Hey drenge
Så er Holdet.dk er oppe med Champions League! Mange har efterspurgt en pulje på 200kr og det er vel kun fair at alle der kan deltage, men kun vil lægge 200kr, kan være med. Derfor forsøger vi os nu med det.
Jeg forventer i forhold til tidligere år, at der vil være rigtig mange deltagere, og jeg vil derfor gerne pointere hvor vigtigt det er, at I i "modtager tekst" ved bankoverførsel skriver jeres PN-nick! Det gør det sygt let for mig. Smid ligeså jeres holdnavn op i denne tråd asap, opret evt. holdet med det samme - bare med crap spillere - for så at lave det endelige hold op til første runde...
Reglerne er:
Tre pulje af 200kr, 500kr og 1000kr. 2-6 Winner takes all. 7-9 top 2 = 70-30%. 10-19 top 3 = 50-30-20%. +20 top 4 = 40-30-20-10%.
Gruppe info:
Gruppe: PokerNet CL 13/14
Kode: PNFTW
Penge overføres til
Reg: 5472
Konto: 7026404
IGEN - Husk at skrive PN-nick så jeg ved hvem pengene kommer fra.
MB/Skrill kan ligeså bruges som betalingsmiddel. Send PM for nærmere aftale.
GL ALLE!
Deadline er tirsdag d. 17 september.
Tilmeldte:
-KD- med holdet "GodDamm" for 1000kr
Xnuu med holdet "CToft's Champignons" for 1000kr
BobbyOlsen med holdet "Russia United" for 1000kr
Turbofluen med holdet "el f'ing Jefé" for 1000kr
Soulchick med holdet "jogi" for 500kr
Krabbefar med holdet "Mølsted vinder" for 1000kr"
Joede1 med holdet ""Kom nu Baaarca!!" for 1000kr
Nilsson med holdet "Svanepik IF" for 1000kr
Kalashnikov med holdet "De Vanærede Veteraner" for 1000kr
firecracker med holdet "firecrackers" for 1000kr
Jestor med holdet "Winther's" for 1000kr
Villaen med holdet "AVFC81" for 500kr
GuyFawkes med holdet "FC Akhmetov" for 1000kr
Banditten med holdet "Nahsty!!!" for 1000kr
Udbetaling:
Main pot for 14 spillere 7.000kr
3500, 2100, 1400
Side pot for 12 spillere 6.000kr
3000, 1800, 1200
// KD
Holdet.dk CL - nu med 200kr pulje
Lige inden spørgsmål.
Ligger man 1000kr er man både med i 1000kr 500kr og 200kr. Det vil sige 500kr af dine penge går til 1000kr puljen, 300kr af dine penge går til 500kr puljen og 200kr går til 200kr puljen.
Ligger man 500kr er man med i 500kr og 200kr. Det vil sige 300kr af dine penge går til 500kr puljen og 200kr går til 200kr puljen.
Ligger man 200kr er man kun med i 200kr puljen.
Nb indsat fra mobil hvis det er rodet så Sry.
Spot on
Banditten skrev:
1700 kr for at være med i alle 3.
Nej, 1000kr for alle 3, ligesom 1000kr var nok i gamle dage for 500/1000kr. Champen har uddybet det korrekt.
Klart klart, det jeg mente var egnetlig også 1200 i alt. Altså at vi bibeholdte de gamle 2*500 og bare tilføjede en 200 kr pulje. (2*500+200=1200)
Banditten skrev:
Klart klart, det jeg mente var egnetlig også 1200 i alt. Altså at vi bibeholdte de gamle 2*500 og bare tilføjede en 200 kr pulje. (2*500+200=1200)
Nej, dem der lægger 200kr er bare med i den normale del, dvs. alle spille med i en stor pot lige så snart de lægger 200, 500 eller 1000kr. Helt normalt format. Har ikke lavet det som en seperat 200kr's pulje uden om dem der lægger 500/1000
Russia United tilmeldt
Jeg er med for 1
Jeg joiner også for 200,-
Regner med at være med for 200, skal lige se om der kan skabes et nogenlunde hold.
Xnuu skrev:
KD, tjek lige pm
KD er pt i tyskland bare lige hvis du forventer svar hurtigt :D
Jeg er med for 1.000 kr.
Det giver dog ikke så meget mening. Hvorfor ikke bare kalde grupperne 200, 300 og 500?
Krabbefar
Det er nok både administrativt og for at få fyldt de små grupper op og således alle kan være med.
Pointen er at alle skal kunne være med så det udvides bare til at bundpuljen nu er på 200kr så vi har 3 niveauer
Netbank lukket her mellem 01.00-06.00 så opdaterer hvem jeg har fået penge fra imorgen.
Hvem er Mølsted på Holdet.dk?
Vil godt være med men fatter ikke lige de 3 puljer :)
Alle 3 til 1700 eller?
nej 1000kr.
Så lægger du 200kr til den pot ALLE er fælles i. 300kr til alle dem der er med for 500kr og 500kr for alle der er in for 1000kr.
Det er 100 % som alle andre gange de sidste mange år. 500/100 med 500kr main og 500kr side. Nu bare med 2 side-pots for dem der er in for 500 og dem der er in for 1000.
Okay synes egentlig det havde været nemmere på den anden måde ;)
Men hvornår modtager du senest penge så? :)
Tja, så burde der være 3 seperate pulje, 3 grupper på holdet.dk og en highroller på 1700kr pludelig. Så det eneste er bare at dem der kun vil spille for 200kr nu kan joine ind :)
Senest tirsdag skal pengene falde :)
Mente en for 200 kr, 500 kr og så 1000 kr.
Ingen af dem er afhængige af hinanden :)
Ja, MrNoller, det havde været noget lort i forhold til hvordan det gøres pt., hvilket har fungeret i de sidste 50 spil!
Ovenstående kommentar var også til andre der syntes at have et genialt og revolutionerende forslag.
Nilsson skrev:
Ja, MrNoller, det havde været noget lort i forhold til hvordan det gøres pt., hvilket har fungeret i de sidste 50 spil!
Nej det er helt okay at du har deltaget i tonsvis af spil. Men den måde som det blev listet op på ville det meget muligt kunne forstås på den anden måde.
Om vi vælger det ene eller andet koncept er i for sig lige meget, jeg ville egentlig bare gerne være sikker på hvad jeg skulle overfører.
Nilsson skrev:
Ovenstående kommentar var også til andre der syntes at have et genialt og revolutionerende forslag.
Fornemmer man at du blev ramt et kæmpe bad beat eller tabt en kæmpe pot? :)
Mrnoller
Hvad i post #2 er misvisende. Bare lige for at jeg kan rette det til. Tænker kd så kan bruge den tekst i fremtidige spil da folk altid er i tvivl og synes jeg har prøvet at liste det fint op
chmpen85 skrev:
Mrnoller
Hvad i post #2 er misvisende. Bare lige for at jeg kan rette det til. Tænker kd så kan bruge den tekst i fremtidige spil da folk altid er i tvivl og synes jeg har prøvet at liste det fint op
Det var midt og natten, og så det ikke altid det man læser som virker logisk.
Efter jeg fik KD's forklaring, så blev jeg mere afklaret :)
Jeg fortsætter med at spewe døde penge i det her spil og har tilmeldt mig for 1k med holdet "De Vanærede Veteraner."
Penge er overført.
Kan sku ikke få sat et hold at jeg vil smide penge efter.. gl til jer :)
Vil godt være med, men mit cashout kommer ikke ud til tiden.
Nogle som kan hjælpe? :)
Jeg bruger nemlig MB.
PM hvis du vil hjælpe.
Giver gerne 50 kr som tak for hjælpen, som bliver ført tilbage over MB.
Hey har lige sendt overførslen på en 1000 holdnavn er : firecrackers
Alle der netop nu overfører - hvis de andre er siger god for det så er det cool nok, jeg tror på pengene er der senest torsdag, som de bør være hvis der overføres fra nu og til i aften 20:45.
Hvis folk siger nej må I smide et SS op her i tråden eller PM mig/bobby/Xnuu med overførslen. Jeg er ikke tilbage før engang imorgenaften så ser ikke mere her.
GO GO GO GO FCK!!!! 4 mand på holdet ofc!
Jeg vil lige spørger folk om det er okay jeg sender om 2-3 dage.
Har ikke flere nøgler tilbage på mit nem-id nøglekort, og kan ikke udbetale via mobilen til Moneybookers. Så regner med at få det i morgen.
Eller om der en som vil hjælpe med at ligge ud?
Jeg har altid overholdt mine aftaler herinde.
Jeg er med på store pakke.
Men kan først oprette hold samt overføre senere i aften, nogen der kan sige god for mig?
Sygt nok at der lige er tre profiler med henholdsvis 10, 13 og 6 indlæg der melder sig på banen. Jeg ville være fan af SS umiddelbart.
Nogen der vil have en 1k hu på siden? (kommenter hvis det har interesse, så kommer jeg online senest 20.30 og bekræfter)
Jeg overføres også først nu, håber det er ok? Jeg er dog på ny iPad men mon ikke det går. Ellers skriver jeg lige.
Casper, jeg er med på 1k på siden. Antager vi bare stoler på hinanden.
Jeg stoler forresten på banditten, men er jo ikke selv godkendt endnu, så ved ikke om det betyder noget
Tilmelder og overfører for holdet "FC Akhmetov" nu for 1000kr. Skal nok smide SS i pm til KD
Jeg tror jeg er tilmeldt puljen nu, holdet hedder el f'ing Jefé. Jeg har overført og antager det er ok pga historikken. Sikker på at kd er enig.
Jeg er os klar på et 1k sidebet xnuu?
Bare meld op inden 20.45, jeg er først online igen om en times tid.
Jeg har ikke fået overført, og er derfor ikke med i puljen i denne omgang.
GL til jer i det her spil.
