Hold Poker Lyntilmelding - 5000 kroner på spil
Bliv Holdkaptajn og find spillere på PokerNet
Under Hold DM var PokerNet centrum for oprettelsen af et hav af hold. Denne gang har vi gjort det noget lettere for jer at finde spillere til jeres hold, eller tilbyde sig til andre hold. Opret dig som Holdkaptajn her, eller søg om deltagelse på andre hold her.
5000 ekstra grunde til at få lavet et hold hurtigt
Der trækkes lod blandt etablerede hold om i alt 5000 kroner.
Der trækkes lod om 1000 kroner blandt hold tilmeldt senest midnat d. 7. december.
Der trækkes lod om 1000 kroner blandt hold tilmeldt senest midnat d. 8. december.
Der trækkes lod om 1000 kroner blandt hold tilmeldt senest midnat d. 9. december.
Der trækkes lod om 2000 kroner blandt hold tilmeldt senest midnat d. 10. december.
Tilmeld dit hold og dine medspillere og få op til 4 chancer for en tidlig julegave.
Dieb skrev:HomeMade skrev:
Pokernet Trolls tilmeldt :-)
Synes ikke jeg har finde det hold på oversigten her. Husk at der kun bliver trukket lod blandt hold der har tilmeldt sig her på PokerNet, og som også har oprettet sig rigtig på Danske Spil.
Ja, så må jeg lige rette mig selv. Man behøver ikke at have tilmeldt sig på Danske Spil endnu. Vi trækker først lod når turneringen er gået i gang. Så det handler om at få tilmeldt sig på PokerNet asap!
Jamen, du skal også tilmelde holdet her www.pokernet.dk/team.php?mode=holdoversigt/
Hvis du vil deltage i vores konkurrence :)
Ikke mange der vil være med i kampen om de første 1.000 dkk. Det er dog ikke for sent.
Vi mangler sidste til hold. Vi er søde og rare, har en VPIP på omkring 60 og foretrækker at limpe AA pre.
Kun seriøse henvendelser :D
NesleiN skrev:
Vi mangler sidste til hold. Vi er søde og rare, har en VPIP på omkring 60 og foretrækker at limpe AA pre.
Bare husk at regge til tiden ;)
tuznelda skrev:NesleiN skrev:
Bare husk at regge til tiden ;)
Haha, ellers kunne de bare indføre det dersens latereg ;-)
Vi skipper holdet alligevel, vi har lige indset vi har julefrokoster i den periode :-(
Der er stadigvæk ikke tilmeldt ret mange hold, og det betyder at muligheden for at vinde 1.000 DKK i dag er ret stor hvis man får samlet en hold. Får man samlet sit hold i dag, har holdet mulighed for at vinde i alt 4.000 DKK.
@NesleiN:
Jeg er klar på at spille for jeres hold - Jeg er brændvarm!
Der er mange hold der ikke er fyldte, og som dermed ikke er med i kampen om alle de 5.000 DKK. Der er der god tid!
Det begynder at se godt ud med tilmeldingerne. Husk, at hvis man opretter sit hold inden for 23 timer, så er man stadigvæk med i konkurrencen om 4.000 DKK.
Hvem vandt ?
I forbindelse med min tilmelding skulle jeg svare på, om jeg kunne spille i aftenerne after Juleaften. Det kunne jeg så godt. Jeg gik ud fra, at der blev spurgt om dette, fordi man så vil tillade, at spillerne kan bytte kampdag med hinanden i en given uge.
MEN jeg har nu læst reglerne både her på PN og hos DS, men kan intet se om sådanne bytteregler.
Jeg går dog ud fra, at der findes et mere detaljeret regelsæt med f.eks. bytteregler. Nogle der kan linke til dette detaljerede regelsæt?
Spiller 1 spiller alle tirsdage, spiller 2 alle onsdage osv. Der kan ikke byttes.
Henrik
witten skrev:
Spiller 1 spiller alle tirsdage, spiller 2 alle onsdage osv. Der kan ikke byttes.
Henrik
Tak for svar.
Hilsen
fredagsspilleren
Den første lodtrækning om 1000 kroner finder sted om lidt.
Der er 7 hold kvalificeret.
Jeg afventer at Holstt skriver et tal mellem 1 og 7 her i tråden.
1: morgan
2: godtfredsen
3: PokerNet HQ
4: PokerNet Trolls
5: pokermates
6: JOTU
7: E- Poker72off
KLOKKEN 17:09
Bliver der automatisk indsat 250 kr., på hver spillers DS spilkonto fra vinderholdet?
Tonni
JUTO
Udbetalinger sker ikke før første runde af holdkampen er overstået. PokerNet forsøger lige at undgå x antal "dummy" hold som får del i lodtrækningen. Desuden så er JOTU jo stadig med i kampen om de sidste 4000 og en samlet transfer er lettere for os.
Det er kun fyldte hold der deltager i lodtrækningerne.
9 hold med i lodtrækning nummer 2 og som i går har jeg blandet kortene og givet hvert hold et ekstra navn.
