4streetbluff skrev:Er det muligt at tracke sine tour resultater på Danske Spil?
Måske kan i ligge DM hos PokerStars næste gang?
Det ville klæde Danske Spil.
4streetbluff skrev:
Tjaaah. Det var det måske nok. Jeg vil da tage det tilbage, hvis der kommer en god grund til det.
Men de er jo lige glade, de svarer jo ikke på noget som helst her i hvert fald.
Jeg har lige siddet og tracket mine cash hænder fra i går. Jeg får 2-3 forskellige resultater alt efter om jeg spørger PT4 eller deres reports eller pokerwhizz.
Og tour resultater kommer bare slet ikke ind. Jeg har ikke selv, men der kunne jo være nogen som har nogen side bets ved DM, som det kunne være fint nok at kunne dokumenterer.
Jeg er bare lidt træt af at råbe i skoven.
4streetbluff skrev:Altså PokerStars sender da en mail, når man har cashed en tour.
Og sit and go tournements? hvad er lige det? Ja, det er jo sikkert en eller form for cash game report/historik. Men det er sgu da for langt ude.
Hej
Ser ingen grund til at spamme en tråd om Hold DM med diverse frustrationer over Danske Spil Poker. Hvis du ønsker et hurtigere svar en anden gang er du altid mere end velkommen til at række ud til vores support på Danske Spil - vi sidder naturligvis ikke 24/7 og yder support på et eksternt forum som Pokernet, og vi behandler aldrig enkelsager herinde.
Rasmus
Redigeret af Jungleras d. 24-05-2023 15:25