Vil råde folk til at holde sig LAAAAAANGT væk fra dette skod site.
Donkey Support som kun snakker udenom og deres udbetaling til neteller er stort set umuligt...
Af alle de site jeg har spillet på, er PokerNordica godt nok det værste og har da aldrig før prøvet , at vente så lang tid på en udbetaling.
Hold jer langt væk fra PokerNordica
Du vil nok få en del mere hjælp/opbakning hvis du fortalte lidt om hvorfor og hvad der er sket.
:I
@ TiltThis
Søger som ikke hjælp.... bare et godt råd til folk om ikke at bruge tid på deres site.
Men problemet er som bare at jeg vil trække mine penge ud pga. mangel på spil inde på sitet... og til det vil jeg så bruge Neteller, da de ikke udbetaler til visa , men efter 10 dage har jeg stadig ikke set nogen penge og med et utal af mails til support har jeg stadig ikke fået svar på om hvorfor de ikke er udbetalt.
Jeg har også haft problemer med deres support.
Sagen var den at jeg var signet op via pokernet, min ven ville til at spille der og ville derfor også have pokernet aftalen, men eftersom der var en refer a friend bonus også kontraktede jeg deres support for at spørge om man kunne combinere dem(pokernet og refer friend) jeg fik god for at man sagtens kunne kombinere, min ven signer så op og vi finder hurtigt ud af at det kun var den ene bonus som var kommet ind.
Vi henvender os nu igen til supporten, og de kan godt se der er sket en fejl, og at medarbejder som havde sagt man godt kunne combinere de 2 ting ikke var sat ordentlig ind i tingene.
Vi mente jo de så skulle dække deres fejl men efter et utal af mails og live chat opgiver vi da de ikke var til at hukke eller stikke i.
Efterfølgende giver vi os og beder om at han så blot får pokernet bonussen(han havde fået refer), da der var mest value i den.
Dette kunne vi så heller ikke få lov til, dette fik både mig og min ven til at opgive Poker Nordica og lade dem sejle i deres egen sø.
Så vil give powerman78 ret i at deres support stinker.
Endvidere så synes jeg deres betingelser for at få penge ud er helt væk, de kræver du underskriver jeg ved ikke hvad, hvor du skal scanne det ind. Det er ikke nok du blot sender ID på du er over 18.
@SanderM
Lige præcis , mit problem er så bare at jeg ikke kan få nogen besked om hvad jeg skal sende.
Skriv nu ffs bare en mail til Mike Eloff. Så er der ingen problemer. PM Rasmus aka Nothing herinde fra. Han er altid god for hjælp.
@SanderM + powerman78
Det er noget skidt at I er utilfredse med PokerNordica, men jeg forstår jer egentlig godt.
Hvad angår pengeudbetalinger er det ikke PokerNordica men Merge selv der står for det, og det er her problemet ligger.
Hvad angår "skrive under på dit og dat" er det nogle sikkerhedsforanstaltninger de fleste andre sites nu også har. I sidste ende er det for at beskytte spillerne, det er et stort og tungt administrativt arbejde, og jeg vil forsikre at de også selv hellere ville undvære det hvis det ikke gik på kompromis med sikkerheden.
Jeg vil forsikre at PokerNordica arbejder meget hårdt på at slå Merge så hårdt oveni hovedet som muligt, men det løser jo ikke jeres problem. Kan I ikke gøre det at I sender jeres hændelsesforløb til nothing878 på PM's, så ser vi hvad vi kan gøre ved sagen. Vær så nøjagtige som muligt, både mht. datoer og ting der er sket, så vil jeg gerne love at vi skal forsøge at løse tingene bedst muligt for jer.
@Pisfisk
Nu ligger min historie tilbage fra i sommers, ville bare lufte den har ingen intensioner om at vende tilbage til Poker Nordica, henvendte mig i sin tid også til Pokernet, fik af vide at de ville se hvad de kunne gøre men fik aldrig nogen tilbage meldning, kan være jeg kan finde den pm i min indox.
Men synes det vil være dumt at I skulle arbejde videre på noget som alligevel har ingen gavn.
@SanderM
Okay. Du er selvfølgelig velkommen til at dele din holdning hvis det bare er det du vil, men når jeg ser historien tænker jeg jo naturligvis at det skal vi løse. Men det er helt op til dig. Vil du gå videre med sagen en dag, så er det jeg skrev nok den bedste måde at angribe det på.
