HM2: fejlmeddelelse ved åbning

#1| 0

Der er nu engang intet som det at få digitale fejlmeddelelser, der ikke giver mening.

Da jeg ville åbne HM2 i dag, poppede følgende op:



Anyone?

Det betyder, at jeg slet ikke kan åbne programmet. Derfor kan jeg ikke bare uninstalle og geninstallere, da jeg så mangler hænder.

03-08-2011 19:02 #2| 0

Nu bruger jeg ikke selv HM, men er 2'eren ikke stadig i beta?

Og hvad står der i loggen, ie den link med see report details ?

Greets

Redigeret af KidGrinder d. 03-08-2011 19:02
03-08-2011 19:15 #3| 0

Jo, den kører stadig i beta.

Redigeret af poker prince d. 03-08-2011 19:34
03-08-2011 19:41 #4| 1

Havde håbet på at se melding om en database fejl, men neeej ;)

Det ser på overfladen ud til at det er relaterer til HM's autoupdate.

Den første fejl er en parsefejl, dvs en oversættelsesfejl. Det kan være i windows
ligesåvel som i HM

Ligesom de også har probs med hudcrashes.




1) start din task manager og sluk holdemmanager.exe og hudfuncapps.exe
hvis de kører.

2) sluk for aero, hvis det er on

3) gå til: C:/Program Files/RVGSoftware/HoldemManager, eller hvor HM er
og tag backup af prefs.xml og holdemmanager.config
slet dem fra mappen. prøv at restart.

Hvis dette virker skal du dog genetablere dine hudsettings og import
settings. (copy paste fra dine backups)

Det er hvad jeg lige i 1ste omgang foreslår du gør.

evt kan du følge med her


(overvejer selv at skifte til HM, derfor min indsats. Har fulgt lidt med ovre på deres forum siden
den officielle annoncering- PS er coder i RL)

Greets

Redigeret af KidGrinder d. 03-08-2011 19:47
03-08-2011 20:48 #5| 0

Det prøver jeg sgu! Du skal have rigtig mange tak, fordi du gad. :-)

03-08-2011 21:32 #6| 0

no prob :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar