Hold vægten bet 2020
For at modarbejde yoyo vægten, prøver jeg i år at lave et ekstra bet, hvor vægten skal holdes efter afslutning af ”tab dig 10% bettet”.
Derfor er et kun muligt at deltage i dette bet, hvis du har deltaget i ”tab dig 10% bettet”.
Du kan deltage i dette bet uanset, om du har gennemført ”-10% bettet” som vinder eller taber.
(du skal blot være på din -10% ved første mellemvejning for fortsat at have mulighed for at vinde dette bet).
Der vil blive indlagt 2 mellemvejninger og slutvejning.
Mellemvejningerne er til for at holde dig i ørene, så du ikke har muligheden for at skeje helt ud og så bare tage et stort vægttab frem mod udvejning.
Dette er igen for at fremme en sundere livstil på den lange bane.
BETALING.
Hvis du er vinder af hovedbettet, går din indsats på 1000 kr. videre til dette bet.
Overskuddet fra hovedbettet vil blive udbetalt efter udvejning af -10% bettet.
Hvis du er tabende i hovedbettet skal du indbetale 1000 kr. umiddelbart efter udvejning på mobile pay 40582831 (Henrik Sloth) Husk PN navn ved betaling
Vigtige datoer.
Første mellemvejning 29/6 - 5/7 (kontrolord kommer dagen før vejning) (ord. STRANDLØVE)
Anden mellemvejning 28/9 – 4/10 (kontrolord kommer sangen før vejning) (ord. GULDKORN)
Udvejning 1/1 – 10/1 2021 (Taber 2020)
Er man forhindret disse datoer, skal du i god tid før mellemvejning/udvejning aftale en ny dato med mig.
Du vinder hvis.
du vinder dette bet hvis du rammer eller er under målsætningen i ”tab din 10% bettet” ved begge mellemvejninger og udvejning.
Måder du kan tabe på.
Du har tabt dette bet hvis du misser en mellemvejning eller udvejning uden at have aftalt ny dato med mig i god tid før vejning.
Du har tabt dette bet hvis du ved mellemvejning eller udvejning vejer mere end dit mål i ”tab dig 10% bettet”
(Du har selv ansvaret for at overholde de ovenstående datoer)
Alle tilkendegivelser i tråden om at deltage i dette bet er bindende.
Håber der er mange der er friske på at fortsætte med kampen året ud.
Tabere der er klar på at kæmpe videre.
@Sloth #1
@Allundberg #4
@Jigra #5
@MacPhersson #8
@caladin #15
@fru Sloth #18
@Rippon#19
@peller #12 #74 m2-85/s85kg
@peller kollega #13
@lassen81 #14/#25 m1-97,5/m2-92,5/s-90kg
@DerbyRules #16 (85kg slutvægt)