En skam der ikke var nogle der ville hjælpe en.
Men sådan er det jo bare :)
Var der nogle af jer som havde Ronaldo som kaptjan så? :)
Messi imorgen. Men glad for Alaba og Motta!!! Og trist det Sociadad laver :(
Nilsson skrev:
Sygt nok at der lige er tre profiler med henholdsvis 10, 13 og 6 indlæg der melder sig på banen. Jeg ville være fan af SS umiddelbart.
Jeg er nu også med i Premier League holdet.
Men deadline står som tirsdag i OP, så tænkte ikke det var et problem. Men jeg kan lave et screen shot af overførelse på de 500, hvis det ønskes.
Det går nok, tror de fleste er large med det og jeg burde jeg have dem torsdag, har jeg dem ikke der er det jo "snyd" og ud...
Tja. Tjekkede ikke nærmere. Syntes bare det så bemærkelsesværdigt ud :-)
Er også glad for Alaba - og Isco!
Nu ved jeg ikke om det er min hukommelse der er ekstrem dårlig, men da jeg kiggede på stillingen for ca 45min siden var jeg lige efter nr 1 og vi havde ingen vilde leader. Nu har vi "AVFC81" med 1,6mio i vækst. Nogen der ved hvem denne er? For som jeg husker, men kan huske forkert, så var denne ikke en del af puljen for bare 45min siden.....
-KD- skrev:
Nu ved jeg ikke om det er min hukommelse der er ekstrem dårlig, men da jeg kiggede på stillingen for ca 45min siden var jeg lige efter nr 1 og vi havde ingen vilde leader. Nu har vi "AVFC81" med 1,6mio i vækst. Nogen der ved hvem denne er? For som jeg husker, men kan huske forkert, så var denne ikke en del af puljen for bare 45min siden.....
Det er mig, jeg har samme holdnavn i Premier League.
Jeg er lige kommet hjem, og været væk fra PC, derfor først indmeldt holdet i PN gruppen nu.
Hvis der er screenshot og fordi du kun har det hold, er det ok med mig. Men det er dårlig stil ikke at melde holdet ind insta.
Nu skal jeg ikke være dommer for nogen.. Men man burde være diskvalificeret hvis man ikke er tilmeldt gruppen inden kampstart.. ellers er det ret nemt at lave flere hold, og tilmelde det hold der gør det bedst.. ikke at jeg siger det er det som er sket. :)
Det er nok også bare lidt "uheldigt" at det eneste hold der "late-regger" har renset SÅ meget af på dag 1. :D
Xnuu, jeg ville være helt enig hvis villain ;-) havde haft flere hold, men tjekker du hans holdet profil er dette det eneste. Derfor jeg umiddelbart er ok med at gøre en undtagelse. Men synes bestemt det er urutineret ikke at melde sig ind med det samme og ikke noget der bør acceptere fremover. Men det er bare min mening.
Xnuu skrev:
Nu skal jeg ikke være dommer for nogen.. Men man burde være diskvalificeret hvis man ikke er tilmeldt gruppen inden kampstart.. ellers er det ret nemt at lave flere hold, og tilmelde det hold der gør det bedst.. ikke at jeg siger det er det som er sket. :)
Det havde jeg ikke lige tænkt på. Men jeg har det ene hold og det kan man også se derinde. Men det er klart at en tilmelding af holdet til gruppen vil være at foretrække inden 20.45, da der ikke kan skabes tvivl, men det var simpelthen en forglemmelse. Efter jeg oprettede holdet, var jeg på vej ud af døren og kom hjem ved 23.00 tiden. Men jeg er enig i, at det vil være bedre at holdet var indmeldt i gruppen med det samme. Jeg kan godt se, at det ikke er sjovt, at et hold lige pludselig er derinde og fører stort efter kampene er afsluttet.
Med det sagt, så deltager jeg primært for hyggen og konkurrencen mod andre. Jeg er også kun nr. 12 lige nu i Premier holdet. Så hvis der er problem, så har jeg det fint med at lade KD lave en "ruling" eller lign.
Det vil måske alt sammen have været bedre, hvis Ronaldo var blevet skadet efter 10 min. :)
Turbofluen skrev:
Xnuu, jeg ville være helt enig hvis villain ;-) havde haft flere hold, men tjekker du hans holdet profil er dette det eneste. Derfor jeg umiddelbart er ok med at gøre en undtagelse. Men synes bestemt det er urutineret ikke at melde sig ind med det samme og ikke noget der bør acceptere fremover. Men det er bare min mening.
Enig, det har været for flyvsk på det seneste og jeg synes jeg er ude i god tid så folk burde have tid til at melde sig til samt overfører i tide. Kan være til fremtiden at der skal en mere hård linie til?
Btw - alt virker fint til denne gang Villaen :)
Hmm.. For mig at se ligner det at handel lukker 19.15? men runden begynder kl. 18.00?
Tak for spil. Tillykke til BobbyOlsen!
Og må fanden tage Sergio Ramos....
Set din PM KD jeg sendte i weekenden?