Jeg må dog understrege at det ikke er PokerNordicas skyld, men det netværk de bruger - altså Merge. Bare så du lige skal være klar over hvem du skal være sur på. :-)
@ Pisfisk
Jeg vil lige se hvad de svare på den idste mail.
Ellers sætter jeg lidt sammen til Nothing.
@Pisfisk
Hvis Pokernordica har valgt Merge som netværk, så er det vel Pokernordica´s skyld?
Der har sålænge jeg kan huske været brok over Pokernordica´s udbetalinger, og problemet er altid Merge´s skyld...hvilket sikkert er rigtigt.
Hvorfor finder i ikke et andet netværk...?
Problemet ligger vel stadig hos Pokernordica, hvis det er Merge netværkets skyld så burde Pokernordica vel lægge vægt på dette og i det mindste sørge for at kommunikationen er åben og informativt over for spilleren.
For mig lyder det som endnu et offer for outsourcing af support.
@Ottoman
Ja, du har til dels ret. Det er PokerNordica der har valgt samarbejdet med Merge, og nu hvor de er så utilfredse med det, så er det klart at der overvejes forskellige muligheder for at løse problemet.
Når det er sagt, er det ikke lige sådan at skifte netværk. Det er en meget omfattende proces. Men ja, bliver Merge ved at skræmme spillerne væk, så er det jo et ret afgørende problem der skal løses før eller siden hvis man fortsat vil gøre forretning.
Hurraaaaaa Så fik jeg enelig mine penge udbetalt fra PokerNordica :-) jajaja og der gik kun 17 dage.
Så nu er deres skod site blevet slettet fra min pcer for tid og evighed.
Jeg har talt med PokerNordica i dag og været med inde over en samtale med Merge, og jeg vil forsikre dig at Merge er mere træt af det her end du er. :-) Det er ikke sjovt at have en vred CEO for PokerNordica i røret i en halv time. Han gav ham jeres historier, så Merge er helt klar over situationen nu.
Merge har højt og helligt lovet at fra og med om en uges tid vil der ikke længere være problemer med udbetalinger. Så skulle PokerNordica ikke længere kunne lide under Merge's fejl. Er éns tålmodighed løbet ud, så forstår jeg naturligvis det. Det var min muligvis også. Men det er situationen, og så kan man bruge oplysningerne som man vil.
PokerNordica holdt i øvrigt en $1000 freeroll for at kompensere en anelse, og jeg vil tro at der snart kommer en mere af slagsen også, hvis man skulle være interesseret i det.
Okay det er da rart at hører , at der bliver gjort noget ved problemet.
Jeg kunne godt ha tænkt mig at support bare selv lige fortalte det allerede i første mail, så ville tålmodigheden nok have været en anden.
@Pisfisk
At give skylden videre til Merge, giver jo absolut ingen mening..
De er kunder hos Pokernordica, så jeres problemer med jeres netværk er jo ligegyldigt i den sammenhæng..
Har aldrig spillet der, så har ingen ris eller ros til Pokernets søsterselskab.. men få lige styr på argumenteringen..
@M
Selvfølgelig er det vores problem i sidste ende - det er jo os der mister kunderne. Det ændrer dog ikke på, at vi intet kan gøre ved problemet og det vil vi da gerne sørge for, at kunderne ved. Hvis Carlsberg ikke kører en palle øl ud til et værtshus, så gør værtshuset det nok også klart for kunderne, at det er Carlsberg, der er nogle spader.
Jeg har råbt og skreget så meget af Anthony Taylor, at jeg er hæs for evigt og nu har Mike Eloff taget over og er også begyndt at få en lidt rug stemme.
Men i har helt ret i, at det er vores skyld og vi har også besluttet os for, at det får konsekvenser for Merge.
/Mikael
@ DTM
Hvad dækker konsekvenser over?
@DTM
Vi er enige.. men altså, hvis han har ventet 17 dage.. burde i have fundet frem til en anden løsning..
Men måske problemet ligger i at det er jeres eneste udbetalingsform?
Havde engang et issue med Ecash(eller hvad de nu hed), hvor de påstod det var mit kort der var noget galt med..
Skrev så sammen med Betsafes manager, og han fixede den igennem betting-sitet..
Skrev så til dem, at det var fixet gennem Betsafes betting-site og kortet virkede fint.. så fik de sgu fingeren ud, og sendte mig $100 for free..