I et håb om at folk kan tilmelde sig i nogenlunde fornuftig tid opretter jeg denne allerede nu!
Jeg er bortrejst den weekend spillet starter igen, og kommer sandsynligvis ikke til at opdatere fra torsdag 11/1 - mandag 15/1.
Mit hold deltager IKKE i selve konkurrencen, da jeg ikke følger med i Premier League. Puljen hedder PN Premier League forår 2024, og koden er Pokernet2024.
Der er et direkte link til puljen her: https://www.holdet.dk/da/games/premier-league-fantasy-spring-2024/682/competitions/pn_premier_league_forar_2024/588515/share?password=Pokernet2024
Reglerne er som de plejer:
Krav for deltagelse:* Man skal være Pokernetter* Minimum 12 måneders medlemskab af PN* Man skal have min. 50 indlæg af relevant karakter* Eller man skal have deltaget i et lignende spil på PN
Der kan i særlige tilfælde gives speciel tilladelse af spilleansvarlig
Indskudsmuligheder:
Pulje A (Super Highroller): 4.000 kr.
Pulje B (Highroller): 2.500 kr.
Pulje C (Midstakes): 1.500 kr.
Pulje D (Lowroller): 750 kr.
Pulje E (Microstakes): 250 kr.
Eksempel: Ved indskud i "Super Highrolleren" deltager man i alle 5 puljer. Ved indskud i "Lowroller" deltager man i pulje D og E.
MAN KAN IKKE ÆNDRE PÅ HVILKEN PULJE MAN ER TILMELDT, når først tilmelding er sendt !!
Så tænk det lige igennem inden I sender / tilmelder..
Raken er 2% for at undgå alle de øre beløb der har været tidligere. Er der indvendinger er der bare en anden der tager den.
Deadline fredag 12.1 klokken 20.45 når Burnley og Luton mødes.