Hold jer fra PN's Redcube deal.

#1| 3

Hej PN.

Vil bare råde jer fra at spille på redcubepoker - hvis i ønsker at få pengene udbetalt indenfor en rimelig tidsperiode.

Jeg igangsatte en udbetaling for 5 uger siden, og har stadig ikke set skyggen af pengene - på trods af at jeg har skrevet 4 mails til supporten.

Metalby

27-11-2011 21:56 #2| 10

In before Dieb.

27-11-2011 21:58 #3| 0

Tak for Info, fandme lorte stil
De eneste penge de ser fra mig, er de penge som jeg vinder i frerolls :)

27-11-2011 22:04 #4| 0
Drejer89 skrev:
In before Dieb.

Ikke forstået?
27-11-2011 22:06 #5| 6

Men er det PokerNets deal der er skyld i det? Når vi laver et samarbejde med en side, så gør vi altid det bedste for at afhjælpe eventuelle problemer. Du kunne jo have kontaktet mig, og så kunne jeg have set på problemet.

Jeg er enig i, at det er træls at der skal gå så lang tid. Ship dine oplysninger i en PM til mig, så skal jeg kigge på det.

27-11-2011 22:11 #6| 2

@Dieb - Har han sagt at det er PN's skyld?

27-11-2011 22:13 #7| 0

Hehe var lige ved at skrive det samme.

Men ikke så underligt at han skriver som han gør, da han jo skal sørge for at så mange Pnér som muligt spiller på de sites de har deals med.

27-11-2011 22:13 #8| 3

@Holgaard
Det siger overskriften da rimelig indirekte. Han kunne jo bare have valgt, at man skulle holde sig fra RedCube.

27-11-2011 22:16 #9| 3

Mah, det lå lidt implicit i overskriften. Men det er næppe det vigtige i den her sag. Problemet er, at vi har svært ved at hjælpe folk på vores deals, hvis vi ikke bliver informeret om eventuelle problemer.

I øvrigt er det fint, at man flytter sit spil væk fra Red Cube Poker. De søger ikke licens, og derfor kan man ikke spille der efter 1.1 2012. Derfor skal Metalby dog stadigvæk have hjælp mit sit problem.

27-11-2011 22:22 #10| 0
OP
atomlasr skrev:
@Holgaard
Det siger overskriften da rimelig indirekte. Han kunne jo bare have valgt, at man skulle holde sig fra RedCube.


Det kan du have ret i - det var dog ikke ment som et angreb mod PN, nærmere en måde at få folk til at genkende siden, da det ikke virker som en særlig benyttet/kendt side i det danske pokermiljø.

@Dieb
Jeg beklager at jeg ikke gik til dig først, men PN's indblanden eller ej - så er det satme sløset af dem ikke at have gjort noget ved det endnu - tænk hvis jeg ikke havde været så privilligeret at være signed op igennem PN, så skulle jeg ligge og kæmpe med dem på egen hånd.

Hvilken info skal du have i PM?

Acc name, fulde navn osv?...

Metalby
27-11-2011 22:26 #11| 4

Hvis du bare skriver acc name, fulde navn og pw i tråden her, så tror jeg, at det er ok.

27-11-2011 22:29 #12| 0

Ja, ship navn og acc name, så sender jeg det videre. Problemet er, at du nok er ramt ind i netværkssupporten og de er som regel ret tunge at danse med.

27-11-2011 23:13 #14| 0

red cube jungleras red CUBE!!!

27-11-2011 23:14 #15| 0

So sorry...

27-11-2011 23:15 #16| 0

Det er også ved at være sent :)

27-11-2011 23:29 #17| 0

Warning - retard posting...

// KD

Redigeret af -KD- d. 27-11-2011 23:51
27-11-2011 23:34 #18| 1

@KD

Det er Red Cube poker...

Jeg hoppede dog også i samme fælde som dig, og Jungle åbenbart :)

27-11-2011 23:37 #19| 1

Denne tråd handler om ! Og det var Red CUBE poker :)

27-11-2011 23:51 #20| 0

Aahhh - Sorry!

27-11-2011 23:53 #21| 0

@ Dieb: jeg spiller selv på Redcube Poker via PN's deal, og min plan er at spille der indtil jul og så trække rullen ud. Hvis de i det tilfælde er flere uger om udbetaling, kan man så stadig forvente hjælp fra PN, hvis vi fx er to-tre uger inde i 2012 og intet er sket? Eller bør man allerede trække rullen ud i midten af december, så der er tid til at få hjælp fra jer inden nytår?

Mvh. Quist

Ps. jeg kan lige tilføje, at jeg kun har gode oplevelser med sitet indtil nu, men lyder belastende, hvis de er tunge at danse med mht. udbetaling. Sådanne ting skal bare falde øjeblikkeligt og uden bullshit!

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar