Valuehunters-2 skrev:Manden lavede de indlæg der skulle til.
Så kan man da ikk opfinde nye regler.
Det som jeg er mest uforstående over for er dog hvad problemet er, for at der er en med som gerne vil.
Han kan vel lave sin egen pulje hvor HAN bestemmer reglerne.
Synes dog mest bare det er top latterligt man kan synes det træls der kommer en ekstra en med. Tør ikke tænke på hvor mange andre ting der irritere vedkommende til dagligt i det virkelige liv.
Midt I alt dette: Jeg er enormt træt af, at min deltagelse i spillet er så debateret. Tænk tanken at jeg skulle gå hen og vinde (gud forbyde det da!), men så bryder ragnarok jo løs.
Til at starte med accepterede jeg også afslaget, da jeg nemt kan følge tanken I at man er skide god til spillene inde på holdet.dk, også bare kommer herind og "ødelægger spillet", ved at vinde overlegent. Dette er overhovedet ikke tilfældet ved mig, vil jeg lige sige. Jeg har aldrig vundet en eneste præmie på holdet.dk - og har deltaget i mange spil, også mange private puljer efterhånden. (Det kunne da være lidt spøjst at jeg så rammer den denne gang, men tro mig; jeg går da efter det.) :-)
Nå men, for at køre den færdig. Da jeg igen kiggede i puljen, var der efterspørgsel for flere tilmeldinger, og da jeg synes pokernet er en fed side, og havde lavet 100 og x antal indlæg, tænkte jeg at jeg da lige ville høre om det var en mulighed at jeg nu kunne deltage. Det endte så med en deltagelse.
Hvilket jeg jo synes er fedt. Men lidt malurt i bægeret, ved at jeg næsten har lyst til at banke hele mit hold op omkring Helsingør til de næste par runder, da jeg da slet ikke skal vinde. (no offense mod Lønstrup og co) Men det kunne da blive en katastrofe., hvis jeg vandt. Det gør jeg dog ikke - jeg er et konkurrencemenneske af guds nåde, og derudover har jeg da også spyttet 2500,- i en pulje.
Men; for at gøre indlægget her til ende. Kan vi ikke bare få et godt spil? Så lover jeg at have 1000 indlæg her på pokernet inden SL Efterår er færdig :)
Det skulle være det mindste problem... Fed side!