Første kommentar i tråden her med et af nedenstående navne er gyldig i lodtrækningen
Poker Chefen
vind på Danske Spil
advendtskalender
Juleamok
Julekalender
Winter million
Torsdagstussen
Hold Poker
Danske Spil bonus
14% chance for at vinde en tusse i går
11% i dag.
Der er stadig 2 lodtrækninger og til trods der kommer lidt flere hold hver dag er det stadig fair chance.
Hmm, søndagsforklaringsproblem.
Lol-land har eksempelvis i dag måske fået navnent "lol-land Danske Spil bonus"
Ovenstående liste er lavet så jeg ikke kan beskyldes for at rigge lodtrækningen da det er noget sværere at smide rundt med en masse navne end tal fra 1 til 9.
Endvidere skal Danske Spil jo lige have lidt reklame for de penge de bruger på det her og derfor er lodtrækningsnavne funder fra Danske Spils kampagner.
jarmen, kan en eller anden venligst forbarme sig over mig og vælge et af nedenstående 9 udtryk og skrive i tråden:
2 Poker Chefen
4 vind på Danske Spil
7 advendtskalender
9 Juleamok
1 Julekalender
3 Winter million
8 Torsdagstussen
5 Hold Poker
6 Danske Spil bonus
morgan Julekalender
godtfredsen Juleamok
PokerNet HQ Advendtskalender
PokerNet Trolls Vind på Danske Spil
pokermates Poker Chefen
JOTU Danske Spil Bonus
E- Poker72off Winter Million
Teachmeblaster Hold Poker
lol-land Torsdagstussen
Takker Holstt
Som det ses af ovenstående så er pokermates vindere af lodtrækning nummer 2 og dermed 1000 kroner såfremt de stiller til start i hold poker.
God søndag til alle.
witten skrev:
Hmm, søndagsforklaringsproblem.
Lol-land har eksempelvis i dag måske fået navnent "lol-land Danske Spil bonus"
Ovenstående liste er lavet så jeg ikke kan beskyldes for at rigge lodtrækningen da det er noget sværere at smide rundt med en masse navne end tal fra 1 til 9.
Endvidere skal Danske Spil jo lige have lidt reklame for de penge de bruger på det her og derfor er lodtrækningsnavne funder fra Danske Spils kampagner.
Det gik op for mig til sidst, hvorfor jeg slettede mit indlæg. Tak for uddybningen dog :)
Jeg kunne godt tænke mig at komme på et hold :)
Jeg er vildt overrasket over at der kun er 9 (fulde)hold tilmeldt.
Danske Spil giver gennem Hold Poker alle chancen for at vinde en fair stor sum penge for en ringen indsats.
Fedt:
Man kan vinde 40.000 kroner. PokerNet garanterer salg af sæder så det er ikke engang et krav at kunne spille i Vejle*.
Man kan vinde 5000 kroner i lyntilmelding
Ufedt:
Der skal spilles 1. og 2. juledag samt 1. januar.
Det er hold tour og man skal kunne spille 5 dage plus finale
Hører gerne om hvad der er galt med Hold Poker promoen, da jeg ganske enkelt ikke selv fatter det.
witten skrev:
Danske Spil giver gennem Hold Poker alle chancen for at vinde en fair stor sum penge for en ringen indsats.
Fedt:
Man kan vinde 40.000 kroner. PokerNet garanterer salg af sæder så det er ikke engang et krav at kunne spille i Vejle*.
Ufedt:
Hører gerne om hvad der er galt med Hold Poker promoen, da jeg ganske enkelt ikke selv fatter det.
tror du ikke det er tidspunktet ??? tænker at folk skal spille i julen :-)
witten skrev:
Fedt:
Ufedt:
Det er fuldstændig tosset at ligge sådan et arrangement i juledagene. Tankegangen har sikkert været, at folk jo alligevel har fri, så det passer perfekt, men realiteten er, at alle er fuldt pakkede i juledagene med julefrokoster, familiesammenkomster, gavebytning, rejser ... whatever.
Desuden har man valgt at inkludere fredag i denne ombæring? Det bliver næsten ikke dummere. Fredagen er om muligt den dag på ugen, der passer folk dårligst at spille poker på.
At have holdpoker i hverdagene er en bet for nogen, og holder visse hold fra at tilmelde sig - det er jeg med på. Men at placere det midt i helligdagsræset, det er at skyde sig selv i foden.
Grunden til at fredag er med, er helt sikkert fordi jule- og nytårsaften falder på en mandag. Fredag er faktisk ikke så dårlig en dag, som mange tror. Rigtig mange spiller faktisk Poker om fredagen. Men klart, at man ofte render ind i fester og andet.
Hold Poker skal i sidste ende skaffe folk til WPT Vejle, og derfor bliver det i denne omgang lidt presset. Mon ikke de vender tilbage igen senere i 2013, så dem der ikke har tid denne gang, også kan få lov til at være med.
Jeg mangler et hold hvis der skulle være nogen der mangler en spiller, kan se nogen af holdene kun har 2 el 3 spillere..
