HOLDET.DK KLASSIKER-MANAGER
OBS: Tidlig deadline for oprettelse af Guld+
Guld+ hold med præmiedeltagelse kan kun oprettes frem til og med torsdag d. 27. februar - ca. 1½ døgn før handel lukker i runde 1.
Du kan godt lege med her og tilmelde dig efter ovenstående dato, men det ville fandme være røv, hvis du renser af og så står med en lang næse.
Hej alle
Holdet.dk har lavet et ny cykelspil, som jeg synes vi skal med gode på Pokernet. Jeg har stået for de sidste tre spil, og det går jo fin, så jeg tager den igen. Nyt spil, men håber alligevel, at vi kan lokke folk med. Og hvis det bare er et par stykker, så er det jo også herligt.
Alt er som det plejer, og hvis I er i tvivl om noget, har gode indspark eller har brug for mere info om mig, så skriv endelig en PB. Ingen rake, men bær over med mig, hvis jeg ikke lige svarer på sekundet.
Grundpuljen bliver ellers som altid på 250, så de fleste kan være med, og dertil kan man også tilmelde sig i en mellempulje for 500 mere (i alt 750) eller yderligere 750 mere i en toppulje, så det er 1500 kr. i alt.
Præmiestrukturen:
1-4 Winner takes all
5-10 top 2 = 70-30
11+ top 3 = 50-30-20
(deltagerantallet i de forskellige puljer er afgørende for betalingsstrukturen i dem særskilt)
Den oprettede pulje hedder:
Pokernet Klassiker 2025
Password er: Poker
Man kan kun deltage med et hold, og betaling sendes til følgende konto - regnummer: 0400 - kontonummer: 4027308932
Betaling kan også ske via MP (husk skriv holdnavn (send PM for Mobile Pay-info) - foretrækker dog betaling via kontooverførsel
Betaling skal være modtaget og det specifikke holdnavn skal være tilmeldt puljen samt være nævnt i denne tråd inden spillets start lørdag 1. marts 10.55, og jeg vil være meget taknemmelig, hvis man undlader at vente med at tilmelde sig til sidste øjeblik.
Da vi holder spillet privat er der naturligvis krav for deltagelse. Krav for deltagelse: Medlemskab på pokernet mindst 1 år og mindst 50 indlæg. Det her er afgørende, da vi forsøger at holde det til et privat spil kun for pokernettere, der har et vis kendskab til hinanden. Vi er her for hyggen og liren.
Deltager selv her for 1500 med holdet: Att Classic
Deltagere (* = betaling modtaget)
Att Classic 1500*
Præmiestruktur
TOPPULJEN
MELLEMPULJEN
GRUNDPULJEN