet har på sig.
Jeg har samme problem, dog ikke med frerollen men de fleste andre tours på Betfair kan jeg ikke få lov, at spille og får samme besked, sidst prøvet supporten, at hjælpe de er vældig flinke men der sker desværre ikke så meget.
for mig er det desværre ikke kun på Betfair men på alle Ongame skins at jeg har problemet så det løser ikke noget at prøve en anden klient.
Har hevet de sidste penge ud fra Ongame og spiller der nok ikke før de får en stabil software (hvilket vil sige aldrig)
/N-V-M
Hvad med at regge i god tid som alle andre, så var I sikre på I kunne deltage, der KUNNE jo være en fejl, så kan man nå at fange dem i god tid mens de var på work!
@TheStars
Det er naturligvis dybt beklageligt. Vil du ikke sende mig en mail på [email protected], så kigger jeg nærmere på sagen, og vi finder en løsning sammen. Send gerne samme besked videre til dine venner, som havde samme problem.
@ArokuSaki
Har svaret dig i en anden tråd men send også gerne mailen til os.
@Bjorn191
Har svaret på din PM. Send gerne beskeden videre til din kammerat.
Det vi gør er at kigge nærmere på de her tilfælde og tager en IP snak med Ongame. Det virker som om, at der er behov for det, og for os er det heller ikke nogen specielt fed oplevelse at putte et rimelig stort beløb i en promotion, som ellers har kørt fornuftigt, og så ender som en dårlig oplevelelse for nogle brugere.
@Maller
God debattone du holder dig. Især når du tager fejl og tydeligvis ikke læser indad. Jeg var registreret til turneringen, og bordet poppede op kl. 20. Her var dog en prompt i vejen, som fortalte at en anden spiller fra mit netværk var igang med samme turnering. Dette er uden nogen form for tvivl helt forkert.
@Betfair
Den er læst. Jeg kontakter dig.
Hvornår kan man forvente at dette problem bliver løst? det er en smule "træls" når man kun spiller tours at man ikke kan regge til dem man gerne vil medmindre man da regger som nummer 1 24 timer før touren starter.
Det gør jo desværre også at man bliver nød til at søge mod andre netværk.
/N-V-M
@theStars
Slap dog lidt af... det er en skide freeroll...
@Granaten11
Ved du hvilken freeroll der er tale om? jeg vil sige der var pænt god value i den og hvis man spillet 6 tours primært for at få adgang til den så er det da ikke fedt at Ongame fucker up.
/N-V-M
Det er absolut ikke fedt, at det ikke fungerede for enkelte. For god ordens skyld vil jeg lige nævne, at vi har dialog med de tre personer, der har henvendt sig.
@N-V-M
Betfair snakker med Ongame om problemet. Det er dog ikke noget, der ændres over night, da det formentlig kræver ændring i softwaren (og her er jeg på dybt vand, indrømmer jeg gerne). Så et tidsestimat ville være ren spekulation fra vores side, så indtil vi har noget konkret, er det desværre en pas melding.