Nick allin-your-mom
jeg har nu også tilmeldt mig
men kan man ikke ændre de dage man har valgt? for jeg kan se at jeg glemte at fjerne fredag :)
Følgende 10 hold er med i dagens lodtrækning om 1000 kroner. Der trækkes lod her til formiddag.
morgan
godtfredsen
PokerNet HQ
PokerNet Trolls
pokermates
JOTU
E- Poker72off
Teachmeblaster
lol-land
PNs gule fare
Hej.
Ved i noget om hvor mange hold der er tilmeldt hos danskespil?
jeg fik en spammail fra DS ang tilmelding , hvilket undre mig da jeg er tilmeldt og nu bliver jeg i tvivl da jeg ikke har fået en mail retur om at vi er tilmeldt , så jeg er lidt nervøs for om vi er tilmeldt
Du er først tilmeldt når du har tilmeldt dig på Danske Spil. Tilmelding på PokerNet er IKKE nok.
Der trækkes lod om 2000 kroner senere i dag.
Vores holdkaptajn har meldt os til på danskespil, dog heller ikke modtaget nogen bekræftelse via mail.
Vi får Danske Spil til at kigge på det.
Jeg har heller ikke fået en bekræftelse på, at vi er tilmeldt DS, selv om jeg har tilmeldt os på på hjemmesiden.
Duckdad
Jeg tilmeldte mit hold (Raketterne) på Danske Spils hjemmeside i går aftes. Der stod "Tak for din tilmelding" på skærmen, men jeg har ikke modtaget nogen bekræftelse på email. Håber tilmeldingen er gået igennem.
rart at se at jeg ikke er den eneste der ikke har fået mail, samt man ikke kan se på deres hjemmeside om man er tilmeldt, var lidt nervøs
witten skrev:
Du er først tilmeldt når du har tilmeldt dig på Danske Spil. Tilmelding på PokerNet er IKKE nok.
Der trækkes lod om 2000 kroner senere i dag.
Hej Witten - det er ikke problemet , jeg har tilmeldt os, men har ikke fået mail på vi er tilmeldt og kan ikke tjekke det nogen steder ???
Danske Spil har meddelt.
1: Der kommer mail til alle i morgen
2: For nuværende er der 68 hold med i turneringen.
2000 kroner på spil og de 13 hold der deltager ses nedenfor.
morgan
godtfredsen
PokerNet HQ
PokerNet Trolls
pokermates
JOTU
E- Poker72off
Teachmeblaster
lol-land
PNs gule fare
Winnie The Pooh
Raketterne
Birth Rønn Hornbæks drenge
Finder ud af hvordan vi trækker lod lige om lidt.
Kan en eller anden vælge et af følgende bogstaver. Første svar tæller.
a,b,c,d,e,f,g,h,i,j,k,l,m
c morgan
b godtfredsen
h PokerNet HQ
a PokerNet Trolls
d pokermates
e JOTU
f E- Poker72off
g Teachmeblaster
l lol-land
k PNs gule fare
j Winnie The Pooh
m Raketterne
i Birth Rønn Hornbæks drenge
PokerNet takker for hjælpen. Vi får kontaktet vinderne (Kaptajnerne) i morgen.
Så kom der mail og her er de tilmeldte hold
poker.danskespil.dk/kampagner/hold_poker/hold_poker_hold_oversigt.html
HomeMade skrev:
Utroligt, der ikke er flere tilmeldte -----> fed value!
Tror i øvrigt næppe dette nick: allin-your-mom, var blevet godkendt af f.eks. Pokerstars.
8)
Holstt skrev:HomeMade skrev:
Utroligt, der ikke er flere tilmeldte -----> fed value!
Tror i øvrigt næppe dette nick: allin-your-mom, var blevet godkendt af f.eks. Pokerstars.
8)
Det er så mit nick :)
jeg har tilmeldt 1 der ikke bruger pn og dermed kan han jo ikke komme med på listen. aner ikke om det er det samme med KP´s hold
Hvilke hold vandt denne promotion?
2000 kroner Winnie The Pooh
1000 til hver af holdene, JOTU, pokermates, godtfredsen
Vedrørende udbetalinger så sker der noget denne uge.
Hvordan kører det i aften?
Blød eller hård modstand?
Info, info, info!!!!!
:p
Ja det må man sige eller noget, kunne INTET ramme og da jeg ramte til sidst ramte ham den anden bedre!!
Hvem er det lige der gemmer sig bag: pokerfrede1 ?
Magen til rammepik skal man da godt nok lede længe efter. Kalder et 4bet 3vejs med Q4s og rammer.
Kalder et raise med K9 off og bliver sat AI på floppet som er K5x kalder og der kommer da bare 2 knægte på T og R... Den anden havde K5 obv
StonieN bustede med 52o. Jeg havde forventet bedre, af en percieved nit!
Hvor stor var startstacken?
Hvor lange var levels?
Kom der ante på inden for den første times spil?
3000
10min level
ante efter 1time
5tilbage KP i front 60K ned til nr 2
talentløs skrev:
...
5tilbage KP i front 60K ned til nr 2
Tak for info.
OG: åh, nej, nu bliver han sgu da ikke til at holde ud at høre på.